Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak sprzęgła po dłuższej jeździe
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kateem




Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 4:58, 10 Sie 2013    Temat postu: brak sprzęgła po dłuższej jeździe

Witam, sprawa wygląda następująco, po jakimś czasie jazdy klamka sprzęgła robi sie miękka jak gdyby zabrakło płynu hydraulicznego i sprzeglo nie działa, jest to kwestia różnie 30 minut, jak jest zimno dłużej. Po wystudzeniu KTM-a wszystko wraca do normy, sytuacja sie powtarza. Co robić ? Dodam że płynu nie ubywa i jest to LHM.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kateem dnia Sob 4:59, 10 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:16, 10 Sie 2013    Temat postu:

rocznik i model?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Sob 7:44, 10 Sie 2013    Temat postu:

Miałem tak w swoim EXC 520 rocznik 01. Jak motocykl się nagrzał to klamka miękka jak by w ogole nie działało sprzęgło. A wystarczyło zgasić motocykl żeby ostygł na dosłownie chwilę i wszystko wracało do normy ale też na jakiś czas.
Problemem był podobno oring w karterze tam gdzie jest wysprzęglik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:00, 10 Sie 2013    Temat postu:

odpowietrzyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 9:24, 10 Sie 2013    Temat postu:

miałem tak samo - zmieniłem płyn i hula

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 9:27, 10 Sie 2013    Temat postu:

Miałem tak samo. Pojechałem w miasto i nagle zero sprzęgła jakbym płynu nie miał. Odpowietrzanie pomagało na kolejne pol h. Puszczał mi oring na wysprzęgliku i gdy się ruszał góra dół to zostawało trochę oleju. Odpowietrz układ jak dalej bd to samo to sprawdzaj uszczelniacze w pompie i wysprzęgliku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Sob 10:49, 10 Sie 2013    Temat postu:

U mnie odpowietrzanie nic nie dało mimo że lałem magura blood. Wina to ten oring. Ale każdej metody możesz spróbować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 14:44, 10 Sie 2013    Temat postu:

Sprawdź jeszcze szczelność samego odpowietrznika na wysprzęgliku.
Powszechna również usterka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:26, 10 Sie 2013    Temat postu:

zdejmij wysprzeglik i zobacz czy za nim widoczne łozysko ma osłonke przeciwpyłową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kateem




Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:23, 16 Sie 2013    Temat postu:

Wymieniłem odpowietrznik, odpowietrzyłem, nadal to samo, kupiłem Ktma z uszkodzonym oringiem i dobralem go w zwykłym samochodowym sklepie. Spróbuje założyć jakiś inny oring ale wydaje mi sie, że gdyby to była jego wina to przecież olej dostawał by sie do środka i ubywało by go.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:26, 17 Sie 2013    Temat postu:

Też miałem taki problem, wlewałem wtedy do pompy inny niż LHM płyn i jak sie motur zagrzał to czasami ślizgało, polecam płyn do sprzęgła LHM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:46, 17 Sie 2013    Temat postu:

odpowiedz na pytanie które ci zadałem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kateem




Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:00, 20 Sie 2013    Temat postu:

Witam, wpadłem na pomysł żeby może uszczelnić pompę sprzęgła sylikonem tzn gumkę przy klamce i to miejsce gdzie przewód wychodzi z pompy, okazało się po tym że klamka działa dłużej poprawnie, a gdy już przestaje działać to wystarczy poruszać klamką kilka razy i działa. myślę że to uszczelniacze jakieś na pompie. Dostanę jakiś zestaw oddzielnie czy muszę całą pompę wymienić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:08, 21 Sie 2013    Temat postu:

dostaniesz reperaturkę - tłoczek z oringami, tylko sprawdź jaką masz średnicę bo są 9mm i 11mm o ile dobrze pamiętam. koszt ok 150plna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piootr2




Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:02, 04 Lip 2020    Temat postu:

Podepne sie pod temat bo mam to samo tylko ze w ktm 690 enduro, sprzeglo magura mineral oil
Ostatnio wyjechalem i misialem pchac 5km do chaty ,sprzeglo zaczelo robic sie miekkie az w koncu brak sprzegla.
Wymuenilem oring na wysprzegliku dalem 23.53x1,78 80 vitona taki brazowy zalalem magura blood odpowietrzony ,sprzeglo chodzilo ladnie z oporem klamka,po paru dniach jazda probna i po nagrzaniu i okolo 10-20km klamka czasami miala yroche wiekszy luz i lzej chodzila potem znowu normalnie,dobra rozebralem jeszcze raz, wymienilem ten oring na taki jak w serwisowce czyli 23,52x1,78 70NBR tamtem moze za sztywny byl ale efekt koncowy dzisiaj taki sam po nagrzaniu.Wydaje mi sie ze po 50km ubylo minimalnie ale nie jestem pewien ,chyba sie przejade jeszcze raz i bedzie wiadomo.Pizostaje jedynie zalozyc nadwymiar 2,0x23 i jak będzie to samo to nowy wysprzeglik (oberon akcesoryjny albo ory) lub zalozyc zestaw regeneracyjny na klamce albo jakas na hsmulcowy plyn.w zezszlym sezonie byl wymieniany plyn przy okazji wymiany dzwigienki ale na jaki nie wiem pewnie iphone.jakies sugestie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin