Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250-350

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek123




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łapy

PostWysłany: Wto 21:42, 03 Lut 2015    Temat postu: 250-350

Panowie ostatnio bardzo brałem pod uwagę sxf 350 ze względu na to że swoje warzę i myślałem że dzięki większej mocy i dzięki temu że mniej bym kręcił by rzadziej wymagała remontu ?
A ostatnio słyszę że właśnie 350 wymaga częstszego remontu niż 250 czy to prawda ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 21:52, 03 Lut 2015    Temat postu:

może nie częstszego ale bardzo podobnie, ceny części są też wyższe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 21:59, 03 Lut 2015    Temat postu:

Według serwisówki jedno i drugie co tyle samo. Jako amator nie wykorzystasz potencjału maszyn. Najlepiej na spokojnie przejedź się jednym i drugim. Jako potencjalny kupujący masz takie prawo. Tomek korespondencyjnie znamy się już jaki czas, z moich obserwacji wynika, że masz obawy o 250, brak mocy maszyny, etc. Gwarantuję Ci, że nie będziesz w stanie na torze wykorzystać 100% sxf 250.
Serwis, no cóż, są to wyżyłowane 4T, który musi i będzie kosztować szczególnie jak kupisz trupa. Bądź rozważny przy zakupie bo możesz się wdup.. po uszy. Zastanów się nad RFS.
no offense


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek123




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łapy

PostWysłany: Wto 22:08, 03 Lut 2015    Temat postu:

Ale z tego co wiem to sxf 250 wychodzi od 2006 roku i to nie były już silniki rf4 ?
Problem jest taki że właśnie nie mam bardzo jak z żadnych pomarańczy się przejechać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 22:10, 03 Lut 2015    Temat postu:

Najważniejsze to odpowiedzieć sobie na pytanie do czego mi ten motocykl?
Jak i gdzie nim będę jeździł?
Na torze nie wykorzystasz 250tki jeszcze długo ale w lesie będzie już inaczej.
Gdybym mieszkał w górach kupił bym sobie 250-300 2T, ze względu na wagę.
Tyle, że tam tereny są zupełnie inne niż w moich stronach...
Na nizinach gdzie mieszkam, mamy dużo polnych i leśnych dojazdówek, teren jest raczej umiarkowanie trudny. Sporo piachów, łąk i błota.
Naprawdę trudne technicznie przeszkody, hard core'owe podjazdy pojawiają się okazjonalnie.
Dlatego jeżdżę kolejną 450tką i bardzo mi odpowiada.

Jeśli planujesz upalać przez lwią część czasu na torze lub naprawdę trudne techniczne przeszkody albo bawić się w kłody itp. to mocno rozważ 250tkę.
Jeśli ma to być uniwersalny sprzęt głównie do enduro, to ja bym celował w 350.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 22:35, 03 Lut 2015    Temat postu:

Poczytaj, na forum jest dużo na temat wyboru. Wiem, że chciałbyś i mx i enduro. Jak to ktoś już tu wcześniej napisał, lepiej exc spisze się na torze niż sxf w enduro. I jest to prawda! rada wujka dobra rada, kup sobie exc 200. Będzie pan zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 23:31, 03 Lut 2015    Temat postu:

jak chcesz to dam Ci się śmignąć exc 400 2009, z Łap masz nie daleko Wink enduro jednak bardziej uniwersalne mi się wydaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek123




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łapy

PostWysłany: Wto 18:22, 10 Lut 2015    Temat postu:

Myślałem nad exc 200 ale bardziej chciałem coś w 4t.
Kozioł no do Łomży to nieduży kawałeczek a zawsze to by było już jakieś odniesienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin