Autor Wiadomość
lukaszd7
PostWysłany: Pon 11:11, 26 Wrz 2011    Temat postu:

temat opanowany zrobiłem wiekszy i grubszy gwint i srube na 14 klucz wszystko gra sruba tez z dziurą w srodku wczoraj był test i wszystko gra dobry pomysł z tym gwintowaniem..
lukaszd7
PostWysłany: Pią 12:42, 23 Wrz 2011    Temat postu:

dzwoniłem do goscia ma 3 sztuki wszystkie 3 mają uszkodzone tak samo gwinty... POTRZEBA NA GWAŁT NAPINACZ BO ZBLIŻA SIE WEEKEND... POMOCY..!!!
KristofSX
PostWysłany: Pią 12:24, 23 Wrz 2011    Temat postu:

lukaszd7 napisał:
http://allegro.pl/ktm-sx-exc-smr-250-450-520-525-napinacz-rozrzadu-i1812538752.html <---- tak to wygląda ... sam nie wiem


wygląda ok, ja bym brał
lukaszd7
PostWysłany: Pią 9:45, 23 Wrz 2011    Temat postu:

a moze ktos ma taki sprawny pewny napinacz na sprzeaż??
lukaszd7
PostWysłany: Pią 7:41, 23 Wrz 2011    Temat postu:

http://allegro.pl/ktm-sx-exc-smr-250-450-520-525-napinacz-rozrzadu-i1812538752.html <---- tak to wygląda ... sam nie wiem
KristofSX
PostWysłany: Czw 23:59, 22 Wrz 2011    Temat postu:

lukaszd7 napisał:
chyba kupie taki napinacz jest uzywany na allegro za 65 zł od sx525 co sadzisz zrobic??? zaworów nie regulowałem raczej powinny byc dobr nic nie puka nic nie stuka

za 65pln to warto kupic niz dlubac stary, jak cos to bedziesz miał zapasowy jak zrobisz Smile
a zawory jak nie klepia to jezdzij jeszcze, sprawdzisz przy wymianie oleju
lukaszd7
PostWysłany: Czw 23:26, 22 Wrz 2011    Temat postu:

chyba kupie taki napinacz jest uzywany na allegro za 65 zł od sx525 co sadzisz zrobic??? zaworów nie regulowałem raczej powinny byc dobr nic nie puka nic nie stuka
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:19, 22 Wrz 2011    Temat postu:

lukaszd7 napisał:
wiec dotarłem do napinacza sprawdziłem i zostało jeszcze 4 zeby wiec chyba nie jest zle tak bynajmniej pisaliscie... Tylko jest jeden zonk przy dokrecaniu srodkowej sruby zerwałem gwint niby nie trzyma ale takie to pewne nie jest nie wiem co terez zrobic.. Po tej akcji nawet już nie miałem ochoty zagladac do zaworow bo jeszcze cos urwe.. Przebieg 7800 km 250 mh 2006 r ktm 525 exc działan ciag dalszy...

4 zeby - to prawie nowy rozrząd
napinacz jest to zrobienia, musisz pzregwintowć na gwint 8, dopasowac odpowiednia śrube i będzie ok.
a jak sie nie da - niestety wymiana :/
Raku
PostWysłany: Czw 21:54, 22 Wrz 2011    Temat postu:

A było napisane DOCISKAĆ ŚRUBĘ PODCZAS ODKRĘCANIA!!! :/
lukaszd7
PostWysłany: Czw 21:36, 22 Wrz 2011    Temat postu:

wiec dotarłem do napinacza sprawdziłem i zostało jeszcze 4 zeby wiec chyba nie jest zle tak bynajmniej pisaliscie... Tylko jest jeden zonk przy dokrecaniu srodkowej sruby zerwałem gwint niby nie trzyma ale takie to pewne nie jest nie wiem co terez zrobic.. Po tej akcji nawet już nie miałem ochoty zagladac do zaworow bo jeszcze cos urwe.. Przebieg 7800 km 250 mh 2006 r ktm 525 exc działan ciag dalszy...
lukaszd7
PostWysłany: Czw 12:33, 22 Wrz 2011    Temat postu:

troche zabawy przy tej regulacji zaworów jest ale jak trzeba to trzeba w weekend robieram zobacze jak wygląda napinacz i jak wygladają zawory jak bedzie dobrze czyli 0.10 bedzie wchodził a 0.15 nie mowie o wydechowym i ssacy bedzie wchodził 0.10 to nie ruszam ... choc bądzcie w pogotowiu bo sam bede to robił...Wink
Raku
PostWysłany: Czw 11:29, 22 Wrz 2011    Temat postu:

Nie myśl czy ruszać tylko sprawdź i wyreguluj, bardzo prosta czynność tu masz opis
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/regulacja-zaworow-exc-520-525-450,1292.html
lukaszd7
PostWysłany: Czw 10:05, 22 Wrz 2011    Temat postu:

dzis bede sprawdzał ten łancuszek rozrządu ile mi jeszcze zostało zębów na napinaczu tylko zebym czegos nie zepsuł... i mysle czy ruszac te zawory..
KristofSX
PostWysłany: Czw 9:18, 22 Wrz 2011    Temat postu:

sprawdzamy co ok 1.500 kilometrów, ustawiamy na 0.10 (ssanieni wydech)
po założeniu rozrządu mając wszystko na wierzchu - dobrze jest sprawdzić i ewentualnie wyregulować.
lukaszd7
PostWysłany: Czw 9:01, 22 Wrz 2011    Temat postu:

A powiedzcie mi co z zaworami??? trzeba je regulować ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group