Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm250gs brak mocy na wysokich obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:53, 19 Kwi 2014    Temat postu: ktm250gs brak mocy na wysokich obrotach

witam wszystkich kilka dni temu kupiłem ktm 250gs mam z nim problem mianowicie po gwałtownym odkreceniu nanetki ciagnie dobrze i na wysokich obrochach zaczyna sie dusic i nie chce jechac gdy dodaje gazu powoli moge dokrecic do konca szukam pomocy próbowałem regulowac gaznik przesunełem iglice na pierwszy rowek od góry i jest duzo lepiej ale to jeszcze nie jest to. prosze o jakies porady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:10, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Czyli motocykl jedzie lepiej jeżeli po odkręceniu przepustnicy na maksa lekko ją zamkniesz a później znowu odwiniesz?

Ogólnie twój problem to dysza główna. Albo jest za mała albo za duża.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:24, 19 Kwi 2014    Temat postu:

tak ale wtedy nie dodaje juz tak szybko tylko powoli wtedy pójdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:26, 19 Kwi 2014    Temat postu:

dodatkowo motor wedłog mnie dosc duzo pali na 30km terenu dosyc słabego kilka górek spalił prawie 7 litrów wiesz moze jaka powina byc dysza w moim gazniku?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemo250 dnia Sob 21:28, 19 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:45, 19 Kwi 2014    Temat postu:

A kŧóry rok masz tej maszyny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:53, 19 Kwi 2014    Temat postu:

1994rok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 22:20, 19 Kwi 2014    Temat postu:

na końcu w tabeli
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:08, 21 Kwi 2014    Temat postu:

wedlug tabeli dysza dobra 180 z czym moze byc powiazany ten problem? czy w tym sprzecie ustawia sie zapłon? był wymieniany ten element z cewkami bo w moto nie było iskty moze tam szykac problemu?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemo250 dnia Pon 22:17, 21 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:16, 21 Kwi 2014    Temat postu:

A iglica?
Sprawdź jeszcze poziom paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:18, 21 Kwi 2014    Temat postu:

z poziomem paliwa patrzyłem nie ma poprawy. a iglicy nie stety nie wymontowałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:42, 22 Kwi 2014    Temat postu:

iglica wporzadku 85

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:52, 27 Kwi 2014    Temat postu: ktm nie wkreca sie na maksymalne obroty

pomoze ktos? gaznik sprawdzony dysza i iglica dobra a nie wkreca sie do konca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Pon 7:13, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Sprawdź działanie zaworu wydechowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:30, 28 Kwi 2014    Temat postu:

masz jakis prosty sposub jak prawidłowo go ustawic? był z nim problem, mianowicie sruby sie powykrecały i wszystko latało. nie wiem tylko jak sprawdzic czy wszystko prawidłowo ustawione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Pon 19:00, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Dokładne wytyczne znajdziesz w serwisówce.
Nie mając dokumentacji możesz też do tego dojść obserwując otwieranie się zaworów.
Przede wszystkim zrozumieć działanie całego mechanizmu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majster128 dnia Pon 19:06, 28 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin