Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ocena stanu tłoka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:55, 06 Maj 2013    Temat postu: Ocena stanu tłoka

Jako że coś mi klekocze w silniku z dziwną częstotliwością to zrzuciłem górę i sprawdziłem korbę. Opis poprzedniego właściciela okazał się prawdą korba nówka, tłok i cylek świeży ale ile ten tłok jeszcze przelata?







A tak wygląda cylek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:04, 06 Maj 2013    Temat postu:

nie wiem czy to tylko takie fotki, najlepiej w realu ale jak widze to tłok na śmietnik. cylinder stan juz blisko krytycznemu. brak smarowania odpowiedniego. na całym płaszczu rysy których nie powinno byc. zdrowo zuzyty tłok to tłok spolerowany. porysowany to albo syf albo brak smarowania.

a cylka słabo widać, dziwne te rysy poziome. próg czuc pod palcem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 23:02, 06 Maj 2013    Temat postu:

Nadmierne zużycie tłoka spowodowane jest zaniedbaniem filtra jak go dostałem to filtr był brudny jak to po kilku jazdach tyle że był słabo nasączony i na styk z króćcem nie dano smaru. W gaźniku było troszkę pyłu więc do silnika też trochę trafiło. Wyczyszczę wszystko i praktycznie nie bd latał do wyjazdu bo z korbą krucho bd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 0:16, 07 Maj 2013    Temat postu:

jak ten tłok jak i cylek jest "świeży" to ja sie nie dziwie, ze Ci seta wybuchła.
pozdro

tłok śmietnik cylinder do honowania bo progi masakryczne, ale pewnie jajo już jest takie, że do roboty, pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 6:48, 07 Maj 2013    Temat postu:

świeży chodziło mi o selekcje nie o stan.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 10:32, 07 Maj 2013    Temat postu:

Może być selekcja A i miec 20 setek luzu ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 13:12, 08 Maj 2013    Temat postu:

Ten motocykl ma przejechane 6 zbiorników i widząc faceta który ledwo wstaje na nogi jadąc na nim bo sie boi też nie pałował silnika tyle że wręcz Ch***wo dbał o filtr bo był brudny jak po 2 jazdach ale był słabo nasączony i na miejscu styku z króćcem nie dał żadnego smaru tylko ten spray trzymał. Silnik dostał trochę piasku i tak to wygląda. Na dniach dam go do mierzenia i zobaczę co powiedzą na honowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:48, 08 Maj 2013    Temat postu:

ja nigdy nie dawałem smaru w miejscu styku ;P no jedynie o filtr trzeba dbac wiadomo i jak troche zasyfiony/ długo był załozony to warto wybrac i nasączyc od nowa. wiec to mogło byc tez przyczyną


ale to nie zmienai faktu że tłok na półke Very Happy a cylinder no to juz zalezy czy honowanie cos da czy nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:53, 08 Maj 2013    Temat postu:

w tym stanie cylinder i tłok to syf.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:08, 08 Maj 2013    Temat postu:

Dookoła Polski pewnie nie da rady...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin