Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

głowica uszczelka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boryysek




Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:06, 27 Mar 2018    Temat postu: głowica uszczelka

mam taki problem iz ostatnio scignełem głowice cylider itd
złozyłem go śruby na krzyż oczywiscie tez przy odkrecaniu i tak oto odpalam jezdze nic sie nie dzieje az tu nagle patrze bobelki na głowicy..

to moze byc wina uszczelki? nie uszkodzilem ani nic zakładałem 2-3 razy raz nawet z silikonem i cały czas w 1 miejscu wieje..

powinnienem zmienic tylko uszczelke czy juz cos robic z głowica?

mozna pod głowice dawac silikon?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:11, 27 Mar 2018    Temat postu:

2-3 razy sciagałes i masz jeszcze pytanie czemu wieje ? Very Happy

uszczelke sie składa tylko raz - potem jest do wyrzucenia, i zadne silikony tam sie znaleźć nie mogą. powierzchnia powinna byc czysta i odtłuszczona.

uszczelka najlepiej oryginalna

a głowica moze byc przy okazji jakas pokrzywiona mozna by sprawdzic czy jest prosta - na pewno nie zaszkodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boryysek




Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:15, 27 Mar 2018    Temat postu:

czyli jak załoze nową orginalną uszczelke bedzie git?

jak sprawdzic czy jest prosta? przystawic cos prostego i patrzec czy swiatło przenika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:34, 27 Mar 2018    Temat postu:

mozesz tam sprawdzic jak napisaleś,

czy jak załozysz nowa oryginalmna to nie wiem czy bedzie git, jak płaszcyzzny sa ok, a ty odopowiednio złozysz całą góre - to bedzie ok. gorzej jak sa inne problemy albo jednak robisz cos xle Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boryysek




Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:52, 27 Mar 2018    Temat postu:

cos zle to znaczy ze co?

zakładam uszczelke daje dekiel na krzyz skrecam czy cos tu moze pojsc nie tak? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 5:38, 28 Mar 2018    Temat postu:

Na chłopski rozum.
Daj głowicę do sprawdzenia/splanowania i wyeliminujesz jeden z możliwych powodów nieszczelności.
Potem składaj - inaczej nie ma sensu wg mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:02, 28 Mar 2018    Temat postu:

a no na przykład masz źle skalibrowany klucz i źle dociągasz( z nieodpowiednia siła0
albo dokrecasz jedna srube do konca, potem druga na krzysz.. a pownno sie dokręcac stopniowo np po 10 nm - 30 nm i na koncu odowiednia wartość. kolejne to kąty klucza i dokręcania - czesto jest tak że masz przykładowo 50 NM kręcisz masz powiedzmy 45NM ale dalej nie dokręcisz bo rama czy cos innego przeszkadza - wtedy przestawiasz klucz i dociągasz do klikniecia - i już robi sie błąd - bo jak juz idzie dokrecanie to idzie " lżej" niż zerwać i dokręcic mocniej o te 5NM, wiec powinno sie zluzować srube i dokrecic za jednym pociagnieciem. kolejna sprawa to klucze maja jakis kąt zapadki - czyli jak kliknie to sie klucz odchyli nieco - i jak sie przykłada duza siłe to potrafi przeskoczyc i sie jeszcze troche dokręcic.

no i mogłes nie posmarowac gwintów olejem - także jak widać jest sporo błędów ewentualnych do popełnienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin