Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 125 sx padnięty kopniak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 16:13, 26 Mar 2014    Temat postu: KTM 125 sx padnięty kopniak

Cześć,
Ostatnio po gwałtowniejszym kopnięciu w kickstarter coś przeskoczyło... Zamierzam sie za to zabrać, z tym ze pierwszy raz będe odkręcał pokrywe sprzęgła i nie chce nic popsuć. Wiem ze na pewno bede musiał spuścić płyn chłodzący, olej wymieniałem niedawno, więc położe motocykl na boku. Czy konieczne będzie zdejmowanie kosza sprzęgła? I jak myślicie, co poszło?


Nie chcę robić tego na raty, muszę rozkręcić, zobaczyć co kupić i złożyć, dlatego założyłem temat.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 16:17, 26 Mar 2014    Temat postu:

zapomniałem dodać, ze jak teraz kopne, to coś go blokuje i nie odbija do końca. Oczywiście teraz kopniak prawie ze nic nie łapie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:46, 26 Mar 2014    Temat postu:

Wróżką nikt nie jest, trzeba rozbierać. Najczęstszą przyczyną jest pękająca sprężyna, ale to zobaczysz po otwarciu. Kosza prawdopodobnie nie będziesz musiał ściągać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:09, 26 Mar 2014    Temat postu:

można to zorbić nie wyjmując silnika
ściągasz dekiel sprzęgła i później cały ten duży bok
płyn spuszczasz tak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 22:51, 26 Mar 2014    Temat postu:

Szczegół bo szczegół ale trzeba też odkręcić dźwignie hamulca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 10:09, 29 Mar 2014    Temat postu:

Okazało się, że ząbki na kickstarterze się zjechały... Inteligencją się nie popisałem, bo wystarczyło zajrzeć na kickstarter, a nie odkręcać pokrywe sprzęgła Very Happy ale i tak musiałem zajrzeć do zaworu wydechowego, więc byłem spokojny. Myślełem, ze jednak coś w środku poszło, bo od kilku nawet chyba lat od czasu do czasu coś przeskoczy jak kopie, ale nic się nie dzieje, więc tak to zostawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GIENIU




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POLAND

PostWysłany: Nie 11:08, 30 Mar 2014    Temat postu:

mam wielokliny dolne do kopek, oryginał ktm, częśc niedostepna sama w serwisie, aby to miec musisz kupic kpl czyli wieloklin + kopke. Jak szukasz wieloklinu to pisz PW

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 12:44, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Wymieniłem kickstarter, ale zauważyłem luzy, które wcześniej olałem(teraz za to zapłaciłem). Ze schematu widze, że brakuje mi tulei dystansowej. Cena za oryginał jest absurdalna(20zł), dlatego będę kombinował z podkładkami, tylko pomóżcie mi rozszyfrować wymiary ze schematu: 16X23X26X6,1 . Wiem tyle, że 16 to średnica wew., 23 zewnętrzna, nie wierzę że 6,1 to grubość/szerokość dystansu, bo jak wsadzę tam grubszą podkładke to kopniak nie odbija...

P.S. Czy głośny stuk przy wbijaniu jedynki na wyższych obrotach to oznaka zbyt małej ilości oleju?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:17, 05 Kwi 2014    Temat postu:

nei wbija sie jedynki na wysokich obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 15:59, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Wysokie to moze za dużo powiedziane, ale po takiej przegazówce jak rozgrzewałem to mi strzeliło aż sie przestraszyłem... Wczesniej tak nie było. Dolałem trochę oleju, jutro zobacze czy jest lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:30, 05 Kwi 2014    Temat postu:

do sprawdzania stanu oleju masz śrubkę
czy to jest takie trudne sprawdzić a nie dolewać na pałę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:39, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Miałeś sklejone sprzęgło jebło.
Na zimnym za pierwszy razem może coś takiego się pojawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 16:40, 05 Kwi 2014    Temat postu:

wiem, sprawdzałem, ale wypływanie oleju to pojęcie względne... Myślałem, że może ktoś zna przyczyne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 16:42, 05 Kwi 2014    Temat postu:

hacker dzięki, może jeszcze rozszyfrujesz mi wymiar dystansu 16X23X26X6,1 ? Wiem ze 16 to średnica wew., 23 zwenętrzna, nie mam pojęcia co to 26, a w 6.1 grubości/szerokości nie wierze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin