Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tylny hebel ustawienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8221
Przeczytał: 126 tematów

Pomógł: 158 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Śro 1:43, 27 Wrz 2017    Temat postu:

to wszystko zalezy od preferencji, ja staram sie miec dzwignie praktycznie równo z powierzchnią podnózka ( jakbys połozył cos płaskiego na podnózek to w tej linii bedzie dzwignia zmiany biegów )

dalej to kwestia techniki, butów, w dobrych butach duzo lepsze jest wyczucie takiego hamulca.

to ze skaczesz i wciskasz - to albo nie powinienes miec buta na dzwigni, albo powinieneś tak skakać zebyt hamulca nie naciskac jak nie chcesz. troche latam w trialu i czasem jak sie skacze to specjalnie buta daje obok - i sie o to nie martwie, ale czasem trzeba gdzies wskoczyć i od razu zablokować koło, wtedy skacze z butem na dzwigni i w razie potrzeby koło blokuje

no i co do zero jedynkowego działania - tutaj dobry hebel w sumie tak powinien działać, ja wole jak jest za ostry niz za słaby, trzeba wycwiczyc noge zeby go dozować według potrzeb łatwe to nie jest.... przed trialem stopy to miałem jak kołki, jak juz jechałem to nie miałem szans zeby podczas czegos innego niz jazda na wprost nacisnąć hamulec - ale do wszystkiego da sie przyzwyczaic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 709
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 7:33, 27 Wrz 2017    Temat postu: Tylny hebel ustawienie

Jak macie ustawione wajchy tylnego hebla? Większość widzę ma wyżej niż podnóżek, a ja mam dużo niżej bo muszę mieć go pod nogą. Tyle że czasami wciskam niepotrzebnie, np podczas lądowania sie zdarzy. Wogóle używam tyłu bardzo często,mam 2T. Obecnie mam też problem z klockami bo hamuja zerojedynkowo od razu kolo blokuje. Jeśli macie wyżej to jak to się ma do częstego hamowania? Stopę macie obok wajchy zawsze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 709
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 11:31, 27 Wrz 2017    Temat postu:

to pewnie wydłuży czas reakcji Smile No ale spróbuje, jak lewa przyzwyczaiła się do ciągłej zmiany biegów, to prawa też sie przyzwyczai do podnoszenia palców przed hamowaniem

czemu tak dziwnie te posty układa? kazdy ma inny czas?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Śro 11:33, 27 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1053
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 12:19, 27 Wrz 2017    Temat postu: Re: Tylny hebel ustawienie

bully napisał:
Jak macie ustawione wajchy tylnego hebla? Większość widzę ma wyżej niż podnóżek, a ja mam dużo niżej bo muszę mieć go pod nogą. Tyle że czasami wciskam niepotrzebnie, np podczas lądowania sie zdarzy. Wogóle używam tyłu bardzo często,mam 2T. Obecnie mam też problem z klockami bo hamuja zerojedynkowo od razu kolo blokuje. Jeśli macie wyżej to jak to się ma do częstego hamowania? Stopę macie obok wajchy zawsze?


Też kiedyś jeździłem tak, że stopa zawsze na heblu, ale kilka wysiadek przez kierę zweryfikowało tą technikę Smile
Podglądaj zawsze lepszych (zawodowców)- stopa obok hebla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8221
Przeczytał: 126 tematów

Pomógł: 158 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Śro 20:08, 27 Wrz 2017    Temat postu:

jak chcesz fajną kontrole nad heblem to fajne cwiczenie nie raz opisywałem. ruszasz, i hamujesz sobie do zera, wbijasz ciałem przód zawieszenie, i wraz jak lagi wracają dodajesz troche gazu puszczasz sprzegło i podrywasz na 1 koło jak najwyzej sie da, i od razu dusisz hamulec. i próbujesz to robić na jak najkrótszym odcinku ( nie jadac na wprost tylko jak najbardziej koło w góre z miejsca) po tym fajnie sie wyczuwa moto do jazdy na gumie, i kontrola hebla miazga Very Happy kiedys jak sie uczyłem to zaczałem tak sie bawić ,to potem jak sobie latałem na gumie i cos przeholowało to noga z automatu szła na hebel Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 709
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 20:35, 27 Wrz 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
cos przeholowało to noga z automatu szła na hebel Very Happy

z tym to ja zawsze miałem najwiekszy problem Laughing plecy nie raz były.
Podwyższylem wajchę do ok 8 mm nad linią podnożka i dałem wiekszy luz. na stojąco ok, ale na siedząco kiepsko, a przez zakrętem siadam i wyhamowuje. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8221
Przeczytał: 126 tematów

Pomógł: 158 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Śro 20:44, 27 Wrz 2017    Temat postu:

moim zdaniem jak juz to lepiej dac nizej niz za wysoko.

pocwicz tak jak pisałem - fajne są efekty a mało wkładu Razz

duzy luz tez jest bez sensu bo tracisz skok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 709
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Sob 8:53, 30 Wrz 2017    Temat postu:

A taka sytuacja, mając dźwignię wyżej bądź równo z podnóżkiem, najeżdżam na pionową ścianę, kończąc wjazd jestem na ścianie w pozycji wiadomo jakiej na tylnim kole. Wtedy to jest problem w takiej pozycji dostać do dźwigni, przeważnie do postawienia moto pomaga tylko wysprzęglenie, no ale w sytuacji kryzysowej ... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin