Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem, najprawdopodobniej coś w głowicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 16:50, 11 Paź 2015    Temat postu: Problem, najprawdopodobniej coś w głowicy

Otóż trochę niefortunnie zaczyna się moja współpraca z kxf'em. Dzisiaj na zawodach podczas prób startu stało się COŚ. Wystartowałem z drugiego biegu, przebiłem na 3, potem 4 i na hamowaniu czuję, że moto mi gaśnie. Sposób gaśnięcia dokładnie taki, jakby mi się paliwo skończyło. Kładę nogę na kopniaku - twardy ( w tamtej chwili myśli wiadomo jakie... ), ale po zjechaniu do padoku, okazało się, że silnik nie jest zblokowany. Po prostu co najprawdopodobniej drugi obrót silnika jest tak, jakby autodeko nie działało, po przejściu tego jednego momentu, kopka działa, tak jak powinna ( żadnych ubytków kompresji, ani nic z tych rzeczy ). Po tym momencie wysokiej kompresji słychać takie delikatne jakby kliknięcie. Oczywiście nie próbowałem go odpalać, żeby nie pogorszyć sytuacji. Wszystkie zawory zmieniane w maju. Jaką przyczynę obstawiacie?
Wymyśliłem dwie opcje:
1) coś się stało z jednym zaworem ( ale co? urwać się nie mógł, bo silnik raczej stanąłby całkowicie )
2) nie wiem, na ile taka sytuacja jest możliwe i czy dałaby takie efekty. Łańcuszek przeskoczył na ząbkach, rozrząd się przestawił i autodeko nie działa wtedy, kiedy powinno.


Dodam, że wcześniej nie było żadnych jakichkolwiek objawów. Silnik pracował bez żadnych zastrzeżeń, a z głowicy kompletnie żadnych niechcianych dźwięków nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:45, 11 Paź 2015    Temat postu:

Miałem bardzo podobna sytuacja mojej yzf :d tyle że po glebie, w moim przypadku zawinił rozrząd który przeskoczył.. po dokładnych oględzinach okazało się ze poprzedni właściciel źle złożył napinacz ( na odwrot ) przez co nie wysunął się do końca Shocked
Jednak po poprawnym złożeniu napinacz i zapobiegawczej wymianie łańcuszka wszystko wróciło do normy i po problemie Smile

Każdy przypadek może być inny bez ingerencji w silnik niestety niczego się nie dowiesz wiec jedyne co ci zostaje to sprawdzenie wszystkiego po kolei Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 19:49, 11 Paź 2015    Temat postu:

No to trochę mnie pocieszyłeś. Objawy u Ciebie były podobne? Jutro wiozę sprzęt do speca i miejmy nadzieję, że skończy się podobnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:46, 11 Paź 2015    Temat postu:

U mnie było podobnie, po wywrotce kopnik twardy do pewnego momentu a później po przekroczeniu tego momentu tłok bardzo szybko opadal. Okazało się ze winowajcą był rozrząd.. całe szczęście że tłok nie uszkodzil zaworów Shocked ale tak jak mówię każdy przypadek może być inny bez rozebrania niczego się nie dowiesz Confused

Z drugiej strony gdyby to był rozrząd moto powinno zgasnąc odrazu wiec dziwny przypadek


Daj znać co było przyczyną Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luksw dnia Nie 20:52, 11 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Nie 21:23, 11 Paź 2015    Temat postu:

sprawdź przesłonę gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 5:49, 12 Paź 2015    Temat postu:

który rok tego kxf-a masz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 7:13, 12 Paź 2015    Temat postu:

Rocznik 2008, na dniach powinienem już coś wiedzieć, wiec dam znać.
Luksw, om zgasl od razu, z tym, że chciałem po prostu podkreślić, że nie było blokady silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin