Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zacienicie się gazu przy 80 km/h skutki
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 16:33, 31 Sie 2013    Temat postu: Zacienicie się gazu przy 80 km/h skutki

Dzisiaj rano,zdarzył mi się nieprzyjemny wypadek na moim exc 200.
Jadać na 4 biegu,zaciął się gaz motocykl,bardzo szybką podniósł się a ja wylądowałem na twarzy lecąc ok 10-15m po kamieniach.Efekt zniszczony motocykl,złamany nadgarstek,stłuczone kolano i mnóstwo siniaków i obdarć.
Oczywiście jechałem w całym osprzęcie kask,zbroja,ochraniacze kolan.
Tutaj mam pytanie co mogło być przyczyną takie zacięcia gazu?Nie mogłem zgasić motocykla po wypadku,bo chodził na pełnych obrotach.
Powiecie,że mogłem zatrzymać się sprzęgłem,ale nie było szans ani czasu,gdyby się to przytrafiło w lesie,już pewnie nie pisałbym tu..
Zamieszczam kilka zdjęć,czy to da się naprawić w ogóle:










Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Sob 16:56, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:46, 31 Sie 2013    Temat postu:

Dobrze, że żyjesz.
Jeżeli gaz się zaciął to gdzieś się zaciął gaz.
Może na rollgazie.
Może pancerz zawadził o mocowanie kierownicy i się napiął.
Może linka gazu w pancerzu się zablokowała.
Może coś w gaźniku - sprężyna, przepustnica, iglica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 17:00, 31 Sie 2013    Temat postu:

Kiedyś,też mi się to przytrafiło,ale jechałem powoli i po łące,więc zdążyłem nacisnąć sprzęgło.
Byłem w szoku ile można lecieć po takiej wywrotce,jednym słowem masakra :/
Zawsze,ubierajcie cały osprzęt,nawet jak to jest 100 m przejażdżka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 17:47, 31 Sie 2013    Temat postu:

hooly shit!
dobrze że jesteś w miarę cały, sprzęt też do odratowania,
kiedy ostatnio patrzyłeś/smarowałeś rolgaz/linki? nie czułeś jakiegoś przycierania?
zawsze raz-dwa razy w seznie trzeba przesmarowac system zeby takich niespodziewanek nie było,
kuruj się , niech Ci tylko ten nadgarstek dobrze poskładają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 18:04, 31 Sie 2013    Temat postu:

Na razie,nie będę robił z motocyklem,może za kilka miesięcy jak się wyleczę .Nie smarowałem,moto kupiłem niedawno 2 tygodnie temu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 19:15, 31 Sie 2013    Temat postu:

To długo nie polatałeś ';/
Dobrze że zyjesz.
to jest hardenduro, poskłada się i w 2t trzeba pamietać o smarowaniu linek. W 4t masz dwie linki jedna otwierająca druga zamykająca przepustnicę więc ryzyko troszkę mniejsze zaciecia się.
ogólnie kumpel miał exc 250cc i kiedyś też było ostro jak na piachu mu się gaz zaciął..
Tymczasem lecz nadgarstek i wracaj do zdrowia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:04, 31 Sie 2013    Temat postu:

Współczuje ,niedawno piszesz o odnawianiu moto i wgl a tu takie coś ;/ Zdrowiej !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Sob 20:48, 31 Sie 2013    Temat postu:

Dziękuje,myślę,że jak wszystko pójdzie pomyśli to na wiosnę wsiadam z powrotem na moto ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:56, 31 Sie 2013    Temat postu:

Jestem z tb ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:23, 01 Wrz 2013    Temat postu:

To chyba przypadłość 2t, tez miałem tak kiedyś w rm250 to skończyło sie tylko na stłuczonej nodze a kumplowi zblokował sie gaz w cr 250, całe szczęście ze skutecznie zatrzymały go krzaki i poza połamanym błotnikiem nic sie nie stało.
najlepsze jest to ze najczesciej dowiadujesz sie o tym ze gaz sie zacioł własnie wtedy kiedy musisz go odpuscic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 9:55, 01 Wrz 2013    Temat postu:

A co z penkniętym stelażem czy alumimium da sie zespawać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 10:59, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Aluminium bez problemu tigiem się spawa, migiem też da radę, ale chyba w tym przypadku bardziej opłaci się kupić używkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 11:25, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Kurcze dzisiaj czuje się jak mumia nawet kark boli /:
Kask po takiej wywrotce,raczej do wyrzucenia?Chodź nie widzę,żeby pękł.
Tłumik raczej też nie do odratowania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 11:30, 01 Wrz 2013    Temat postu:

tłumik to chyba końcówka pogieta a tak, więc może coś z używek byś dorwał.
Co do kasku, to może lepiej nowy zakupic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 11:34, 01 Wrz 2013    Temat postu:

Hehe,chyba muszę i tak cały komplet kupić po tej 'glebie' strój wygląda jak strach na wróble ;]
Myślicie,że spasuje stelaż od exc 520 z tych samych lat?
[link widoczny dla zalogowanych]

I który tłumik lepszy?:
FMF: [link widoczny dla zalogowanych]

KTM: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Nie 11:51, 01 Wrz 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin