Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 2T cieknie z wałka zdawczego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 20:01, 26 Sie 2015    Temat postu: EXC 250 2T cieknie z wałka zdawczego

Witam, pacjent exc 250 2008 rok, taki problem ciągły, lekko się lało przed remontem, po remoncie grubszym jakoś na początku nie widziałem ażeby się lało, przez 15 mth dolałem może 200 ml oleju, teraz zmieniłem uszczelniacz i oring. Zostawiłem na noc na stopce bocznej, wieczorem patrzę, a tam z 50-100 ml na glebie, przejechałem się na na myjnie, wyczyściłem wszystko, postawiłem z powrotem na stopce. Przez jakieś 20h spadło parę kropel, ale wystarczyło że przestawiłem moto z 5 m i zaczęło cieknąć mocniej. Przejechałem się to leje się dużo gorzej niż było. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być, ewentualnie mogłem coś źle zrobić przy wymianie uszczelniacza (chociaż to mało prawdopobodne skoro problem się powtarza). Nie widziałem żeby karter był gdzieś widocznie uszkodzony. Tulejka z wałka była wymieniana 20 mth temu przy remoncie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 20:43, 26 Sie 2015    Temat postu:

Też u siebie miałem tak, że po wymianie simmeringu i oringu ( oryginalne ) problem nie ustąpił. Kupiłem w sklepie u mnie w mieście 0,5 albo 1mm grubszy oring i problem całkowicie zniknął. Tylko przy zakładaniu zębatki przyjrzyj się, czy aby na pewno zabezpieczenie dobrze wskoczyło, to musisz trochę docisnąć zębatkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:57, 26 Sie 2015    Temat postu:

Ważne żeby tulejka nie miała rowków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 22:16, 26 Sie 2015    Temat postu:

Prawdopodobnie uszkodziłeś uszczelniacz, wyjmij tulejkę i dobrze sprawdź wargę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:31, 27 Sie 2015    Temat postu:

Miałem tak samo. Kup nowy uszczelniacz i oring.
TYLKO!! Kup oring w jakmiś rolniczym nie na wzór tego orginalnego tylko Grubszy ale mniejszy. Jak bedziesz go wsadzał to go musisz wcisnąć całą zębatką i tą zawleczką seigera złapać. Trudno ja to robiłem z Tatą. On nacskał na zębatkę a ja łapałem zawleczką na ten frez. Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 9:32, 27 Sie 2015    Temat postu:

Sprawdź też skąd cieknie; czy spod wałka, czy między simmeringiem a karterem.
Być może krzywo wbiłeś simmering.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 17:04, 28 Sie 2015    Temat postu:

Jutro zdejmę zębatkę i zobaczę skąd to się leje dokładnie, ale raczej wszystko było dobrze wsadzone. Spróbuje też z grubszym oringiem jak tam będzie wszystko ok wyglądało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:02, 01 Wrz 2015    Temat postu:

Miałem podobnie, ciekło, wymieniłem cały zestaw naprawczy, dalej ciekło, wymieniłem jeszcze raz i przestało. Trzeba to delikatnie i poprawnie złożyć i będzie dobrze.

--
pzdr.
zefir
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DirtBike.pl




Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:56, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Miałem taki przypadek w 250 4T.

Po wymianie wszystkiego (simering, oring i tulejka) nadal ciekło. Okazało się że był luz na łożysku wałka zdawczego i to było przyczyną wycieku (wałek nie był w osi tylko pracował na boki). Niestety do wymiany tego łożyska trzeba było rozebrać silnik...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 19:23, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Akurat łożyska są nówki po remoncie 15 mth wcześniej, już ogarnąłem temat, delikatnie za głęboko wbiłem uszczelniacz. Dziwne było też to że w poprzedni uszczelniacz tulejka wchodziła dość luźno, w ten drugi wchodziła z lekkim oporem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DirtBike.pl




Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:26, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Części KTM niestety są robione w Chinach (choć po cenie tego nie widać Razz )i z jakością różnie bywa. Możliwe że odbiegał od nominalnego wymiaru.

Kiedyś odebrałem nowy wałek do EXCF i miał korozję...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin