Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spośób na sprawdzenie szczelności wysprzeglika.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 23:05, 14 Sie 2012    Temat postu: Spośób na sprawdzenie szczelności wysprzeglika.

Witam, jako iż mój kat leży w porcjach to miałem okazje sprawdzić szczelność wysprzeglika. Jak to zrobić? Rozbierać i wzrokowo rozpoznać czy szczelne czy nie? Jakby był przytarty tłok bądź obudowa lub pęknięty oring to jeszcze tak ale w innym wypadku można zablokować cały wysprzęglik np w imadle :


(nie ściskać go imadłem tylko wsadzić)

i następnie pompować :


Można w ten sposób sprawdzić czy olej nie wycieka przez oring na tłoku i czy pompka ma dobre uszczelniacze po tym czy nie staje się miękka po czasie.

PS W ten sposób nie sprawdzimy czy wszystkie uszczelniacze pompki są dobre. Tylko ten, który tworzy ciśnienie czyli pierwszy w kolei, który wchodzi w pompę przy wkładaniu tłoczka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Wto 23:11, 14 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:13, 15 Sie 2012    Temat postu:

Jakie to proste:)
Gratuluje pomysłu!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 9:13, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:48, 15 Sie 2012    Temat postu:

ja sprawdzalem tak układ ale bez demontazu z motocykla, zwiazywale lekko wcisnieta klamke z kierownica i zostawialem tak na pare godzin i po tym czasie sprawdzalem czy nie zgubilo cisnienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 16:36, 15 Sie 2012    Temat postu:

Do twojego sposoby doradził bym w 2t odkręcić korek i zmierzyć odejście tarczy dociskowej i po tych paru h zmierzyć ponownie. (w 4t raczej nie ma widoku na te tarcze)

W moim sposobie możesz sprawdzić przy większym ciśnieniu niż wywołanym przez sprężyny dociskowe sprzęgła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 19:54, 15 Sie 2012    Temat postu:

tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:57, 15 Sie 2012    Temat postu:

bully napisał:
tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger Very Happy


ja teżSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 11:44, 18 Sie 2012    Temat postu:

jaki jest rozmiar oringu na tłoczku, bo dzisiaj rozberałem wysprzęglik i chyba przepuszcza mi płyn na tłoczku, gdy pompuje I czy to normalne że jak cisne klamką (wysprzęglik nie w imadle tylko na stole), to aż tłoczek prawie cały wychodzi z obudowy wysprzęglika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:59, 18 Sie 2012    Temat postu:

normalka ze tłoczek wychodzi, o=ring możesz pomierzyć, szerokosc szczeliny x srednica tłoczka w rowku pod o=ring i masz wymiar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 8:48, 19 Sie 2012    Temat postu:

normalnie dla magury jest chyba 23,52 x 1,78, także trzeba kombinowac z grubościami, kupic więcej z okolicach wymiarów i sprawdzac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin