Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rfs 400 ktm czy beta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koles1




Dołączył: 13 Maj 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:23, 13 Maj 2020    Temat postu: Rfs 400 ktm czy beta

Cześć,
Panowie mianowicie sprawa wygląda tak, poszukuje ktm 400 z lat 2004-2007 z silnikiem rfs i trafiła sie mi w okolicy beta rr 400 z 2006r z tymze silnikiem. I tu pytanie bo nie jestem zorientowany-
1. Jak wyglada utrzymanie pozostałych podzespołów prócz silnika w porównaniu z ktm? Czy czesci sa droższe czy to wszystko to samo praktycznie ?
2. Jak z dostępnością czesci, ( wykluczając silnik oczywiście bo to to samo co w ktm)
3. Jak z jakością podzespołów wloskiego brata w porównaniu do ktm?
Jakies inne przydatne informacje, spostrzeżenia, doświadczenia? Z góry dziękuję za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:16, 14 Maj 2020    Temat postu:

1) ceny pewnie porównywalne, ale gorszy dostep, brak zamienników, duzo mniej uzywek, moim zdaniem jak pare razy miałem doczynienia na serwisie to jakosc wykonania gorsza od ktma
2) jest mało dealerów i róznie bywa, niektóre czesci nie sa juz dostepne w ogóle. - ale do ktma podobna sytuacja
3) w sumie na wszystko odpowiedziałem w punkcie 1, jakosc na pewno wyzsza nie jest Wink
jak dobra cena a fura zadbana spoko mozna brać gorzej jak bedzie do wkładu wtedy bym sie w to nie bawił, wiecej problemów bedzie i kombinowania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koles1




Dołączył: 13 Maj 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:54, 14 Maj 2020    Temat postu:

Ok dzięki wielkie
wiec sobie odpuszczę, silnik "byl robiony przez wcześniejszego właściciela" na co oczywiście nie ma paragonów ani f vat za czesci, a obecny właściciel malo co jezdzil bo był za granicą. Więc nastawialem sie raczej ze w silniku bedzie roboty troche albo i wiecej niz troche. Bo moto szukam jak już to na długo dla siebie.
O jakich częściach mowisz ktore nie są dostępne juz do ktm z tym silnikiem z tych lat ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:01, 14 Maj 2020    Temat postu:

elementy skrzyni biegów, chwile nie było tłokow, do 250 RFSa nie ma zaworów, co prawda 400-525 tu problemu nie ma, do starszych ktmów nie ma osłon ramy ( do 2003 roku ) tyle kojarze ale to sie cały czas zmienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 14:06, 14 Maj 2020    Temat postu:

Problem podstawowy to plastiki. Reszta podzespołów w zasadzie bez problemów.
Osprzęt - chyba lepszy niż w KTM ( tak tak Henio - miałem Betę 400 więc mam porównanie).

Oczywiście może się zdarzyć,że potrzeba coś z oryginału i wtedy lipa do dealerzy działają kiepsko.

"Kościół" KTM'a tutaj zdecydowanie wygrywa ( tak z Betą jak i Gas Gas'em w starszych rocznikach).
Ja lubię inność więc miałem i Betę i miałem ( i mam ) Gas Gas'a.
Ale rozsądek mówi jednak - KTM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 135
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:32, 14 Maj 2020    Temat postu:

Witka

Dla mnie, jako użytkownika bety, największą różnica in plus dla KTM jest mnogość zamienników i szybszy dostęp do części.
W tym modelu na katowym rfsie kwestia silnika jest poza powyższymi dywagacjami. Problemem będa plastiki. Reszta myślę do ogarnięcia.
Większość krajowych KTM na rfsie to juz zajezdzone padliny. Bety trafiają do RP od kilku zaledwie lat więc jest potencjalna nadzieja że może są w lepszym stanie. Czy warto? Wszystko kwestia stanu i planów

Pozdr rr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rrolek dnia Czw 18:34, 14 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin