Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cieknąca Laga ...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz sx




Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:21, 10 Mar 2015    Temat postu: Cieknąca Laga ...

Witam , ostatnio po jeździe na torze nie odpowietrzyłem lag
, przewoziłem moto na przyczepce trochę mocno pasem
zaciągnąłem i z jednej lagi wycieka dołem olej Sad
dodam ze wcześniej chodziły bez zarzutu

, co mam z tym zrobić można tak jeszcze jeździć?


pozdrawiam .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 17:38, 10 Mar 2015    Temat postu:

jak nie wsadzasz blokady między koło a błotnik aby nie ściskać zawieszenia przy spinaniu pasami to będziesz miał tak bardzo często niezależnie czy lagi odpowietrzyłeś czy nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:52, 10 Mar 2015    Temat postu:

a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz sx




Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:58, 10 Mar 2015    Temat postu:

no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła Sad((( druga jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:03, 10 Mar 2015    Temat postu:

spróbuj wyczyścić uszczelniacz, pomoże na jakiś czas. ale docelowo szykuj się na wymianę uszczelniaczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 18:09, 10 Mar 2015    Temat postu:

Tak na przyszłość, można po spięciu pasami przodu spuścić ciśnienie z zawieszenia. Nie powinny wtedy puścić uszczelniacze. Oczywiście po zdjęciu z przyczepki trzeba je ponownie odpowietrzyć na stojaku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 18:15, 10 Mar 2015    Temat postu:

Mariusz sx napisał:
no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła Sad((( druga jest ok


wysuwasz zgarniacz, czyścisz wszystko dokładnie, bierzesz kliszę foto i wsuwasz w uszczelniacz, czyścisz wszystko dookoła, później przesmaruj troche wazeliną, wsuń zgarniacz i gotowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz sx




Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:37, 10 Mar 2015    Temat postu:

A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 18:39, 10 Mar 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze


Jest taka




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 18:44, 10 Mar 2015    Temat postu:

Mariusz sx napisał:
A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ?

nie, oleju nie trzeba wypuszczać, nawet lagi nie musisz zdejmować

tutaj jest video, gośc użwya seal doctor, ale klisza działa równie dobrze
https://www.youtube.com/watch?v=YVDMgZKUgJo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 20:12, 10 Mar 2015    Temat postu:

Zamiast blokady taniej wychodzi butelka PET.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:44, 11 Mar 2015    Temat postu:

ja wrzucałem banki 5 litrowe, ale są upierdliwe blokada kosztuje z 30 zł i jest 10X wygodniejsza wiec moim zdaniem tutaj nie ma co oszczędzać.

co do problemu tak samo radze, sciągasz sobie dla wygody osłony lag, sciągasz uszczelniacze pyłowe ( te co widać ) i bierzesz albo klisze filmu, albo jakis szczelinomierz, albo kupujesz specjalne urządzonko i wkładasz miedzy uszczelnaicz i lage i tak pod kątem 45 stopni kręcisz w koło żeby syf wyciągać spod uszczelniacza. z pyłówki tez przeleć.

i polecam na przyszłosc odpowietrzniki, zarzucasz na przyczepke i masz odpowietrzone w 1 sekunde


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 12:18, 11 Mar 2015    Temat postu:

Jakbyś kupował odpowietrzniki - EXC i SX mają różne długości śrub. Jak kupisz krótsze to w SX złapią ci max 2 zwoje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 9:29, 13 Paź 2020    Temat postu: Temat stary ale zapytam - odpowietrzniki

mam ostatnio fioła na punkcie koła , skacze stawiam na gume - ucze sie i wiadomo lagi dostaja w dupe zanim ogarne płynnie , po takim meczeniu około miesiac jak sie za to wziołem pod jeda z nichplama oliwy tak z 15 cm ... w miedzy czasie jakis poligon tor wiec pewnie złapał gdzies syf i musze przeczyscic z godnie z tym c piszecie ale mam pytanie ? ODPOWIECZNIKI - co jaki czas to ustrojstwo uzywac ? czy po jezdzie czy czescej ? jakie ma to przełozenie na zawieszenie ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:33, 13 Paź 2020    Temat postu:

ktm/wp zaleca odpowietrzac co kazda jazde, nabite cisnienie sprawia ze zawias jest sztywniejszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin