Autor Wiadomość
pawciak12
PostWysłany: Pią 9:53, 03 Paź 2014    Temat postu:

na prawej chodnicy przy zalewaniu musisz miec odkrecona srubke zeby to sie równo rozlało do prawej chłodnicy kiedy nalejesz zakrecasz rozgrzewasz silnik i odkrecasz srubke na głowicy ta która jest obok dekompresatora ( tylko troche az wyleci powietrze i zatcznie leciec płyn ) zakrecasz i ewentualnie dolewasz płyn, pozom płynu ma byc 10mm nad zeberkami
whitepower
PostWysłany: Pią 7:17, 03 Paź 2014    Temat postu:

I na głowicy też jest odpowietrznik.
KozioŁ
PostWysłany: Czw 21:06, 02 Paź 2014    Temat postu:

zalej np. Prestona, a odpowietrzasz śrubką na prawej chłodnicy
mani3k123
PostWysłany: Czw 20:55, 02 Paź 2014    Temat postu:

W końcu dostałem graty. Jutro będę wymieniał . Mam jeszcze pytanie jaki płyn chłodzący zalać . Gdzie się odpowietrza układ chłodzenia ?
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 21:04, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Naprawa prosta.
Na yt są filmiki jak szybko rozberać pompę wody. Podstawa to uważać by oringów nie przytrzasnąć i by na wałek rozrządu rurkę termokurczliwą (lekka obkurczoną) założyć by simerów nie uszkodzić.
mani3k123
PostWysłany: Śro 21:02, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Dobra dzięki za pomoc . Przyjdą części to jeszcze pewnie będe miał jakieś pytania .
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 20:55, 24 Wrz 2014    Temat postu:

mani3k123 napisał:
A tego nie potrzebuje na zębatke? :
SHAFT SEAL RING 32X45X7 BSLNBR
0760324571


Fakt, simering też lepiej wymień.
mani3k123
PostWysłany: Śro 20:54, 24 Wrz 2014    Temat postu:

A tego nie potrzebuje na zębatke? :
SHAFT SEAL RING 32X45X7 BSLNBR
0760324571
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 20:44, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Dokładnie te cześci.
Jeździć można na upartego ale silnik po dupię będzie dostawał zwłaszcza że u Ciebie raczej leje się a nie poci.

Co do wałka to pod zębatką (w zasadzie za ) jest taka tulejka a potem jest oring, który pewno Ci przepuszcza. Oring chyba ma taki sam nr jak któryś z oringów na pompe wody.

Edit:
O-RING 25,12X1,78 NBR70 -> na zębatkę

Czyli potrzebujesz:

Nr katalogowy: 0770291016
O-RING 29,10X1,60 NBR 70
ilość: 1

Nr katalogowy: 0770020220
O-RING 25,12X1,78 NBR70
ilość: 2

Nr katalogowy: 0760101843
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
ilość: 2
mani3k123
PostWysłany: Śro 20:38, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Tak czy siak trzeba to zrobić. Czyli potrzebne mi będzie to
:37 2.15 PLN
O-RING 29,10X1,60 NBR 70
0770291016
38 1.85 PLN
O-RING 25,12X1,78 NBR70
0770020220
40 20.60 PLN
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
0760101843
40 20.60 PLN
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
0760101843
Czy coś jeszcze bez rozbierania ? Mogę z tym jeździc czy trzymać się z dala od odpalania?.

Mam jeszcze jedne pytanie w temacie napierdzielania olejem mianowicie puszcze olej z wałka zdawczego jak to mogę uszczelnić też o-ring ?
Można jego numer lub nazwe?
Czy to będą te :
O-RING 25,12X1,78 NBR70

0770020220

SHAFT SEAL RING 32X45X7 BSLNBR
0760324571
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 20:20, 24 Wrz 2014    Temat postu:

ŁAdnie to ująłeś poci. Dla mnie napierdziela olejem Very Happy.
Oringi i uszczelniacze w tym przypadku pewno od stroony wałka rozrządu do wymiana (ale wyminia się i tak oba). PPoczytaj co kolega wyżej podrzucił.
KozioŁ
PostWysłany: Śro 19:55, 24 Wrz 2014    Temat postu:

tak na szybkiego:
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/wyciek-plynu-chlodzacego-rfs-525,9682.html
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/zestaw-naprawczy-pompy-wody,9582.html
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/wyciek-plynu-z-pompy-wody,8524.html
mani3k123
PostWysłany: Śro 19:27, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Szukam, ale nie moge znaleźć . Podeśle ktoś linka ? Albo przybliży mi temat co i jak.
KozioŁ
PostWysłany: Śro 18:56, 24 Wrz 2014    Temat postu:

odma pompy wody, było wiele razy na forum, poszukaj Wink
mani3k123
PostWysłany: Śro 18:50, 24 Wrz 2014    Temat postu: EXC 450 2005 się poci

Witam , mój kat poci się z tego miejsca . Co z tym moge zrobić jakieś rady ?.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group