Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SX-F 250 07r do Enduro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gardor




Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie 20:02, 29 Mar 2015    Temat postu: SX-F 250 07r do Enduro

Siemano jak w temacie , aktualnie bardziej bawię się w endurocross (bardziej mnie kręci) i myślę w przyszłości nad startami w cross country . I co na razie zrobiłem to ustawiłem zawieszenie na bardziej miękkie . A powiedzcie mi jakie dać zębatki ? Bo aktualnie powiem Wam że wydaje mi się (i inni mi mówią) że mam "szybki" 1 bieg i większość przeszkód w lesie to na 1 bo 2 już za szybka. Mówią żebym to ogarnął to łatwiej mi będzie manewrować w lesie albo na jakich trudnych odcinkach .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 21:35, 29 Mar 2015    Temat postu:

I widzisz kolego gdybyś miał silnik a najlepiej całego EXC to lepiej byś na tym wyszedł.W EXC wbił byś 2-gi bieg i masz pierwszy z SX.Jak zaczniesz mieszać w przełożeniach to uzyskasz mniejszą prędkość przelotową na najwyższym biegu(spadnie prędkość max moto) i koledzy będą musieli za Tobą czekać na przelotach.Tak zle tak nie dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 21:58, 29 Mar 2015    Temat postu:

ja dałem 14x52, przelotowek szutrówek nie mam , na ciasne i przeszkody jedynka jest wtedy ok, a na szybsze podjazdy 2 a nawet 3 podchodzi
13x50 zrobił się za tępy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 22:14, 29 Mar 2015    Temat postu:

Takie przełożenie jak u Ciebie KristofSX zdało by egzamin i u mnie(brak przelotówek) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:37, 30 Mar 2015    Temat postu:

O ile się nie pomyliłem to teraz mam zębatki 14 przód i 48 tył . Przelotówek również nie mam za bardzo takich na których by sie tak bardzo rozpędzało . To na jakie zmienić ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gardor




Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon 10:43, 30 Mar 2015    Temat postu:

To ja pisałem jako gość xD Mogę zastosować te same przełożenia co Kristof ? Ale on ma mocniejszy motor ode mnie wiec sam nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 11:19, 30 Mar 2015    Temat postu:

skoro masz za szybką jedynkę i chcesz wolniej to proponuję 13z i 50z - 52z

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 13:37, 30 Mar 2015    Temat postu:

Ja w swoim sxf miałem 13/50. Przerobiłem 13/48/49/50 14/50 i z tych wszystkich 13/50 było dla mnie najlepsze.
Najważniejsze to zawieszenie mocno zmiękczyć. Same pokrętła nie wystarczą trzeba zrobić setting na endurocross.
Moim zdaniem SXF do endurocross jak najbardziej podejdzie, do samego enduro jest męczarnia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 8:43, 31 Mar 2015    Temat postu:

Jeśli tak to sprzedaj i kup exc lub xcw bez sensu przerabiać sxa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gardor




Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 10:35, 31 Mar 2015    Temat postu:

No ja właśnie endurocross jeżdżę , nie jeździmy po jakichś drogach żwirowych 50km . Na następny sezon pomyśle nad nowym KTM już exc albo Huske to się zobaczy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin