Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250 mx (coś jak GS) po remoncie silnika mocno odbija w kopke
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Czw 6:50, 09 Sty 2014    Temat postu: 250 mx (coś jak GS) po remoncie silnika mocno odbija w kopke

Witam jestem tu nowy i borykam sie z problemem zapalania mojego Kata, otóż po wymianie korby cylindra tłoka i poskładaniu do kupy silnik ma taką kompresje że bardzo trudno przekopać sprężanie. Odbija tak mocno że noge chce urwać i moje pytanie jest o ustawienie zapłonu.

Dodam że jak uda sie mi go zapalić rwie jak burza ale odpalenie w terenie jest poprostu tragiczne.
Silnik robiłem sam i zapłon mam przykręcony tak jak był przed, opóźnianie nic nie daje (odbija dalej) jedynie robi sie słabszy.
A zapłon chyba mam z nowszego typu gdyż cewki mam już na zewnątrz.
Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 8:59, 09 Sty 2014    Temat postu:

A jaki masz zapłon?
Zapewne SEM? Musisz go ustawić zgodnie z manualem. Czyli przy odpowiedniej odległości tłoka od GMP lub według kąta na kątomierzu do ustawiania zapłonów.

Czy czasami w twoim modelu nie występują różne grubości uszczelek pod cylinder w celu ustawienia prawidłowej odległości tłoka od krawędzi cylindra, tzw. X-dimension?
Jeżeli tak i np. dałeś za ciasną uszczelkę lub za mało uszczelek to podniosłeś sobie kompresję a co za tym idzie ciężej przekopać sprzęta.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Czw 9:48, 09 Sty 2014    Temat postu:

Póżniej wrzuce zdjęcie zapłonu a z tym ustawieniem tłoka może być racja gdyż na początku przy skrecaniu tzw. na sucho to tłok dobijał mi do głowicy, dałem trochę grubszą i przestał.
Może trzeba jeszcze grubszą, mam manuala ale do rocznika 86' a mój to 89' z tvc już.
(ale kopka z lewej niestety)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:54, 11 Sty 2014    Temat postu:

W manualu z 84 masz podane
x= 0,20-0,25mm
zapłon 2,0-2,2mm (18,5-19,5') przed gmp



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 9:54, 11 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Sob 19:02, 11 Sty 2014    Temat postu:

Teraz tak mam bo dałem grubszą uszczelke pod cylindrem . zapłon też ustawiony a kopie jak kopał.
Dziś jezdziłem - wszystko ok tylko to odpalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:10, 11 Sty 2014    Temat postu:

Może musisz poćwiczyć teraz nogę.
Jeden potrafi odpalić od pierwszego kopa drugi od 10tego.
Wiem coś o tym:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Pon 8:51, 13 Sty 2014    Temat postu:

Spoko, moze technika? Ja ustawiam zawsze tłok na gmp(zostawiam tłok po sprezaniu) i start- może zła technika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 9:11, 13 Sty 2014    Temat postu:

Dobra technika - tylko może za mało pary:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Pon 10:12, 13 Sty 2014    Temat postu:

WIADOMO tylko przed naprawą po słabym kopnieciu poprostu nie zapalił a teraz jak słabo kopnę to tak odbije (na lewe obroty) że noga boli aż do samej d....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:31, 13 Sty 2014    Temat postu:

Znalazłem ustawienia dla rocznika 1991 - może będą bliższe twoim z 89 bo to już te z zaworem.
Sprawdź.

X=0-0,1mm
Zapłon 1,2mm lub 13,5' przed GMP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Wto 11:46, 14 Sty 2014    Temat postu:

Jak tu wstawć zdjecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 11:48, 14 Sty 2014    Temat postu:

[img]link do zdjęcia wklejonego w necie[/img]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Wto 12:00, 14 Sty 2014    Temat postu:

No to kapa,chciałbym pokazać mój aparat zapłonowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 12:52, 14 Sty 2014    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 16:07, 14 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Wto 15:54, 14 Sty 2014    Temat postu:

poszło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin