Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kwadratowe pokretło od zaworu wydechowego 300
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 18:48, 23 Lut 2015    Temat postu: kwadratowe pokretło od zaworu wydechowego 300

Czy warto bawic sie w regulacje kwadratowym pokretlem w ktm xcw 300 jest to pokretlo od zaworu wydechowego, tyle wiem czy daje duza roznice gdy wkrece je do konca lub wykrece ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:06, 23 Lut 2015    Temat postu:

z tego co wiem tą śrubą regulujesz początek otwarcia zaworu wydechowego, gdybyś miał licznik z obrotościomierzem to przy 300 exc zawór wydechowy powinien się otwierać przy 5600 obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 20:58, 23 Lut 2015    Temat postu:

Zdecydowanie warto. Można niesamowicie zmienić charakterystykę silnika tylko kręcąc śrubą regulacyjną, a są jeszcze różne sprężynki dostępne.

W tym temacie jest wszystko powiedziane (szczególnie wypowiedzi Jamesa Deana):

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Pon 21:00, 23 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raku




Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z cyrku

PostWysłany: Czw 22:54, 26 Lut 2015    Temat postu:

Ciach

[link widoczny dla zalogowanych]

Tu masz po polskiemu gdybyś miał problemy z angielskim Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:38, 27 Lut 2015    Temat postu:

ten link pokazuje działanie małych sprężynek czyli pełnego otwarcia zaworu natomiast początkowe otwarcie zaworu reguluje się tym kwadratowym pokrętłem zmieniając napięcie grubej sprężyny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:52, 27 Lut 2015    Temat postu:

aha i tam w opisie jest błąd sztywniejsza sprężynka jest oczywiście zielona a słaba czerwona
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maks




Dołączył: 27 Sty 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:05, 22 Lut 2017    Temat postu:

Wiecie może jakie są ustawienia fabryczne samego wkręcenia/wykręcenia tej śruby dla exc 300 2015?
Nie mogę tego znaleźć w serwisówce, jest tylko o sprężynkach i obrotach przy których następuje otwarcie zaworu (początkowe i pełne)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 16:47, 22 Lut 2017    Temat postu:

Chyba nie bylo ale warto sie tym pobawic i ustawic pod preferencje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maks




Dołączył: 27 Sty 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:57, 23 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
Chyba nie bylo ale warto sie tym pobawic i ustawic pod preferencje


Tak będę musiał zrobić..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:11, 23 Lut 2017    Temat postu:

Ja po zakupie moto pikupowalem sprezynki i zaczalem sie nimi vawic ale nie bylem w ogole zadowolony. Dopiero potem ktos mi powiedzial ze to tez regulacja j nadtapila rewolucja w dzialaniu motocykla. Ja wsadzalem twarda sprezynke ( zielona albo zolta ) i wkrecalem ta kwadratowa chyba do polowy zakresu. Moto wtedy bylo bardzo liniowe. Zawor sie nie otwieral wyrywajac rak z lokci. A przy tym wystarczylo musnac gazem i szedl na koko ( z wykreconym na rowno moze i latwiej bylo zlapac trakcje ale przed np belka trzeba bylo strasznie go wkrecic )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maks




Dołączył: 27 Sty 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:15, 23 Lut 2017    Temat postu:

No właśnie, będę musiał znaleźć za pomocą tego pokrętła kompromis pomiędzy żółtą, a czerwoną sprężynką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maks




Dołączył: 27 Sty 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:19, 20 Mar 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
Ja po zakupie moto pikupowalem sprezynki i zaczalem sie nimi vawic ale nie bylem w ogole zadowolony. Dopiero potem ktos mi powiedzial ze to tez regulacja j nadtapila rewolucja w dzialaniu motocykla. Ja wsadzalem twarda sprezynke ( zielona albo zolta ) i wkrecalem ta kwadratowa chyba do polowy zakresu. Moto wtedy bylo bardzo liniowe. Zawor sie nie otwieral wyrywajac rak z lokci. A przy tym wystarczylo musnac gazem i szedl na koko ( z wykreconym na rowno moze i latwiej bylo zlapac trakcje ale przed np belka trzeba bylo strasznie go wkrecic )


Jeszcze mam pytanie, czym wykręcałeś tą kwadratową śrubę? Nie mam nic co by tam podeszło i widzę, że klucz KTM do tego nie jest u nas dostępny..

Coś takiego - [link widoczny dla zalogowanych] może pasować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:21, 20 Mar 2017    Temat postu:

Ta śruba lekko idzie, wystarczy płaski śrubokręt dobrać pod rozmiar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:01, 20 Mar 2017    Temat postu:

ja sobie zrobiłem "kluczyk" na szybko, kawałek sruby zeszlifowałem na kwadrati praktycznie w palcach to idzie. chyba jakiegos motylka z drugiej strony załozyłem i całkiem bezproblemowo w terenie w rekawiczkach mozna sie było pobawic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 11:37, 21 Mar 2017    Temat postu:

Z gwintownika idealnie pasuje. M6 albo m8 bodajże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin