Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 22:55, 26 Kwi 2020    Temat postu:

Cześć,

jak skończyła się sprawa?
blu77
PostWysłany: Nie 16:46, 18 Mar 2018    Temat postu:

właśnie nie czuje, zdejmę w przyszły weekend i zobaczę
zmienie olej na 300v jak to nie pomoże będę dalej myślał Sad
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Nie 16:34, 18 Mar 2018    Temat postu:

U mnie tez pobor oleju byl wielkosci 200ml na 5-6h mocnej jazdy.

Z tego co widzialem moje zawory sa w mega kiepskim stanie, gdzie dwie poprzednie "firmy" uwazaly ze glowica jak nowa...

Jutro prawodopodobnie bede juz skladal Husky wiec bede wiedzial jak to sie zakonczy.


Nie czujesz specyfinczego zapachu spalonego oleju nawet na cieplym silniku?

Zdejmij sobie wydech, i luknij w okno wydechowe, ono prawde Ci powie Wink
blu77
PostWysłany: Nie 16:09, 18 Mar 2018    Temat postu:

mam nadzieję, że u mnie nie zostały uszkodzone te zawory Sad

czekam i obserwuje twoj temat jak to sie zakończy
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Nie 15:29, 18 Mar 2018    Temat postu:

Temat podobny jak i u mnie.

http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/ustawienie-rozrzadu-husqvarna-fc350-kopci-na-niebiesko,22881.html
major000
PostWysłany: Pią 22:14, 16 Mar 2018    Temat postu:

dioda napisał:
Dlaczego uszkodzony uszczelniacz na wale miałby powodować wysokie ciśnienie i wywalanie go odma? ,jest tam jeden obieg oleju przecież
Fakt, zagalopowałem sie. W tym silniku nie ma to wpływu.
Gość
PostWysłany: Pią 21:21, 16 Mar 2018    Temat postu:

Ja tez obstawiam uszkodzone trzonki zaworow.
Czesto to widziałem w 350.
Latwo je uszkodzic talerzykiem przy montażu.
dioda
PostWysłany: Pią 20:22, 16 Mar 2018    Temat postu:

Dlaczego uszkodzony uszczelniacz na wale miałby powodować wysokie ciśnienie i wywalanie go odma? ,jest tam jeden obieg oleju przecież
major000
PostWysłany: Pią 18:56, 16 Mar 2018    Temat postu:

Wypnij odmę z puszki filtra powietrza i zamontuj na jej końcu zbiorniczek. Musisz zawęzić pole poszukiwania usterki, czy ciągnie olej z pod tłoka czy z góry. Kopcenie na zimno wskazuję na zawory ii uszczelniacze lub UPG. 200ml na 5godz to sporo i raczej napewno też pali olej na ciepło. Pytanie tylko któredy, czy wywala go odmą bo jest wysokie ciśnienie(np uwalony uszczelniacz na wale)czy pierścieniami do komory spalania. Jak miałeś zawory wypięte to przyglądałeś się trzonkom zaworowym w miejscu pracy z uszczelniaczem? Ten pękniety stary tłok mógł zostawić po sobie uszkodzenia.
blu77
PostWysłany: Pią 16:11, 16 Mar 2018    Temat postu:

Właśnie wszystko jest zamontowane zgodnie ze sztuką. :/
Nigdy takiej sytuacji nie miałem .
rrolek
PostWysłany: Pią 10:03, 16 Mar 2018    Temat postu:

Witam

Pierścienie cordsa - montowane jako "olejowe" - są bardzo delikatne.
Masz pewność że zamontowales je właściwie i/lub nie uszkodziles przy wkładaniu tłoka do cylindra?

Pozdr
rr
henio12323
PostWysłany: Czw 19:21, 15 Mar 2018    Temat postu:

oba oleje są ok wiec to nioe moze byc kwestia oleju

cos musiałes przeoczyc, kopcenie sie samo z siebie nie bierze

bywa ze tłoki w zamienniku maja wady, np trafił nam sie kiedys tłok ze xle dobranymi pierscieniami, - za luźne były nowe, a w sumie tez za czasów skuterków dostałem tłok z kolei za duzymi pierscieniami trzeba było piłowac zeby weszły Very Happy
e46
PostWysłany: Czw 17:16, 15 Mar 2018    Temat postu:

Ogólnie silniki "sportowe" kopcą na zimny z powodu większych luzów pasowania, olej powinien to w pewnym stopniu uszczelnić.

Ja bym stawiał na olej, jak nie pomoże to tłok/cylinder.
blu77
PostWysłany: Czw 17:02, 15 Mar 2018    Temat postu:

ok to wróce na motula ale to na 99% nie jest wina oleju

ma ktoś może jeszcze jakis inny pomysł ?
e46
PostWysłany: Czw 10:29, 15 Mar 2018    Temat postu:

blu77 napisał:
olej zmieniłem z motula 300v przed remontem na motorexa


No to ja bym spróbował wrócić do 300V. Miałem raz dokładnie taki przypadek jak zmieniłem motula na jakiś valvoline. Wole się nie zastanawiać czemu tak było

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group