Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lancuch
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 9:07, 20 Lut 2014    Temat postu: lancuch

Witam. Pytanie dotyczy łańcucha napedowego, skonczyl mi sie naciag a lancuch jest luzny, a ja jestem w tym miesiącu splukany z hajsu, a chcialbym pojezdzic do konca miesiaca, czy opcja skrocenie lancucha o ogniwko wchodzi w gre ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 9:18, 20 Lut 2014    Temat postu:

jak rolki są ok to można tak zrobić,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 9:45, 20 Lut 2014    Temat postu:

Oczywiscie, jak lancuch nadaje sie do dalszej jazdy to skracaj, tylko żeby sie później nie urwal w trakcie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:00, 20 Lut 2014    Temat postu:

zależy jaki to łańcuch
ale jak się już naciąg skończył to pewno to już szmata nie łańcuch


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:21, 21 Lut 2014    Temat postu:

możesz skracac ale licz się z tym że jak łańcuch jest wyciągnięty to zaraz Ci zębatkę zeżre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:26, 14 Mar 2014    Temat postu:

Panowie a macie jakiś łańcuch godny polecenia do mocnego enduro (EXC525)? Kurczę zakupiłem komplet SuperSproxa (14/50) i łańcuch D.I.D 520DZ2 (taki był w komplecie) no i moim zdaniem ten łańcuch to porażka. Po wyjeżdżonych 8 zbiornikach musiałem "urwać" już jedno ogniwo, za to zębatki jak nówka. Ten 520 DZ2, w moim mniemaniu nie ma prawa bytu w EXC 525. Praktycznie co 1/2 jazdy naciąg, wyciąga się strasznie szybko.
Może jest coś innego godnego polecenia, a przy okazji w cenie, która nie wyciąga z butów? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:29, 14 Mar 2014    Temat postu:

ja polecam reginę z-ring z powerpartsów (ten pomarańczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozciągnięcia (w 450 SXF jeżdzony dosyć mocno)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:29, 14 Mar 2014    Temat postu:

DID VT2. Ponad 3 stówy trzeba położyć ale łańcuch jest bardzo dobry. Z ciekawostek DID vt2 jest fabrycznie montowany chyba w większości modeli sx i exc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Pią 21:38, 14 Mar 2014    Temat postu:

ja mam did 520 vx2 i jestem zadowolony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnysm




Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Śro 0:54, 19 Mar 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
ja polecam reginę z-ring z powerpartsów (ten pomarańczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozciągnięcia (w 450 SXF jeżdzony dosyć mocno)


ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o błocie nie wspomne bo moj kat nie widział tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czarnysm dnia Śro 0:55, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 11:52, 19 Mar 2014    Temat postu:

czarnysm napisał:


ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o błocie nie wspomne bo moj kat nie widział tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam Smile


Shocked
no ja właśnie założyłem drugi, a tamten stary dałem koledze do dojechania bo jeszcze się nadawał
na pewno ten sam?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnysm




Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Śro 14:03, 19 Mar 2014    Temat postu:

dokładnie taki, zamawiany u wojciechowicza to raczej oryginał, niby nie zerwał mi sie ale po pomiarach ewidentnie dobre 4 mm poza tolerancja, kupilem teraz złotego did-a zvxm zobaczymy jak sie bedzie sprawowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris500




Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazury

PostWysłany: Śro 14:05, 19 Mar 2014    Temat postu:

tego dida zakładają do ścigów 1000 pojemnosci i strzelajac z klamy nic sie nie dzieje, przez rok powinien 1mm Ci się wyciagnac ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:40, 05 Paź 2015    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj:
Jak ma się wytrzymałość fabrycznego łańcucha do innych? W sensie, czy pojezdze na takim dłużej niż na np DIDzie czy RK?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:20, 06 Paź 2015    Temat postu:

ale fabryczny to nic nadzwyczajnego a zwykle sporo chcą. te tanie fabryczne które kosztują podobnie albo i wiecej niz lepszy łancuch innych firm. ja bym odpuscił. chyba najlepszy do amatorki to VX2, najtanszy w miare pancerny nawet jak sie mocno nie dba, i sporo wytrzymuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin