Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odłamany kawałek gwintu, karter do wymiany? EXC 520

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
godzil




Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:21, 05 Wrz 2014    Temat postu: Odłamany kawałek gwintu, karter do wymiany? EXC 520

Witam.
Nie muszę sie chyba rozpisywać, zdjęcia przedstawią wszystko Sad
Jest to miejsce gdzie przychodzi wysprzęglik (KTM EXC 520). Czy jest jakiś domowy sposób na dość trwałą i mało partacką naprawę takiego czegoś czy pozostaje mi kupić karter? Najgorsza robocizna i uszczelki, z małej sprawy robią się spore koszta.

Tutaj zdjęcia sprzed kilku miesięcy, gdy pęknięcie było ale jeszcze gwint trzymał:





A tutaj zdjęcia sprzed 2-3 dni, gdy "wysprzęglik nagle przestał sie trzymać":






Czekam na Wasze rady. Pozdro i oby Wam sie takie rzeczy nie zdarzały Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez godzil dnia Pią 11:28, 05 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:42, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Ja bym urwany kawałek przykleił czymś do metalu chyba poxipol będzie ok albo coś lepszego jeszcze może, nadlał ładnie aluminium po przyklejeniu i nagwintował, powinno smigac jak nalezy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 12:53, 05 Wrz 2014    Temat postu:

mialem podobnie w 520sx, z tym że śruba nie została w środku tylko zerwałem gwint, przegwintowałem na 8mm, dalem szpilkę i wysprzęglik dokręcałem nakrętką,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 14:15, 05 Wrz 2014    Temat postu:

ciężko się gwintuje otwory nie przeletowe, kŧórych długość to 5mm
ja chyba bym wkleił heli coil albo szpilkę na żywicę do metalu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
godzil




Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:15, 05 Wrz 2014    Temat postu:

nie znam zbytnio heli coil, czy to ma racje bytu jeśli jest oderwany cały kawałek gwintu? nie byłoby potrzeby naspawania jakiegoś materiału? myślałem że stosuje sie to tylko gdy zerwiemy gwint, nie w takim przypadku jak mój. jeśli pieprze głupoty to przepraszam Smile

myślałem o szpilce, ale wydaje mi sie to troche fuszera, spawać w karter kawałek szpilki? osobiście widziałbym taki motocykl na allegro to raczej nie byłbym zainteresowany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez godzil dnia Pią 23:21, 05 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 6:41, 06 Wrz 2014    Temat postu:

ja też myślałem o szpilce
co nie zrobisz oprócz zmiany karterów to będzie na allegro wyglądać jak druciarstwo:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin