Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kiedy silnik się rozgrzeje, tłok staje w miejsciu...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
white007pl




Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Nie 19:34, 08 Maj 2016    Temat postu: Kiedy silnik się rozgrzeje, tłok staje w miejsciu...

Mam problem z moim ktmkiem exc 250. Podczas endurowanka coś trzasło w silniku i stracił moc od razu stracił moc, a potem zgasł. Dociągnąłem go jakoś do domu. sprawdziłem zaworki ładnie się otwierają wszystko chodzi ładnie, odpalanie go na zimnym silniku na strzała, ale kiedy się troszeczkę rozgrzeje on od razu gaśnie i tłok staje w miejscu, nawet nóżka próbowałem kopnąć w ogóle się nie rusza, kiedy odczekam, aż znowu będzie zimy to bez problemu odpala.

Co może być przyczyna? zatarcie tłoka, cylindra? puchniecie tłoka? Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez white007pl dnia Nie 19:38, 08 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:43, 08 Maj 2016    Temat postu:

A silnik po remoncie?
Nikasil czy tuleja?
2T czy 4T
Jak się rozgrzeje i staje to znaczy, że albo jest zatarty, jak po remoncie to może za ciasne pasowanie tłoka.
Olej w silniku?
Płyn w chłodnicy?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
white007pl




Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Nie 19:46, 08 Maj 2016    Temat postu:

jest to 4t. pewnie jest tam nikasil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:48, 08 Maj 2016    Temat postu:

to cuda jakies, tak czy siak silnik do rozbiórki, bo chociazby sie zrobiło to 1 raz, to trzeba zajrzeć.

na nicasilu nie powinno sie nic dziać, gorzej jak tuleja i ciasne spasowanie.

ja bym rozebrał silnik, posprawdzał pompy oleju, posprawdzał korbe tłok.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
white007pl




Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Nie 19:52, 08 Maj 2016    Temat postu:

jak można sprawdzić pompe oleju? na razie silnik jeszcze nie jest rozebrany. ściągnąć kapę od zaworków i kręcić rozrusznikiem lub odpalic go na chwile?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez white007pl dnia Nie 19:53, 08 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:55, 08 Maj 2016    Temat postu:

czyli kupiłeś motocykl i jest zepsuty
o stanie silnika nic nie wiesz
w takim przypadku czeka cię raczej rozebranie go na czynniki pierwsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
white007pl




Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Nie 19:58, 08 Maj 2016    Temat postu:

Zrobiłem nim jakieś 15mth, no i się teraz popsuł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
white007pl




Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Nie 20:06, 08 Maj 2016    Temat postu:

Czyli moje podejrzenia na zatarcie silnika się bardziej potwierdziło. Dzięki chłopaki za szybką odpowiedz. Ja lecę rozbierać silnik :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:16, 08 Maj 2016    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim

jak rozbierzesz pokrywke i odpalisz to mozesz od razu sufit malować Very Happy

rozbieraj diagnozuj. jak sprawdzic pompe ? tak samo jak zaleca ksiązka serwisowa

do pobrania tutaj;
kristofsx.com


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek Tg




Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowskie Gory

PostWysłany: Pon 0:13, 09 Maj 2016    Temat postu:

To moze byc tez korbowod mialem kiedys taka sytuacje w Crf 250.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin