Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

450i gaśnie po rozgrzaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:26, 31 Maj 2012    Temat postu: 450i gaśnie po rozgrzaniu

Witam, mam problem z 4.5i. Po rozgrzaniu gaśnie przy wkręcaniu się na obroty, trzeba wysoko kręcić żeby nie zgasł. Co może być przyczyną? Świeca nowa, rozrząd, zawory ok. Na zimnym silniku wszystko jest cacy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:12, 31 Maj 2012    Temat postu:

hej
ustawienei mieszanki było robione? ustaw wyższe wolne obroty i sprawdź wtedy, jak pomoże - wyreguluj mixturę ii powinno byc ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:37, 31 Maj 2012    Temat postu:

a jak ustawić mieszankę przy wtrysku? zwiększyć dolne otwarcie przepustnicy? jeszcze nie tak dawno było wszystko ok, aż zaczął spadać króciec między gaźnikiem a głowicą. Teraz przy założonym króćcu na wolnych obrotach chodzi ale gaśnie podczas wkręcania się na obroty lub gwałtownego otwarcia przepustnicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:32, 31 Maj 2012    Temat postu:

no to może teraz brakuje mu powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:10, 31 Maj 2012    Temat postu:

skoro to wtrysk to trzeba podpiac pod kompa i zobaczyc jakie błedy pokaze, zbadac parametry pracy, podobno w pierwszych modelach na wtrysku wystepowaly jakies problemy z wtryskiwaczem ale jak narazie chyba malo znane problemy z racji wieku motocykli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:23, 31 Maj 2012    Temat postu:

barek253 napisał:
no to może teraz brakuje mu powietrza


całkiem prawdopodobne - robi tak od czasu wymiany puszki filtra - wcześniejsza była dziurawa jak sito - więc miał lepszy dostęp powietrza, teraz powietrza brakuje i podciśnienie zapewne ściąga króciec z głowicy. Wymienię jeszcze filtr powietrza bo nie wygląda za ładnie i może hamować przepływ powietrza. Ahh zachciało się moto z wtryskiem... nie uśmiecha mi się jechać całej polski do serwisu Sherco ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:57, 31 Maj 2012    Temat postu:

skalim1 napisał:
Ahh zachciało się moto z wtryskiem...

dlatego nie chciałem 350 sx-f


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:03, 04 Cze 2012    Temat postu:

Prawdopodobnie przyczyną jest fajka. Po rozgrzaniu zmienia się oporność, puszcza iskrę w głowice. Potwierdzę to jeszcze po wymianie ale na 90% to jest przyczyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:38, 11 Cze 2012    Temat postu:

Faktycznie przyczyną była fajka. Po wymianie hula aż miło Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin