Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 250 2T zacinający sie gaz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 20:10, 12 Mar 2017    Temat postu: exc 250 2T zacinający sie gaz

Panowie prosze o pilną pomoc odnosnie mojego blokujacego sie gazu. Nie mam juz sil i pomysłow na ten problem.
Wymieniłem linke gazu na nową z pancerzem -Nie pomogło. Rollgaz lekko spiłowałem na koncu przy handbarze - Nie pomogło. Co jeszcze mogę sprawdzic? Guma przy gazniku nie ma dziur ale jest lekko sparciała.
Objawy? Raz poraz przy dodaniu gazu obroty dochodzą do odciecia i tylko ratuje mnie wcisniecie sprzegła oraz gaszenie silnika. Ruszanie rollgazem w tym momencie nic nie pomaga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:35, 12 Mar 2017    Temat postu:

jaki rok moto ?

bywała taka troche wada że jak sie odkręci gaz i pusci to pancerzyk potrafi wyjść z tej "miseczki" na górze gaźnika, zaprzeć sie pancerzykiem o nią i własnie to powoduje odcięcie.

mozna to złapać np termokurczką i opalić żeby pancerzyk był sztywno do korpusu gaźnika.

zobacz też czy tam nic nie jest ułamane itp. upewnij sie ze linka jest odpowiednio puszczona. powinna isc z rolgazu, przed kierownica, w okolicach mocowania kierownicy na prawą strone ramy i miedzy ramą a bakiem do gaźnika

a rolgaz sam jak wygląda ? czasami po glebach na końcach plastik sie wygina łamie i trze o kierownice. głowka linki luźno pracuje w rolgazie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 20:46, 12 Mar 2017    Temat postu:

to jest 2001 rok.
To co Ty opisujesz to moze tak byc ale tylko w momencie jak raptownie dodam gazu a tu jest nawet jak delikatnie dodasz gaz jadąc nawet 20 km/h.
Linka jest dokladnie tak puszczona jak opisujesz i jest luzna na 100% bo juz tez na to wpadłem ze moze gdzies jest przyduszona.
Rolgaz jest ok. Na sucho pięknie odbija , naprawdę, lekko i szybko.

Tłok przepustnicy widac ze poprzedni własciciel wymienił na nowy.
Nie ma zadnych zarysowan na powierzchni i wchodzi luzno.
Jak moto wejdzie juz na obroty do odciecia i wyjew niebogłosy próbowałem szybko i energicznie bawic sie rolgazem gora-dól.... to tez nie pomogło. Ja to widze tak jak by gdzies powietrze jakies zaciągał lewe. Tak mi sie wydaje ale nie wiem gdzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lubie_beczki dnia Nie 21:02, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 20:53, 12 Mar 2017    Temat postu:

edit

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lubie_beczki dnia Nie 21:04, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:01, 12 Mar 2017    Temat postu:

To odpal motor i posikaj plakiem w miejscach łączenia gaźnika. Jak będą wzrastać obroty to znaczy, że jest nieszczelność. Sprawdź też uszczelniacz na wale od strony magneta czy nie ma w koło niego oleju wtedy będziesz wiedział, że puszcza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 21:28, 12 Mar 2017    Temat postu:

rams napisał:
To odpal motor i posikaj plakiem w miejscach łączenia gaźnika. Jak będą wzrastać obroty to znaczy, że jest nieszczelność..



Genialne!! Jutro sprawdzę ,zobaczymy!

A czy to prawda ze są jakies modele 2t które posiadają zawory? Jesli tak to moze którys sie zawiesza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:46, 12 Mar 2017    Temat postu:

tak - każde praktycznie po 90 roku produkowane Very Happy

ty masz nawet dwa zawory - jeden wydechowy drugi dolotowy.

nawet jakby sie wieszały to nie miało by to znaczenia. jakby sie wieszał dolot to bys miał problem z odpaleniem. jak wydech to albo by nie szedł dołem, albo by nie szedł górą - zalezy jak sie "zawiesi"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Pon 11:40, 13 Mar 2017    Temat postu:

bardzo wam dziekuje za podpowiedzi. po pracy odrazu pojde zrobic test z plakiem i napisze jak wyszlo.
Zeby nie zakladac nowego tematu o co chodzi z olejem w airboxie? Sam filtr jest suchy i nie widac na nim oleju natomiast w airboxie troszke go jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 12:02, 13 Mar 2017    Temat postu:

Moze to olej z filtra splywa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Pon 13:46, 13 Mar 2017    Temat postu:

ale to filtr by byla czarny w jakims miejsc, bede w garazu to sprawdze dokladnie. Moze tu glupio zabrzmi ale w sumie jaki olej? przeciez ja tam wlewam tylko olej do skrzyni.... to jest 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 17:42, 02 Kwi 2017    Temat postu:

Nie chce zakładać nowego tematu. Gaz nadal się zacina. Czekam za nowym gaźnikiem który kupiłem. W między czasie zauważyłem porostu czary!!
Z motoru leci czarna tłusta maż konkretnie jakoś z gaznika. Wszystko wokół gaźnika jest uwalone czarna mazia (olej) ale jaki skoro to jest 2 t a w sprzęgłem jest stan ok. ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:59, 02 Kwi 2017    Temat postu:

wrzuc foto. moze ci sie poci gaźnik - paliwo paruje i zostawia syf do którego sie wszysko lepi.

albo z zaworu wydechowego kapie podczas jazdy tam, albo co bardziej prawdopodobne - łączenie dyfuzora z koncówką wydechu masz nieszczelne i pod cisnieniem ci tam rzyga niespalonym paliwem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin