Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zalewanie moto
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 17:41, 01 Sty 2016    Temat postu: zalewanie moto

witam dlaczego jak pierwszy raz odpalam moto na ssaniu i po chwili gdy odpali popyrka na obrotach wysokich i zas obroty spadaja to sam zgasnie albo jak wyłacze ssanie to tez gasnie i za cholere zas nie odpali tylko jak pokopie z 30 razy Sad czy sie moto zalewa czy jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 176 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 17:45, 01 Sty 2016    Temat postu:

Jaki motor?
Może gaźnik do regulacji...
Tylko proszę, przypomnij sobie chociaż kilka lekcji polskiego z czasów podstawówki. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:21, 01 Sty 2016    Temat postu:

No niestety to nie ktm tylko yamaha yzf 250

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 19:09, 01 Sty 2016    Temat postu:

Ok, z Twoich obydwu postów zrozumiałęm że to yamaha yzf 250, ale co jej dolega na podstawie pierwszego postu to nie wiem. Napisz po Polsku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:14, 01 Sty 2016    Temat postu:

Gdy odpalam ja gdy jest zimna to normalnie zaciagam ssanie kopne 2 razy i odpala silnik chodzi na wyzszych obrotach bo jest ssanie i gdy silnik sie rozgrzeje to wylaczam ssanie i motor gasnie albo jak dzis ze obroty spadly i podchodze by ssanie wylaczyc i zgasl gdy jeszcze nie wylaczylem. Albo jak za szybko ssanie wylacze. Tak jakby dostal za duzo paliwa. I pozniej by go odpalic musze sie niezle nakopac. Czemu tak sie dzieje i co zas zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 19:19, 01 Sty 2016    Temat postu:

Wyczyść gaźnik, zobacz czy zaworek pływak dobrze ustawiony, czy zaworek iglicowy nie szwankuje, a potem odbrze wyreguluj gaźnik. Wolne obroty i skład mieszanki. Dodatkowo może zawory krzyczą by do nich zajrzeć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:33, 01 Sty 2016    Temat postu:

ja tam sie na tym nie znam to jak juz to odstawie do mechanika. mowisz zawory podobno sa nowe a co ile motogodzin sie je reguluje. za 5motogodzin tak muszę odstawić go na wymianę oleju to niech ustawia zawory i gaznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 299
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:22, 01 Sty 2016    Temat postu:

kurde kolego z tego co widzę po twoich postach to na tego nieszczęsnego mechanika trochę będziesz musiał wydać eksploatując YZFke
Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 11:56, 02 Sty 2016    Temat postu:

to ile moze kosztować wymiana oleju regulacja gaznika i zaworow?? dzis odpaliłem moto na ssaniu po minucie lekko dawałęm gazu i wyłączyłem ssanie to nie zalał sie trzeba widze wyczuc moment i operowac gazem by nie zadusił sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 12:10, 02 Sty 2016    Temat postu:

Zawort co dwie wymiany oleju. Olej co 10-15godzin.
Zawory ze 150pln wezmie, regulacja pewno 50-100, olej powinien zminić w cenie oleju jeśli u niego będziesz zminiać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 13:35, 02 Sty 2016    Temat postu:

To tak 400stowki teraz wezmie. Wolalbym zmiane oleju nauczyc sie sam bo chyba filozofi tam nie ma a po co placic. Inne sprawy to oni ogarna. A wiadomka co ile korbe i tlok badz jeszcze rozrzad. Niby mam zrobione ale trzeba tez pomyslec o tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Sob 14:43, 02 Sty 2016    Temat postu:

gajor28 napisał:
To tak 400stowki teraz wezmie. Wolalbym zmiane oleju nauczyc sie sam bo chyba filozofi tam nie ma a po co placic. Inne sprawy to oni ogarna. A wiadomka co ile korbe i tlok badz jeszcze rozrzad. Niby mam zrobione ale trzeba tez pomyslec o tym


Tylko ja mam wrazenie ze kolega szukac nie potrafi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 176 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 14:45, 02 Sty 2016    Temat postu:

m4ayhem napisał:
gajor28 napisał:
To tak 400stowki teraz wezmie. Wolalbym zmiane oleju nauczyc sie sam bo chyba filozofi tam nie ma a po co placic. Inne sprawy to oni ogarna. A wiadomka co ile korbe i tlok badz jeszcze rozrzad. Niby mam zrobione ale trzeba tez pomyslec o tym


Tylko ja mam wrazenie ze kolega szukac nie potrafi ?

Daj spokój, to Mickiewicz, jeszcze się nie przyzwyczaił do nowych technologii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:09, 08 Lut 2016    Temat postu:

Wkoncu umiem odpalac moto. Chociaz jest maly problem jesli moto mi zgasnie na biegi. Wtedy mozna kopac i nic. Jakby sie zalal. Co wtedy co ustawic by jak mi zgasnie przypadkiem na biegi to jeden kop i jade dalej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:05, 09 Lut 2016    Temat postu:

Najlepiej jakbyś miał ciepłe ssanie.

Druga sprawa jak Ci zgaśnie ciepły silnika a ty przez przypadek lub celowo machniesz lub machasz manetkę to na pewno się nakopiesz. Bo sam zalewasz sobie silnik.
Często niektórzy zalewają sprząta nieświadomie schodząc z niego lub go prowadząc i już ruch manetką.

Dziwnie piszesz; "niby wszystko zrobione w silniku a warto pomyśleć". To masz ten silnik po remoncie czy nie? W cylindrze nikasil czy tuleja?
Kiedy ostatni raz zmieniałeś świece?
Tytanowe zawory lubią mieć często sprawdzane luzy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin