Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 450 cykanie po wyregulowaniu zaworów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fapgog




Dołączył: 07 Mar 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:35, 23 Cze 2021    Temat postu: Exc 450 cykanie po wyregulowaniu zaworów

Exc 450 z 2017r
Przed regulacja zaworów metaliczne dźwięki szuranie cykanie
Po wyregulowaniu zaworów zaczęło cykać,nie wiem czy po prostu dźwięki przed regulacja to zagłuszały czy zaczęło to występować teraz.
Łańcuszek rozrządu w dobrym stanie wszystko złożone tak jak było rozkładane.
Poniżej film
https://youtu.be/pTbXpWr_ILU


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:11, 23 Cze 2021    Temat postu:

jak luzy są ok, i poskładane tak jak było to nie ma sie czego czepiac Wink tylko lać paliwo i jeździc
pytanie czy np ustawiałes luz osiowy dzwigienek ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 1:21, 24 Cze 2021    Temat postu:

W jaki sposób ustawia się luz osiowy dźwigienek?
Nie znam się dlatego moje słownictwo może nie być prawidłowe ale chodzi o dwie dźwigienki które montowane są na dwóch stworzniach nad zaworami?
Na dźwigience od strony ssącej luz (w osi tego sworznia) na boki był minimalny a na stronie wydechowej był znacznie większy, gdy poruszałem ja energicznie dłonią stukała. Sprawdzałem na schematach tego silnika czy oby nie zgubiłem żadnej podkładki sprężynującej ale nic tam nie było tylko po dwie śruby które przechodzą przez sworzeń od góry i po jednej na torxa od boku..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:09, 24 Cze 2021    Temat postu:

czyli jednak nie poskładałes tak jak było Very Happy pierwsze modele nie miały regulacji ale późniejsze i 2017 juz pewnie maja, oska jest stopniowana i trzeba ją wcisnac mocniej lub słabiej przed dokręceniem, wszystko jest w serwisówce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fapgog




Dołączył: 07 Mar 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:03, 24 Cze 2021    Temat postu:

Niestety nie mogę znaleźć żadnej serwisowi odnośnie regulacji zaworów….
Moja oska jest tylko w jednym miejscu stopniowana i przechodzą przez nie dwie śruby gdzie na ich otworach regulacja była by niemożliwa.
Czy jest jakiś inny sposób aby zmniejszyć luz tych dźwigienek i czy to one mogą wydawać hałas, takie „cykanie”?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fapgog dnia Czw 10:05, 24 Cze 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:12, 24 Cze 2021    Temat postu:

serwisówka jest tylko jedna, mozesz miec problem z dostepem do takiej z tego rocznika. otwory sa wieksze niz sruba - da sie przesunac przód tył,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 11:24, 24 Cze 2021    Temat postu:

W takim razie powinienem dociskać od strony z której wsadziłem te ośki na lewa stronę motocykla, następnie dokręcić te dwie śruby które idą od góry a na końcu śrubę na torxa w od boku która wkręca się w ta ośkę?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:48, 24 Cze 2021    Temat postu:

dokłądnie tak - ale nie dociskasz do konca tylko ustala sie odpowiedni luz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 11:52, 24 Cze 2021    Temat postu:

Dziękuje bardzo, po południu postaram się to jeszcze raz zobaczyć
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin