Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc350 przerywa, gaśnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:17, 11 Mar 2018    Temat postu: exc350 przerywa, gaśnie

Został ruszony czujnik tpsu w exc 350, czy krótkie przerywanie na obrotach, i gaśnięcie (nie ciągłe tylko raz na jakiś czas, w zależnościu od ustawienia tps zadziej lub częściej) na wolnych może być spowodowane złym ustawieniem tps? Czy problem to raczej pompa lub wtryskiwacz, filtry powymieniane, wtrysk czyszczony, i właśnie z niewiedzy bez sensu pchane łapy do tps'a. Co o tym myslicie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Nie 13:20, 11 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Nie 13:54, 11 Mar 2018    Temat postu:

Nagraj filmik, wrzuć na yt i podrzuć link.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:29, 11 Mar 2018    Temat postu:

Ciężki temat to nagrać, bo trzebabybyło podczas jazdy i z dobrym mikrofonem, ogólnie to przerywa na niecałą sekunde i dalej idzie potem normlanie i znów to samo po jakimś czasie. Raz udało mi się ustawić, że nie przerywał na obrotach ale gasł przy wolnej jeździe w ciężkim terenie trzeba bylo sprzęgłować cały czas by nie zgasł, w dodatku dużo ostrzej niż zwykle reagował na gaz, szarpał wręcz jak chciałem podnieść lekko wolne tpsem to już przerywał. Bez tego urządzonka magicznego do ustawienia tps to raczej kariery nie zrobie. Tylko, że te Twój patent ma inne kostki niż moje moto, mam w jednej lini piny nie w trujkącie i lipa jest...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Nie 14:31, 11 Mar 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 16:11, 11 Mar 2018    Temat postu:

da radę zmierzyć TPS bez dodatkowej kostki, tylko musisz wpiąć się miernikiem cienkimi przewodami,
on przerywa jakby go zalewało czy jakby nie dostawał paliwa?
regulowałeś obroty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:20, 11 Mar 2018    Temat postu:

Raczej jakby nie dostawał, ale na wolnych to sam nie wiem, ciężko okreslić, Obroty reguluje się tpsem, jeśli tak to ruszając nim rosną i spadają na słuch ustawiam se mniejwięcej i wtedy chodził dobrze na wysokich a na wolnych gasł. Jak się wbić w te przewody i które to mógłbyś mniejwięcej nakierować to może ogarne to samemu. Przy pewnym ustawieniu to wogóle kontrolka wtrysku mi się zapalała i gasł przy innych zapala się na chwile przy odpaleniu tylko a potem jak wyżej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Nie 22:23, 11 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:45, 21 Kwi 2018    Temat postu:

Pany dalej walcze z ktm, Tps ogarnięty na kompie, wszystko jak ma być, nowy wtryskiwacz założony, efekt taki, że moto samo gasnie na wolnych, ciężko pali, trzymając na średnich obrotach nie gaśnie co ciekawe już nawet nie da się wyjechać.

Pompa sprawdzona na krótko, robiła fontanne bez przerwy przez 15 min, oceniam więc że jest dobra został mi już tylko regulator ciśnienia, tylko spójżcie na foty:

1.
[link widoczny dla zalogowanych]

2.
[link widoczny dla zalogowanych]

Regulator to to na pierwszym foto, czy to przy pompie? Według mnie to to na pierwszym foto, co to jest więc to przy pompie do którego idą niebieskie przewody? Bo tylko to mi zostaje i ten regulator w układzie paliwowym nic już mi nie przychodzi do głowy innego, ktoś ma jakiś pomysł ponadto? Bo regulator to taka kulka ze sprężynką słyszałem że kosztuje to grosze, tylko ja nie w temacie co jest co, moja wiedza została przy gaźnikach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:51, 21 Kwi 2018    Temat postu:

podmien bak od jakiegos kolegi z wtryskiem i bedzie wiadomo czy to pompa czy nie - najłatwierj tak to diagnozowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:04, 21 Kwi 2018    Temat postu:

Nie mam nikogo z 4t same 2t u mnie jeżdzą, ale co to z pierwszego foto to będzie ten regulator?

Pompa robiąca fontanne przez 15 min daje znak że działa, tak to nie ma szans by motor pracował nawet 5 min i nie zgasł z regóły gaśnie w 30sec- 1min.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Sob 13:05, 21 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 13:09, 21 Kwi 2018    Temat postu:

picolo napisał:
Nie mam nikogo z 4t same 2t u mnie jeżdzą, ale co to z pierwszego foto to będzie ten regulator?

Pompa robiąca fontanne przez 15 min daje znak że działa, tak to nie ma szans by motor pracował nawet 5 min i nie zgasł z regóły gaśnie w 30sec- 1min.


Pompa może sobie robić fontannę, jak nie będzie dawać dobrego ciśnienia (chyba jakoś 4 bar) to moto nie będzie dobrze chodzić, abo wcale


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:13, 21 Kwi 2018    Temat postu:

No a regulator cisnienia po co? To co mam kupować pompe odrazu nie sprawdzając regulatora? Jak idzie ten układ? Pompa -> regulator -> wtrysk. Z tego pompa zdaje się ok, wtrysk na bank ok regulator tylko nie sprawdzany, ostatni mój to 4t jeban......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 13:22, 21 Kwi 2018    Temat postu:

to sprawdź regulator Very Happy tylko sam musisz dojść bo zadna instrukcja nie podaje procedur sprawdzania regulatora.

bardzo często pompy padaja, na sucho ładnie pompują a cisnienie mizerne - nawetr mielismy przypadek ze dawała cisnienie niewiele nizsze od minimalnego zalecanego, a moto juz nie pracowało na wolnych obrotach - nawet gosc podrzucił drugi swoj bak i objaw ten sam ( cisnienie paliwa jeszcze nizsze ) - wymiana pompy i moto odżyło. dlatego takie diagnozy na czuja są trudne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:39, 21 Kwi 2018    Temat postu:

Masz heniu załatwić taki regulator ciśnienia sam? W jakiej cenie jak co?

Chyba kupie wszystko, nowy chiński zamiennik pompy za stówe i regulator i wtedy sprawdze co jest złe bo inaczej to ja tego nie widze... Zegary montować w układ, komedia..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Sob 13:39, 21 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:26, 21 Kwi 2018    Temat postu:

Jednak sprawdze to zegarem, to ciśnienie pompy co w manualu pisze 3.35- 3.65 bar to jest dla pompy czy dla pompy z regulatorem ciśnienia? Regulator niby daje 3,5 bar a pompa sama ile powinna dawać? Ma ktoś taką wiedze?
Te 4 bar co z góry pisali to jest tak na oko czy zna ktoś konkret?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 18:54, 21 Kwi 2018    Temat postu:

W razie czego tu masz linka do sprawdzonej pompki MTM:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Nie 6:17, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Sama pompa daje ok6 atm. Ale sprawdzaj to normalnie z regulatorem. Podobne objawy w przebywaniem miał kumpel, aż w końcu później mu stanął moto i się okazało że pompa. Są zamienniki na alle... Po 200zł i chodzą bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin