Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawieszenie 2 komorowe, a 4CS.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 17:10, 02 Wrz 2013    Temat postu:

słyszałem że są dosyć zagmatwane diagramy jak go ustawiać przy danych problemach ale są z tym spore problemy bo jedno oddziaływuje na drugie itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:23, 02 Wrz 2013    Temat postu:

tył się jakoś zmienił od któregoś roku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:36, 05 Wrz 2013    Temat postu:

a jaka jest różnica między przodem 08-11 a 12r bo to juz 2 komory?znaczna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rotor




Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rabka Zdrój

PostWysłany: Wto 18:07, 17 Wrz 2013    Temat postu:

sobek1985 napisał:
w hus 2013 i ktm six days 2013. ja w swoim 14 mam problem z wyregulowaniem tylu.kombinowalem na wszelki sposoby i du*a;/ latam po lesie jak stara kur.. po pokoju Smile


Ten sam miałem problem z tyłem.
Ktm tak już ma,niewielka jest różnica w działaniu po przekręceniu śrubek od oporu do oporu.
Problem jest w zbyt szybkim odbiciu.
Znalazłem na to sposób-rozebrałem go i pozmieniałem setingi (blaszki).
Bawiłem się z tym na kilka razy rozbierając i składając,aż znalazłem złoty środek.Ustawione mam regulacje blisko "-" ze względu na kręgosłup,a nawet na zawodach nigdy du*a mi nie dobiła,a przed ewszystkim nie próbuje mnie wyprzedzić na większych dziurach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goger




Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Galicja

PostWysłany: Pon 17:30, 23 Wrz 2013    Temat postu:

no właśnie jak jest z tyłem w sixdays, jest coś zmienione względem 'normalnego' exc czy ten sam pds wszędzie siedzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin