Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

xc 250\xcf 350
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:08, 11 Lis 2015    Temat postu: xc 250\xcf 350

mam straszny dylemat
oba moto 2016
tylko ktory
xc to prostota silnika i tansze remonty mialem wiec tu wiem co i jak

xcf to niestety duzo drozsze czesci te same czasy wymian i wiecej pierdol do psucia
wiem ze na 4t bd szybszy a zawoduje troche wiec to mi trzeba

najbardziej sie boje ze padnie mi glowica wtrysk albo pompa a to sa koszta
ceny czesci pol drozsze jak w dwusuwie a niestety trzeba zmieniac czesto jak w 2t
pelno kabli wtyczek wyowijane i wyupychane to wszedzie

kolejna sprawa silnik 2016 xcfa jest nowy?czy nowy tylko z wygladu czy cala reszta tez i moga byc jakies problemy pierwszych modeli

nastepna sprawa to nasluchalem sie niby to pewna wiadomosc ze np 250 excf 15r potrafi przejechac 120h bez kompletnie nic nie robienia tylko olej i to przy praktycyznie non stop odcinie

nie bac sie tak tego 4t?
w ciul mnie przeraza jak np cos padnie bo nie bede mial na naprawe pomijajac normalny serwis czy wymiane tloka korby

ktos cos pomoze doradzi


jeszcze pytanie jak jest u nas ze sprzedaza modelu xc i xcf bez problemu czy raczej ludzie tego nie chca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:28, 11 Lis 2015    Temat postu:

Wszystko co napisałeś to prawda. Oczywiście nie można demonizować i wyolbrzymiać awaryjności 4t ale z tyłu głowy trzeba pamiętać że jest taka możliwość że coś się może sypnąć. W 2t nie ma co się psuć. W 4t wiadomo, nasrane wszystkiego i różnie bywa. 350-tki spokojnie robią ponad 100godz bez remontów i to nie jest nic nadzwyczajnego.
2t tylko w extremalnym terenie będzie szybsze od tego xcf-a.
Co do finansów to powiem tak, nigdy nie wolno wysrać się z całego worka pieniędzy przeznaczonego na moto. Paradoksalnie tyczy się to nawet nówek. Spowoduję to że zamiast rozwijać umiejętności to będziesz oszczędzał moto byleby tylko nic się nie zepsuło a jak już coś padnie to nie będziesz miał za co naprawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:50, 11 Lis 2015    Temat postu:

pierwsza sprawa gdzie Ty tym zamierzasz jeździć cc, enduro, czy co innego? np. kumpla xcf 350 w cięższym terenie (enduro) grzał się jak sxf

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 0:14, 12 Lis 2015    Temat postu:

jak boisz sie o żywotnośc to może jednak EXCF, tylko wrzucić 2 komorowy zawias i super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 0:59, 12 Lis 2015    Temat postu:

a XC 300? Gdzieś kiedyś na amerykańskich stronach czytałem test i ogólnie go polecali (jedyny dostępny seryjnie "crossowy" silnik 300 w 2t).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Czw 1:00, 12 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:18, 12 Lis 2015    Temat postu:

excf odpada za duza kasa
jezdze SE, CC proby Enduro
300 nie chce za latwo mi sie nia jechalo wole wykrecic 250

a jak jest z awaryjnascia tych 4t czesto sie zdaza ze cos pada?
raczej mowa tylko o nowszych modelach i ostrej jezdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Czw 18:47, 12 Lis 2015    Temat postu:

Ja to w końcu jest z tymi XC, XCF tam są silniki SX czy EXC? mi się zawsze wydawało że tam są montowane silniki endurowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 19:23, 12 Lis 2015    Temat postu:

Kiełek napisał:
Ja to w końcu jest z tymi XC, XCF tam są silniki SX czy EXC? mi się zawsze wydawało że tam są montowane silniki endurowe.


Motor jak w SX ale skrzynia jak z EXC.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:19, 14 Lis 2015    Temat postu:

Szczerze kup sobie 4T, jak jeździsz po zawodach. Na 4T jeździ się dużo lepieje jeśli o ściganie się na zawodach typu cc czy enduro. Na co dzień jeżdżę na 2T ale jak pożyczyłem się na zawody kumpla crf'y ćwiartki to nie mogłem uwierzyć, że tak tym się jeździ, motocykl mniej męczy, łatwiej przyspiesza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:10, 14 Lis 2015    Temat postu:

pomijajac juz to ze sie moze popsuc

to jest jakis nowy silnik tlok i korba sie rozni numerem z tego co patrzylem
zamiennikow na razie pewnie nie ma
wiec jak to bedzie z serwisem?
na czasie beda juz robic te czesci czy zostaje kupno w serwisie co od razu odpada bo ceny to kosmos

swoja droga mowicie ze 4t bd szybciej ale w enduro w klasie e3 tez jezdza 300 2t i czasy maja taki jak inne moto
wadomo inny poziom ale pewnie sie da


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Sob 9:52, 14 Lis 2015    Temat postu:

Taki lekki off-top. W klasie E3 nierzadko robią gorsze czasy niż w E1. Poza tym KTM właśnie wycofał się z tej klasy.

Co do części, to z tym bym się nie martwił. lada moment będą zamienniki, to jest KTM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszrr




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:43, 16 Lis 2015    Temat postu:

Spidi napisał:
Kiełek napisał:
Ja to w końcu jest z tymi XC, XCF tam są silniki SX czy EXC? mi się zawsze wydawało że tam są montowane silniki endurowe.


Motor jak w SX ale skrzynia jak z EXC.



Silnik w XC jest EXC tylko są różne gaźniki(ale tez być te same).Nawet moduły są te same.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukaszrr dnia Pon 9:47, 16 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 10:03, 16 Lis 2015    Temat postu:

Jesteś pewien Łukasz?
Kolega coś takiego kupił i twierdzi, że motor jest niemal tak samo mocny jak w crossówce i mocniejszy niż w enduro a doświadczenie ma spore i motocykli za sobą baaaardzo wiele.
Oczywiście mówimy o wersji EU a nie inaczej oznaczonym EXC z USA?
Ah - no i rzecz jasna XCF jest na wtrysku a nie gaźniku. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Pon 11:16, 16 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek123




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łapy

PostWysłany: Pon 12:21, 16 Lis 2015    Temat postu:

Nie wiem jak z 2t czyli modeli xc ale modele xcf to tak jak mówi spidi.
Silnik xcf to silnik z sxf z endurowa skrzynia. Numery części wszystko to samo wiem bo sam sie interesowalem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Pon 12:24, 16 Lis 2015    Temat postu:

w dwusuwach, na pewno jest inna głowica. Z tego co pamiętam dedykowana do modelu XC. No i jest chyba inna membrana niż w EXC EU

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin