Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wybór ktm exc250 exc 300 2t a 450.520

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loziu




Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Pią 18:14, 02 Lut 2018    Temat postu: Wybór ktm exc250 exc 300 2t a 450.520

witam pisze z prośbą raczej o dobre doradzenie wyboru moto takiak wyzej mam przeznaczone na kata około 14 tys. a wiec tak moto ma słuzyc w las moze na tor jakis. na internecie obczytałem sie duzo na temat 2t ale nic szczegolnego chcialbym sie dowiedziec jak to jest z moca porownajac do ktma 520 lub 450. czy bardzo duzo problemow i jakich moze mi sprawiac takie 2t? na co patrzec podczas zakupu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 18:27, 02 Lut 2018    Temat postu:

Naprawdę na temat różnic pomiędzy 2t, a 4t zostało naprawdę sporo napisane, więc najlepiej poczytaj trochę forum, a potem sprecyzuj pytanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:59, 02 Lut 2018    Temat postu:

czy 2T czy 4T to sie bierze pod uwage styl jazdy, troche teren ( na długie przeloty 2T męczy, z kolei w trudnym technicznie wąwozie lepiej miec lekkie 2T niz ciezkiego czterociacha ) tutaj nie trzeba specjalnej wiedzy tylko troche logicznego myslenia Very Happy

jak za mocą - średnio 250 w 2T ma moc jak 450 w 4T. ale tu nie o moc tylko chodzi, liczy sie moment, sposób oddawania czyli krzywe mocy/momentu itp itd...

a na co zwrócic uwage - na wszystko, to nie skuterek gdzie połowe rzeczy moze nie działac a on i tak pojedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 22:54, 02 Lut 2018    Temat postu:

no too tak fakt ale co z awaryjnoscią? czy to przejezdzi normlanie sezon czy bede sie z tym uzerał jak z motorowerem 50. Pakowac 250 czy odrazu 300 jestem katem zze tak powiem i lubie sie wsciekac ;D
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 7:57, 03 Lut 2018    Temat postu:

awaryjnosc standardowo - wynika w 99% z winy uzytkownika - jak zadbasz to mała szansa że cos sie rozleci.

poczytaj sobie wiecej na temat 250/300 jest duzo poradników. dla mnie 250tka lepsza na przeloty troche żwawiej sie wkręca, 300tkaj jakby lepsza do technicznej jazdy, lepszy dół, ale troche mniej sie lubi kręcic w górze obrotowej.

tez jeszcze zalezy od rocznika, bo stare 300tki ( jak i kazde inne dwusuwy ) to chodziły jak chciały - w sensie oddawania mocy, ciezko przewidziec co sie zadzieje, i tak nie zaciekawie sie jeździ Very Happy

a do wściekania sie najlepsza jakaś 200tka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 7:58, 03 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 8:05, 03 Lut 2018    Temat postu:

Panowie, ja wiem, że chcecie zawsze pomóc (szczególnie henio) ale takie tematy powinny być od razu zamykane, z pewnością jest już na forum kilkanaście, jak nie więcej tego typu tematów i wszystko jasno i bardzo szczegółowo opisane. Przez to robi się syf na forum i coraz ciężej jest wyszukać jakąś sensowną informację. Nowy użytkownik wysilił się, przeczytał 1 temat, i po co użyć opcji szukaj (podobno gryzie) jak można założyć kolejny temat...i tak w kółko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Sob 9:44, 03 Lut 2018    Temat postu:

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie o awaryjności,,jak jeździsz ostro to z natury wszystko się szybciej zużywa i będziesz więcej czasu siedział w garażu,.. Głównie awaryjność wynika z winy użytkownika,,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin