Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Membrana jakie objewy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:41, 05 Maj 2014    Temat postu: Membrana jakie objewy

witam moze mozecie mi pomóc jakie beda objawy uszkodzonej membrany tej za gaznikiem jezeli te listki nie beda dolegały idealnie to co bedzie sie działo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 6:46, 06 Maj 2014    Temat postu:

hej
przeważnie jest tak że przy odpuszczaniu gazu moto wolno schodzi z obrotów,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:08, 06 Maj 2014    Temat postu:

uszkodzona membrana może powodować:
-nierówną pracę na wolnych obrotach
-wolne schodzenie z obrotów
-nierówne wkręcanie się na obroty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:01, 06 Maj 2014    Temat postu:

chodzi o membrane w dwusuwie czy przesłone przepustnicy w czterosówie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:09, 06 Maj 2014    Temat postu:

chodzi mi o te lisstki w dwusówie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:13, 06 Maj 2014    Temat postu:

ciezko bedzie odpalał, moze nie wkrecac sie na obroty, moze słabo sie wkrecac z niskich obrotów, moga byc problemy z regulacja gaznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 17:30, 06 Maj 2014    Temat postu:

Pochwale się że moje membrany mają prześwit na granicy kilku dziesiatych mm i nie ma problemów choć przyznam że podejrzewam właśnie membrane że moto nie wkręca się jak crossówka tylko wolniej ale jedzie jak należy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:46, 06 Maj 2014    Temat postu:

mój sprzet własnie nie chce wkrecac sie do konca i zaczełm szukac przyczyn. listki nie dolegaja odstaja mysle ok 1mm moze wiecej zawór wydechowy tez nie był złozony prawidłowo dodatkowo wyrobił sie ten trzpien od sprezyny oraz jest rozbity otwór w tym ciegnie zrobiło sie jajko. sprawdzam wszytko pokoleji gaznik jest ok nie wyglada na przytarty wydaje mi sie ze ten objaw moga powodowac własnie te listki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:49, 06 Maj 2014    Temat postu:

A w jaki sposób ci się nie wkręca? Nie wchodzi na full obroty? Dyszami w gaźniku próbowałeś ja u siebie miałem 188 i była za mała to rozwierciłem na 200tke i tuż przed full otwarciem manetki łapał full obroty a na full go zalewało. Wstawiłem 195 i okazało się że lepiej "odcina" ale w praktyce czyli w terenie słabiej jedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:22, 07 Maj 2014    Temat postu:

jak dodam gazu do konca to sie dławi a jak dodaje stopniowo to idzie ale to nie jest to. nie ma wydaje mi sie pełnej mocy nie ma strzału jaki powinien miec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:23, 07 Maj 2014    Temat postu:

gaźnik do regulacji, iglica dysza główna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:36, 07 Maj 2014    Temat postu:

gaznik wporzadku dysze sprawdzone zgodne z manualem. iglica tez mino to nie jedzei nadal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:39, 07 Maj 2014    Temat postu:

Regulacja nie zawsze polega na ustawieniu gaźnika według manuala.
To według manuala to dobry początek.

A pokaż zdjęcie swojej świecy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:47, 07 Maj 2014    Temat postu:

ale o jakiej regulacji mówisz? zrobiłem chyba wszystko poziom paliwa iglica sprawdzone dysze powietrze co jeszcze mozna zrobic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:48, 07 Maj 2014    Temat postu:

według mamuala sa czesci a nie ustawienie gaznika gaznik jest ustawiony tak zeby jezdził jak naj lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin