Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakup pierwszego ktm-a ?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ronin53
Gość






PostWysłany: Czw 22:58, 19 Sty 2012    Temat postu: Zakup pierwszego ktm-a ?

Witam serdecznie i mam pytanie jak w temacie ?
Chciałbym kupić jakiegoś ktm-a jako drugie moto do "spokojnego polatania po okolicznych krzaczorach "
Jestem sporych gabarytów (187 i 105kg) i praktycznie zero doświadczenia w off, sporo lat lat kulania na motocyklach, w tym kilka na podróżnych enduro (obecnie gs1200a)
Budżet to 15-20tys, podoba mi się 530exc, ale czy go przeżyję ?
Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 23:09, 19 Sty 2012    Temat postu:

ogólnie EXC 530 to swietny sprzęt, mocny, lekki dobre zawieszenie, hamulce. jednak bez zadnego doswiadczenia ciezko bedzie ci go opanowac, i nie raz to on moze kierować tobą nie ty nim ;P jednak mozna wgrac sobie lajtowniejsze mapy zapłonowe i z głową jeździc po lasach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:07, 20 Sty 2012    Temat postu:

lepiej 450 po co masz się męczyć a ten tez ma mapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 17:22, 20 Sty 2012    Temat postu:

no akurat róznice międzzy 450 a 530 są stosunkowo niewielkie. mój 525 idzie praktycznie tak samo jak 450 z 2009 roku... na przyspieszenie - i v max niemalże identyczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:41, 20 Sty 2012    Temat postu:

jak by były prawie identyczne to po co oba moto?
a 450 na pewno nie jest taka ostra i ma jednak mniej tych kucy bo na 1 moto w teren lepiej żeby sie nie męczył


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:24, 20 Sty 2012    Temat postu:

450 jest lzejsza o kilka gramów ;P i rzeczywiscie jest minimalnie mniej narwana z dołu. jednak 530 ma sporo wieksza wytrzymałośc w stosunku do 450

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 20:32, 20 Sty 2012    Temat postu:

450 w porównaniu do 530 ma zdecydowanie łagodniejszy dół.
530 jest mega elestyczna, co ułatwia jazdę. W rękach osoby bez umiejętności może jeźdźcowi portki z tyłka zerwać.
Różnica w mocy niewielka, w momencie obrotowym bardzo odczuwalna.
Latałem tym i tym na jednakowych przełożeniach stąd moje odczucia.
Jeszcze jedna sprawa, na 530 trzeba dobrze przód dociążać na podjazdach. Nie ma litości dla błędów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubex




Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:32, 12 Kwi 2012    Temat postu:

Witam, nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sobie napisać tutaj.
Rozglądam się za nową zabawką w teren z homologacją ( do 6tys) i przykuła moją uwagę aukcja z KTM GS 620 RD Lc4 na allegro, niestety jestem nowy i nie moge wrzucić linka.

Prosiłbym was o opinie, wasze propozycje odnosnie modeli, ktorych moge szukac.

pozdrawiam
Kuba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:47, 12 Kwi 2012    Temat postu:

ktm skonczyl robic dobre motocykle na starym LC4 640/660 i 525 - to co pozniej zrobili nie jest juz tak dopracowane i nie zapowiada sie na zmiany , osobiscie wolal bym kupic ladne uzywane 525 niz nowe 530 , tak samo z LC4 625/640 i 690.

Kubex mam takeigo LC4 - to swietny endurak do smigania po lekkim ofie , a jak kierownik nie pi*a to moto naprawde ladnie popierdala w niezbyt ciasnym terenie , do ciasnego manewrowania jest za dlug , zawiecha silnik to poezja jak na duala. Niestety kasa 6 tys to troszke malo...chyba ze masz szczescie i cos trafisz sesownego za ta kase...szukaj rocznika od 96 , dwa filtry oleju , autodekompresator , mocniejsze sprzeglo i krotszy 1 bieg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 19:53, 12 Kwi 2012    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
ktm skonczyl robic dobre motocykle na starym LC4 640/660 i 525 - to co pozniej zrobili nie jest juz tak dopracowane i nie zapowiada sie na zmiany , osobiscie wolal bym kupic ladne uzywane 525 niz nowe 530 , tak samo z LC4 625/640 i 690.

Kubex mam takeigo LC4 - to swietny endurak do smigania po lekkim ofie , a jak kierownik nie pi*a to moto naprawde ladnie popierdala w niezbyt ciasnym terenie , do ciasnego manewrowania jest za dlug , zawiecha silnik to poezja jak na duala. Niestety kasa 6 tys to troszke malo...chyba ze masz szczescie i cos trafisz sesownego za ta kase...szukaj rocznika od 96 , dwa filtry oleju , autodekompresator , mocniejsze sprzeglo i krotszy 1 bieg.

pomyliles tematy, kolega ma do wydania ok 20 tys zl.

ja bym sie w 530 na 1sze moto nie pchał, nawet 125 2t wyczyn Toba pozamiata.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:25, 12 Kwi 2012    Temat postu:

Czepek ,odpowiadam na post kubexa z TEGO tematu, ma 6 tys i ma na oku lc4.

Na 1 enduro cos w stylu xr 250/400 , dr 350 , lc4 400 , klx 250/300- exc 530 polamiesz sie na tym , sprzet dla doswiadczonych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 20:28, 12 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:32, 13 Kwi 2012    Temat postu:

jezeli masz jakiekolwiek doswiadczenie z jazdy w terenie spokojnie bierz 450-530, jezeli niet to kup exc 250 4t z okolic 2005-2006r i przejezdzij sezon- dwa, jak juz sie wjezdzisz i przyjdzie pora na wiekszy serwis silnika wstawiasz tłok, cylinder, korbe, gaznik i wydech od 525 i masz to samo objezdzone moto tylko z zapasem mocy i trwalszym i mniej problematycznym silnikiem niz w 530.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pią 19:33, 13 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 20:18, 13 Kwi 2012    Temat postu:

250 na 525?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:51, 13 Kwi 2012    Temat postu:

tak dokładnie kupic exc 250 z rfs-em a jak sie znudzi przerobic na 520-525

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Sob 16:44, 14 Kwi 2012    Temat postu: 530

Witam, wcześniej było trochę tematów na temat 530 exc, nie chciałbym nikogo obrazić ale niektórzy koledzy trochę się mylą co do tego motocykla.Uważam osobiście, że dla osoby początkującej jest to naprawdę odpowiednia maszyna, nie trzeba od razu odkręcać manety do końca zapas mocy pozwala na naprawdę jazdę rekreacyjną alb osty piec. Moto jest do opanowania należy tylko trochę rozsądku a reszta sama przyjdzie Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin