Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

linka sprzegła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarul7




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: west coast

PostWysłany: Pią 15:15, 28 Mar 2014    Temat postu: linka sprzegła

Witam
Zapowietrza mi sie sprzegło w moim sx 125 bardzo wolno, wysprzęglik był robiony pompka też więc zostaje linka bo zauważyłem ,że przy samym końcu jest trochę spuchnięta wiec może tam przepuszcza. Taką linkę kupić oryginał w sklepie to koszt 360zł a kolega mi powiedział żebym spróbował dorobić taką jak jest w hamulcu Very Happy Niestety teraz nie moze mi pomóc. Jak myślicie bawił się ktoś z was w takie coś? Będzie grało to to Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:36, 28 Mar 2014    Temat postu:

zdejmij wysprzeglik, i podpompuj ( uwazaj żeby płynu nie zbrakło ) az tłoczek dotknie segera. i wtedy lekko naciskaj ( nie za mocno go segera wyrwie ) i zoabcz czy linką nie cieknie. jak nic nie cieknie, nic nie puchnie to wątpie zeby to była ona.

a co było robione z pompką i wysprzęglikiem ?



a co do linki nowa moze i tyle, ale poszukaj uzywki, za 50 zł pewnie mozna juz spoko wyrwać. od hamulca bedzie ok ale skąd znajdziesz takiej srednicy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:05, 28 Mar 2014    Temat postu:

tu nie ma segera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarul7




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: west coast

PostWysłany: Sob 0:17, 29 Mar 2014    Temat postu:

Poprzedni właściciel mówił ,że robił pompkę reperaturką i wysprzęglik sprawdzał ale dzisiaj odkręciłem pompkę i reperaturka dobrze założona nie widać wycieków przez ten tłoczek itp rzeczy.
Ale też zrobiłem jak mówisz henio tylko nie wiem czy dobrze bo na otwartej pompce cisnąłem klamką aż tłoczek doszedł do końca i jak wciskałem go palcem to przepuszczał płyn :/

A i wiecie może czy tam powinna być spreżyna pod tym tłoczkiem??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarul7 dnia Sob 0:50, 29 Mar 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:33, 29 Mar 2014    Temat postu:

ma być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarul7




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: west coast

PostWysłany: Pon 22:52, 14 Kwi 2014    Temat postu:

Witam
Moje wspaniałe sprzęgło znowu się zapowietrzyło.
Zmieniłem oring w tłoczku odpowietrzyłem i latało elegancko ale ostatnio przy wbijaniu jedynki gasł więc grzebanko zrobiłem i było powietrze w układzie sprzęgła. Odpowietrzyłem dzisiaj metodą samochodową i klamka twarda jak prącie wielbłąda ale widzę malutki pęcherzyk powietrza co jakieś kilka naciśnięć.
Chyba nie powinno tak być?
Dodam,że płynu nie ubyło!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 0:46, 15 Kwi 2014    Temat postu:

zdejmij tłoczek i zobacz wnętrze pompy czy nie ma rys, powłoką jest jakis chrom nikiel czy cos, i to sie łuszczy, i często są "uskoki" i przez to moze gdzies powietrze sie przeciskac, wiec lepiej to spolerowac jak sa ryski

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarul7




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: west coast

PostWysłany: Wto 17:42, 15 Kwi 2014    Temat postu:

Dzisiaj sprawdziłem rys jako takich nie ma ale tak jak pisałeś ta powłoka jest zdarta więc nie wiem czy da się coś zrobić. Myślałem żeby na ten tłoczek może jeszcze oring założyć w miejscu gdzie jest taki wpust ale nie wiem czy to wyda.
A teraz jeszcze sobie pomyślalem ,że może poprzedni własciciel żle dobrał srednice tłoczka musze to tez sprawdzic tylko nie wiem ile powinno być w 2002 roczniku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarul7 dnia Wto 17:47, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:32, 15 Kwi 2014    Temat postu:

jak to źle dobrał srednice tłoczka ? Razz pół mm w jedna czy w drugą i albo tłoczka nie wsadzi w ogóle, albo bedzie tak luźny że nic nie bedzie działało... wiec nie da sie źle

co do powłoki - pisałem wyzej spoleruj zawsze to lepiej bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarul7




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: west coast

PostWysłany: Wto 21:20, 15 Kwi 2014    Temat postu:

A no to w takim razie musi być dobrze XD Po tym gościu co od niego kupiłem moto to się można wszystkiego spodziewać.Sam nie robił za dużo, bał się śrubką ruszyćSmile
A co do polerowania to jak? Papierem drobnym wygładzić trochę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:07, 16 Kwi 2014    Temat postu:

pasta polerska i jakies filcowe koncówki na dremela inaczej raczej ciezko będzie ;P zadnym papierem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin