Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC, wyoskie obroty i dzwonienie w silniku.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 15:46, 21 Mar 2014    Temat postu: EXC, wyoskie obroty i dzwonienie w silniku.

Miałem nadzieję, że nigdy nie będę musiał prosić was o poradę w sprawie mechanicznej u Kajtka, ale...dziś, pierwszy dzień wiosny, więc postanowiłem sobie gdzieś wyskoczyć, odpaliłem go, odpalił za pierwszym zakręceniem rozruchajki, nagrzałem go z 2 minuty, no i wyjechałem, dodałem trochę więcej gazu i jakieś 100m od bramy nagle obroty mi wzrosły tak, że mało brakowało, a bym zaliczył drzewo, udało mi się go zgasić na szczęście i po chwili postanowiłem go odpalić, odpalił za pierwszym razem, ale miał strasznie wysokie obroty i coś, gdzieś dzwoniło, nie mam pojęcia gdzie to było. Teraz nie mogę go już odpalić, kręci normalnie, ale nie załapuje(nie słychać też żeby coś dzwoniło), wiecie co może być przyczyną, trochę wróżenie z fusów bez rozbierania, ale chcę wiedzieć od czego zacząć.

P.S. Do wymiany był już w nim tłok, bo trochę dymił i łańcuszek nierządu, ale nie wydaje mi się żeby od tych rzeczy wzrosły obroty, aż tak. A moto to KTM exc 450 z 2003r.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:56, 21 Mar 2014    Temat postu:

hej
zobacz przesłonę membrany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 22:57, 21 Mar 2014    Temat postu:

A czy uszkodzenie przesłony mogłoby powodować te stuki w silniku? Sam już nie jestem pewien czy to zadziałała wyobraźnia i tak naprawdę nic nie dzwoniło, czy jednak coś jest na rzeczy Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 23:06, 21 Mar 2014    Temat postu:

uszkodzenie membrany może zrobić rzeźnię w silniku, ale może również tylko zatrzymać moto :
przesłona się odrywa,, obroty rosną bo dostaje lewego powietrza, wpada do cylindra, klepie po zaworach, w końcu uderza świecę, zagina ją, moto gaśnie, nie odpali bo świeca padła,

tak miał mój znajomy w yamaszce, w sumie nic się nie stało, zawory całe, nie sklepane, zmienił przesłonę, świecę i latał dalej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 7:52, 22 Mar 2014    Temat postu:

No więc pozostaje mi nic innego jak zdejmowanie gaźnika i sprawdzanie co się tam dzieje, ale zanim to zrobię posprawdzam jeszcze linki od gazu. Sprawdzę też jak wygląda świeca, bo niestety ale podczas ponownej próby odpalenia nic się nie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:24, 22 Mar 2014    Temat postu:

Ty przestań ją odpalać!
Jak Ci lata jakieś gówno po komorze spalania a Ty dalej męczysz silnik to robisz sobie tylko większy gnój.
Może Ci też pękł pierścień albo tłok i też jedziesz tym po cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 15:37, 22 Mar 2014    Temat postu:

Nie odpalam go! Wczoraj chciałem sprawdzić tylko dla próby czy załapie, od tamtej pory nawet mi do głowy przyszło żeby ruszać guzik od rozrusznika. Właśnie idę go trochę rozebrać i sprawdzić co w nim się dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 18:37, 22 Mar 2014    Temat postu:

No i niestety, znalazłem przyczynę i winowajcę:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz nie pozostaje mi nic innego jak kupić nową przepustnicę, czy zamienniki na allegro za 200-300zł się sprawdzą, bo wywalać 600zł na oryginał to lekka przesada. Muszę jeszcze zdjąć górę silniki i sprawdzić co tam się dzieje...Jak w przyszłości ustrzec się przed czymś takim?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Effendi dnia Sob 18:38, 22 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:44, 22 Mar 2014    Temat postu:

Blaszka pękła bo przegapiłeś moment jej wymiany. To jest element który się zużywa i trzeba go co jakiś czas wymieniać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Sob 18:48, 22 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 12:27, 23 Mar 2014    Temat postu:

Tak wiem, tylko sądziłem, że będą jakieś objawy zużywania się owej "blaszki". A teraz czy zamienniki będą okej czy jednak lepiej wrzucać oryginał?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 15:20, 23 Mar 2014    Temat postu:

kumpel kupił ostatnio zamiennik i powiem szczerze praca silnika itd pozostawia sporo do życzenia. czasami ma problemy żeby go odpalić, a to nie równo chodzi i sporo różnych historii, te blaszki teraz staniały, za ok. 500 można już dostać albo używanej poszukaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:07, 23 Mar 2014    Temat postu:

jak cos moge dorobic tobie taka przesłone, sprawdzone, juz sporo moatocykli jezdzi na "moich" blaszkach i zadnych problemów nie ma. Jak cos pisz na pw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 19:17, 23 Mar 2014    Temat postu:

Na nówkę szkoda trochę kasy, bo w niedługim czasie planowałem remont za około 3000zł, niestety w nim nie uwzględniłem tej blaszki, więc chciałbym wyjść z tego jak najmniejszym kosztem, ale tak aby nie ucierpiała mi maszyna, używkę trochę strach kupować, bo nie wiadomo w jkaim będzie stanie. Wójo masz PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:24, 23 Mar 2014    Temat postu:

major000 napisał:
Blaszka pękła bo przegapiłeś moment jej wymiany.

A jak można poznać, że już jest do wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 19:37, 23 Mar 2014    Temat postu:

pęka ponieważ się wyciera, trzeba pomierzyć, ale niestety nie znam wymiaru nominału Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin