Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łańcuszek rozrządu ktm sxf 250

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pkali360




Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:01, 30 Kwi 2019    Temat postu: Łańcuszek rozrządu ktm sxf 250

Witam, poniżej przedstawiam filmik a na nim problem z ktm sxf 250 z 2015 roku. Łańcuszek nie wiadomo ile ma nalatane. Ogólnie problem z moto to ostatnio zaczał mulić w dolnym zakresie obrotów, a teraz nawet załapać nie chcę. Narazie chciałbym się skupić na tym problemie a nie np na wtrysku paliwa itp. Kluczem kręcone jest w strone przedniego koło czyli przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i takie rzeczy się dzieją. Co o tym myślicie? Przepraszam za to sapanie na filmie ale miałem tylko dwie ręce Smile
https://youtu.be/-lh61LXsxaQ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:11, 30 Kwi 2019    Temat postu:

film niedostepny -= pewnie jakis prywatny

ale nawet cokolwiek by na nim nie było to nie wiem jak jakiekolwiek kręcenie silnikiem miało by pomóc w diagnozie stanu łancuszka rozrządu. ja kchcesz znac stan to wyjmij napinacz zobacz w jakiej pozycji pracy jest ale nawet jak byłby na max rozciągniety to mulenia nie odczujesz, fakt rozjedzie sie nieco faza rozrządu i mogą spaśc osiągi ale to beda małe róznice i narastające w bardzo wolnym tempie więc nie bedziesz w stanie amatorską jazdą tego wyczuć. wiec nie tu bym szukał problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pkali360




Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:15, 30 Kwi 2019    Temat postu:

https://youtu.be/-lh61LXsxaQ
teraz dziala?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 21:54, 30 Kwi 2019    Temat postu:

mi się wydaje czy on przeskakuje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 9:10, 01 Maj 2019    Temat postu:

No właśnie coś takiego, mam swojego kata tylko 3 lata starszy ale u mnie wiem ze lancuszek na wykonczeniu i szykuje moto niedlugo na remont więc porównanie tam mi bardzo nic nie da dlatego pytam może ktoś wie coś.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 9:43, 01 Maj 2019    Temat postu:

Wydaje sie że przeskoczył rozrząd i stąd spadek mocy.
Szczęśliwie nie zblokowało silnika i nie pogięło zaworów - chociaż to akurat nie jest wyluczone i warto sprawadzić na denku tłoka czy nie ma śladów odbicia.
Po mojemu wszystko zaczyna sie od napinacza hydraulicznego.
Ale zanim napinacz najpierw ciśnienie w układzie smarowania (koło pompy oleju itp)

Jednym słowem po kolei wszystko sprawdzać - zweryfikować ciśnienie oleju, zlikwidować napinacz hydrauliczny, sprawdzić stan zużycia łańcucha rozrządu i slizgów, rozważyć sprawdzenie podgięcia zaworów - najprosciej jakoś bezinwazyjnie, bezkosztowo, endoskopem czy nie ma śladów na denku tłoka od kontaktu z zaworami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 17:37, 01 Maj 2019    Temat postu:

Rozrząd był dobrze ustawiony na znakach tłok w górze itp. Poprawiłem mu jeszcze luzy wydechowe bo były na granicy. Wygląda jak by chcial przeskoczyć ale jednak tego nie robi.. a ja teraz po wyczyszczeniu wtrysku nie chce go próbować odpalić żeby właśnie nie przeskoczył
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:00, 01 Maj 2019    Temat postu:

to raczej normalne - w tym jest problem własnie i z napinaczami że jak sie cofa napinacz to jest własnie na granicy przeskoczenia - dlatego trzeba pilnować stanu napinacza - jak juz tu jestes to jak pisałem sprawdź stan napinacza ( ile wystaje ) moze i łancuch jest wyciągniety i na nowym efekt bedzie mniejszym, jak nie znasz historii napinacza tez warto wymienic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:56, 02 Maj 2019    Temat postu:

Witam. Jaki polecacie łańcuszek do danego Modelu 250sxf 2015. Orginal 400 prawie, Iwisa ciężko znaleźć na popularnych stronach. DID Prox? Czy jednak warto zainwestować w oem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw 12:20, 02 Maj 2019    Temat postu:

zajacrzw napisał:
Witam. Jaki polecacie łańcuszek do danego Modelu 250sxf 2015. Orginal 400 prawie, Iwisa ciężko znaleźć na popularnych stronach. DID Prox? Czy jednak warto zainwestować w oem?


To nie RFS - moze być każdy zamiennik.
Ja jakoś trafiałem na Proxa i takie wkładałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin