Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 22:24, 27 Kwi 2014    Temat postu:

przepustnica zawsze sie tłucze od strony airboxa a im cichszy i bardziej stłumiony wydech tym mocniej sie tłucze, no i tutaj ciezko powiedziec, bo jak wszystko nowe jest to i tak lekko sie tłucze i słychac, jak wyrobione tym bardziej słychac Razz moze jesteś przewrazliwiony na ten dzwiek, jak pisałem wyzej, rozbierz gaźnik i zobacz jak wózek chodzi czy ma olbrzymie luzy czy nie jest poprzycierany, mój juz ostro lata ma pare mm pewnie luzu w gaźniku do przodu-do tyłu. ale jeździ to nie zaczepiam ;D
KristofSX
PostWysłany: Nie 21:39, 27 Kwi 2014    Temat postu:

a jak masz ustawioną mieszankę? zrób regulacje gaźnika w/g manuala, zobacz co wtedy będzie,
Gość
PostWysłany: Nie 21:37, 27 Kwi 2014    Temat postu:

witam..dopiero teraz poszukalem troche czasu aby rozebrac moto...sytuacja wyglada tak ze przyslona z oznaczeniem L wyglada calkiem dobrze,nie ma jakis mechanicznych problemow...a obroty dalej rosna po rozgrzaniu silnika...dziwny jest dzwiek dochodzacy od strony filtra powietrza(taki metaliczny dziwiek-)dziwna sprawa..juz nie wiem o co chodzi...-macie jakies pomysly?
henio12323
PostWysłany: Pią 8:07, 11 Kwi 2014    Temat postu:

effendi ty podobno miałes załozoną przesłone od innego modelu ;P wiec miała prawo pęknąc
Damian4685
PostWysłany: Pią 7:23, 11 Kwi 2014    Temat postu:

Dzieki za informacje..rozbiore na dniach moto i dam znac co i jak...
Effendi
PostWysłany: Pią 7:18, 11 Kwi 2014    Temat postu:

U mnie nie było żadnych objawów zużytej przysłony przepustnicy, a mimo to pękła, tutaj masz temat z moim problemem: http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/exc-wyoskie-obroty-i-dzwonienie-w-silniku,7874.html . Jeszcze jedno, jak będziesz kupował nową przysłonę to jeśli masz taki sam gaźnik jak mój musisz mieć przysłonę o oznaczeniu M, ja miałem L i to było prawdopodobnie przyczyną tego, że pękła, ponieważ jest ona minimalnie mniejsza niż M i to powoduje większe drgania.
henio12323
PostWysłany: Czw 23:38, 10 Kwi 2014    Temat postu:

przede wszystkim słychać co i jak

ale jak to twoje moto, to od razu warto gaźnik rozebrac, i wszystko widac jak na dłoni, czy wózek nie zatarty, czy przesłona cała i nie zamierza przypadkiem pęknąc itp itd
żółf
PostWysłany: Czw 22:17, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Mogą być problemy ze startem i falowanie na wolnych obrotach, albo brak wolnych, różne cuda. Jak wyciągniesz gaźnik będzie wiadomo co jest pięć.
Damian4685
PostWysłany: Czw 22:14, 10 Kwi 2014    Temat postu:

4 T
żółf
PostWysłany: Czw 22:13, 10 Kwi 2014    Temat postu:

2t czy 4t?
Damian4685
PostWysłany: Czw 22:02, 10 Kwi 2014    Temat postu: ktm 250 -EXC 2003- PRZEPUSTNICA

Witam-jakie sa objawy zuzycia badz koncowki zywotnosci przepustnicy w gazniku?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group