Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Czw 20:26, 12 Gru 2013    Temat postu:

Ja osobiście kupiłem kompletnego hgs'a za 1.5tys ale chyba dopiero go spawają bo idzie drugi miesiąc Very Happy
barek253
PostWysłany: Czw 18:27, 12 Gru 2013    Temat postu:

FMF gnarly jest z grubszej blachy. Taka lepsze niż oryginał.
żółf
PostWysłany: Czw 17:55, 12 Gru 2013    Temat postu:

Klamka zapadła. Kupuję nowego dyfra. Powiedzcie mi czy brać oryginał czy z powerparts(chyba FMF) ? Różnica w cenie niewielka bo oryginał po zniżkach wyjdzie z 750 a powerparts 900. Który będzie bardziej odporny na gleby? Czy w oddawaniu mocy będzie między nimi różnica?
ktmpower86
PostWysłany: Nie 13:13, 08 Wrz 2013    Temat postu:

A jesteś w stanie naprawić końcówkę wydechu ?
W tym temacie są zdjęcia:
http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/zacienicie-sie-gazu-przy-80-km-h-skutki,5876.html
Czepek
PostWysłany: Sob 23:32, 31 Sie 2013    Temat postu:

w zależności od stopnia zniszczenia.
przeważnie od dostarczenia do mnie dyfa trwa to 1/2 dni.

W razie pytań dzwońcie
ktmpower86
PostWysłany: Pią 19:40, 30 Sie 2013    Temat postu:

Ile trzeba czekać na dyfuzor?
Czepek
PostWysłany: Czw 23:06, 29 Sie 2013    Temat postu:

793 395 514 to mój nr tel, zapraszam Smile
Tomek13241324
PostWysłany: Czw 22:49, 29 Sie 2013    Temat postu:

Czpek jak bd miał jakieś grosze na zbyciu to sie odezwe ;D
Asteros2012
PostWysłany: Czw 22:33, 29 Sie 2013    Temat postu:

Dekiel zaworu wyklepuje się od wibracji sam mam wyklepany i czekam może jutro znajomy mi to poklei specjalnym klejem albo pospawa i stoczy. Czekam na rezultaty bo dekiel z tego co patrzyłem to sprzedają jako komplet z cylindrem
żółf
PostWysłany: Czw 22:12, 29 Sie 2013    Temat postu:

Mój dyfuzor jest strasznie zmęczony, prawdopodobnie jedynie na złom się nada. Mam problem z uszczelnieniem połączenia cylinder-dyfuzor. Zmieniłem o-ringi na oryginalne nowe, ale nadal była nieszczelność, więc uszczelniłem sylikonem locktita, ale to tylko doraźnie. We flanszy pokrywy zaworu wydechowego są mocne wyżłobienia jakby od tych oringów, czy to normalne i nieszczelność jest winą pogiętego dyfuzora, czy trzebaby też dać nową pokrywkę?

Dziś pierwszy raz zrobiłem rundkę na exc Twisted Evil tam gdzie lc4 już nie dawał rady, exc wjeżdżał bez problemu, tylko ja potrzebowałem co jakiś czas odpoczynku Cool Tylko tego co na tył ac10 założył to należałoby wyhłostać Wink
Czepek
PostWysłany: Czw 21:04, 29 Sie 2013    Temat postu:

ja ten wydech wyżej doprowadzilem do takiego stanu :



jest on wycynkowany, lecz jak kazdy widzi przypomina bardziej nikiel/chrom niz cynk, na to juz mam specjalny sposób przed cynkowaniem Very Happy

doprowadzenie wydechu do takiego stanu o ile się da oczywiście też mogę wykonać.

a usuniecie 'teczy' to zaden problem
Asteros2012
PostWysłany: Czw 19:28, 29 Sie 2013    Temat postu:

Jutro porobię zdjęcia swojego dyfka i powiesz mi czy da rade go ogarnąć bo sporo wbity jest a chętnie bym "wydmuchał" za jakiś czas
henio12323
PostWysłany: Czw 18:58, 29 Sie 2013    Temat postu:

czysciwo ( taka szmatka ostra np hydraulicy uzywają do usuwania tlenków z miedzi przy lutowaniu ) z jakąś chemią i sobie polerujesz cały, potem od jazdy się powinien wybarwić na jeden kolor
Tomek13241324
PostWysłany: Czw 13:31, 29 Sie 2013    Temat postu:

a jak tęcze usunąć ;D ? bo moze i bym ci wysłał
Czepek
PostWysłany: Czw 12:27, 29 Sie 2013    Temat postu:

jakbyś kupił pogięty to ja zajmuję sie prostowaniem dyfuzorów, koszt do 100zł.
pozdro

moja doma
przed



po

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group