Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Docieranie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:03, 02 Kwi 2012    Temat postu: Docieranie

Witam, jak powinno wyglądać docieranie nowego tłoka pierścieni i cylindra wyczynowej 450?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:17, 02 Kwi 2012    Temat postu:

powinno wyglądac jak najlepiej Very Happy

ogólnie trzeba smigac na rozgrzanym silniku, ale nie mozna przegrzac. trzeba smigac w róznych zakresach obrotów pod róznyum obciązeniem. nie mozna przeciazac silnika, czyli nie gonimy przelotówki 10 km v maxem. to tak w skrócie. nie jestes pierwszy który o to pyta, poczytaj duzo dokładniejsze poradniki. np motomana ( wszystko znajdziesz w google )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:39, 02 Kwi 2012    Temat postu:

[img]http://c.wrzuta.pl/wi502/c8157225000e1d9d4f7a0e67/docieranie[/img]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 21:40, 02 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 22:57, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Ostro ale z umiarem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:08, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Okej Smile a tłok z pierścieniami wkładać na sucho do cylindra i przesmarować tylko powierzchnię cylindra olejem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:23, 03 Kwi 2012    Temat postu:

wszystko przesmaruj, cylinder, tłok i same pierscienie. i składaj wszystko w czystosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:11, 01 Maj 2018    Temat postu:

Exc 450 rfs 2004 r. Czy to normalne podczas docierania, ze przykapca na niebiesko po dadaniu gazu tak w miare raptownie manetka, na biegu jalowym? Moto jeszcze wlasciwie nie jezdzone, odpalone na kilka razy na kilka minut, z przerwami 30 minut na ostygniecie... Nowy nicasil Langcourt, tlok vertex na 0.06 setek. To normalne przy docieraniu ze podkapca troche na niebiesko?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Wto 11:13, 01 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Wto 12:31, 01 Maj 2018    Temat postu:

Normalne, ale zamiast odpalać i pozwalać mu pracować na biegu jałowym, lepiej wsiadaj i jeździj tak jak wyżej koledzy pisali. Praca na jałowym mu nie służy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:12, 01 Maj 2018    Temat postu:

Jaki olej zalać na docieranie i kiedy zmieniać?

Wlałem 10w50 full syntetyk na odpalenie- wiem mój błąd :/ Moto łącznie pracowało może z 10 minut z kilkoma przerwami półgodzinnymi na tym oleju i przegazowywałem mu manetką także na wolnych wogóle nie pracował niemlaże. Odpalane było na minutę, dwie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Wto 13:14, 01 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:29, 01 Maj 2018    Temat postu:

najtaniej chyba to jakis motul 5100

bez sensu jest odpalanie i żeby moto stało - najgorsze co mozna zrobic. odpal na 3 minuty, i potem jeździj. zmien olej po 5 godzinach. i potem wlej docelowy.

teraz to juz smigaj na tym szkoda zmieniac na gorszy olej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 16:47, 01 Maj 2018    Temat postu:

Ja zawsze na dotarcie leje najtańszego mineralnego lotosa z beczki. Jedna jazda, max 20-30 minut i wymieniam olej z filtrem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:24, 04 Maj 2018    Temat postu:

Pany, wlac mineral samochodowy czy motocyklowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 13:44, 04 Maj 2018    Temat postu:

Jak wlejesz motocyklowy to niczym nie ryzykujesz. Samochodowy nie może mieć dodatków, które będą ślizgać sprzęgło. Lotosa mam przetestowanego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:54, 07 Maj 2018    Temat postu:

Kupie motocyklowy. 10w40 czy 20w50?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:59, 07 Maj 2018    Temat postu:

10w40

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin