Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spalanie exc 300 jedn mniej druga wiecej
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 11:44, 22 Wrz 2015    Temat postu: Spalanie exc 300 jedn mniej druga wiecej

Od czego zalezy spalanie w ktm exc 300 mamy dwie maszyny jedna 100mh 14r druga 70mh 15r. z 14 roku pali 5L na godzine a z 15roku wciaga 8l na godzine obie sa piłowane wiec nie ma mowy tu o spokojniej jezdzie wicie cos na ten temat ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olek300




Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:49, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Może mają różne dysze w gaźnikach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:04, 22 Wrz 2015    Temat postu:

od ustawień gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 15:46, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Na próbunek pozamieniaj gaźniki. Zobaczysz czy wyjdzie identycznie po przelożeniu. Jeżeli nie to juz dalej trzeba sie zaglebiac, zaplon, zawor wydechowy, memmbrana, swieca, i ogólne zużycie cylindra z tlokiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:10, 22 Wrz 2015    Temat postu:

moim zdaniem nie zamieniać gaźników, bo jeśli np jeden z nich ma tuningowy dyfuzor będzie potrzebował bogatsze ustawienia,
co najwyżej zamienić się motocyklami i porównać który jak jedzie jak się wkręca itd. na 90% ten co mniej pali będzie się lepiej wkręcał,
może któryś w ciężkim terenie się bardziej grzeje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:46, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Ja latam na lc4, w ekipie husaberg 300 i wciąga średnio 1.5-1.8 litra więcej jak moj, a podobno 2t takie paliwożerne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrian2410 dnia Wto 16:49, 22 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:11, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Postawicie dwie nowe identyczne 300tki i kładę swoją głowę że będą różnice w spalaniu. To taka charakterystyczna cecha KTM-a od zawsze.
W jednym padnie hydrauliczny napinacz a inny na nim zrobi 500godzin, jeden będzie brał olej od nowości a drugi nigdy, jeden odpala od strzała a drugiego trzeba kręcić kilka sekund, jeden chodzi jak sieczkarnia a drugi cichutko, itd. itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 17:36, 22 Wrz 2015    Temat postu:

2t - duży wpływ na spalanie ma jakość wykonania. Jeżeli jeden ma lepiej spasowane kartery-cylinder, bardziej symetrycznie zrobione okna, kanały nie mają dziadostwa po odlewie, lepiej spasowany układ okno-zawór-flaszna-dyfuzor to już masz różnicę w spalaniu. Któryś z kolegów na forum opisywał swoje przeróbki w EXC 250 i między innymi ich wpływ na spalanie.

Jedną z zasad działania silnika jest przepływ (powietrza-mieszanki-spalin), wszelkie "optymalizacje" silnika powinny zaczynać się od jego poprawy (albo przynajmniej nadania takiego stanu jaki miał być).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 17:51, 22 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Wto 17:48, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Jako, że jest to 15r więc "dość" świeży. Był już regulowany? KTMy po wyjściu z fabryki są dość bogato zestrojone, przez co może więcej pić od tej z 2014 która pewnie była już regulowana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 18:02, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Nie ta 14 nie byla strojona bo mam ja od nowosci a i ta 14 to wersja xc-w 300 a tamta exc factory 300. xcw przeciez to samo co exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:04, 22 Wrz 2015    Temat postu:

to rozgrzeb gaźniki porównaj dysze, iglice

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:06, 22 Wrz 2015    Temat postu:

z fabryki to wychodzi zblokowana, na wydechu z katalizatorem Wink
jeśli chodzi o spalanie w 2t to wszystko ma znaczenie łącznie ze stylem jazdy, ale zdecydowanie najbardziej ustawienia gaźnika - swego czasu dużo się bawiłem ustawieniami i różnice potrafiły być zaskakujące;
oczywiście może być taka sytuacja, że na tych samych ustawieniach gaźnika jeden motocykl będzie miał za bogato inny dobrze, dlatego nie ma co zamieniać gaźników tylko trzeba się nauczyć swojego 2t;
mi to chwilę zajęło ale warto zgłębić temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:30, 22 Wrz 2015    Temat postu:

ja kiedys miałem wysoko ustawiony poziom paliwa i "palił" duzo a okazało sie że po prostu przelewami - nadmiarem wywalało czesc paliwa po prostu w ziemie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:45, 22 Wrz 2015    Temat postu:

henio ty się lepiej pochwal co tam kupiłeś Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:49, 22 Wrz 2015    Temat postu:

haha narazie sie chwalił nie bede bo nie wiem jeszcze co stoi w garazu, dopiero w połowie października zobacze co i jak ;D narazie jeszcze zarabiam żeby spłacić wszystko ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin