Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienie zawieszenia w waszych katach!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 12:08, 05 Lis 2014    Temat postu: Ustawienie zawieszenia w waszych katach!

Witam
Podzielcie sie prosze setingiem w waszych amorach. Ostatnio dążę do ustawienia jak najlepszego zawieszenia w moim kacie. Dodam ze poruszam sie głównie po lesie od czasu do czasu żwirownia wiec zawieszenie na typowo szybkie przelotówki (korzenie drzew, lekkie pagórki) rzadko techniczne, wolne przejazdy.

Dzielcie sie swoimi ustawieniami pod taki własnie teren


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Śro 12:08, 05 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:11, 05 Lis 2014    Temat postu:

kolego nie ma co opowiadać kto ile ma kliknięć. bo po 1 to ma sens jak masz dwie identyczne maszyny w identycznym stanie technicznym. wystarczy że ktos zaleje olej motul, a inny oryginalny WP i juz te same ustawienia to bedzie co innego. ty masz inaczej wybite spręzyny. moze inny olej. inaczej wsunięte lagi w półki, itp itd maaaase czynników.

po prostu - srubokręt w kieszen, przejedź sie, pokręć srubkami, i znowu przejedź sie, najlepiej pokręć o większa ilość obrotów żeby wiedziec co za co kazda regulacja odpowiada ( bo sucha teoria że to odbicie a tamto dobicie to tylko sucha teoria i w praktyce inaczej sie to odczuwa)

jedynie co to mozna podpowiedziec jak ustawic wpuszczenie lag w półki. jak mocno wpuscisz, to moto lepiej skreca, wiec i bardziej nerwowo sie prowadzi, częsciej łapie shimmy, i odwrotnie jak wypuscisz to lepiej sie zachwouje na szybkich odcinkach, gorzej przy szybkich zmianach kierunku. ja mam w połowie mniej wiecej to ustawione.

a reszta to jak mówiłem - kazdy musi sam obczaic co i jak. dodam jeszcze że nie każdemu wszystko pasuje, nawet mając motocykle o identycznych parametrach, i powiedzmy że kierowcy tam samo ważą itp, to mogą woleć inne ' doznania" od zawieszenia, jedni wolą bardziej miekkie, inni mocno utwardzone zawieszenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 18:00, 05 Lis 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Kieruje do zapoznania sie z tym art.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin