Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebna szybka porada w 2T !!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:51, 20 Lip 2017    Temat postu: Potrzebna szybka porada w 2T !!!!

jutro jade w długą trase a dzis po serwisie zobaczyłęm że jedna śruba regulacyjna przy pompie wody jest duuużo mocniej wkręcona niż była ... nie mam pojęcia od czego to i czy ma to znaczenie

[link widoczny dla zalogowanych]


pacjent to BETA Xtrainer 300 2T

bardzo luźno się kręci w jedną i drugą .... kilka ogrotów regulacji...

plisss nie chce jutro stanąc w lesie[/list]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 18:09, 20 Lip 2017    Temat postu:

To nie kręć bezmyślnie. Śruba od zaworu wydechowego. Odpal moto i zobacz co się dzieje, w trakcie jazdy. Zobacz jak silnik reaguje na dodawanie gazu.
Wkręcając, z tego co wiem opóźniasz otwarcie zaworu, tzn. otwiera się przy wyższych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:15, 20 Lip 2017    Temat postu:

moto wróciło z serwisu... ja nie zmieniałem jej położenia ...pamietam tylko że była wykręcona a teraz jest wkręcona .


ale juz wszystko jasne... to moje pierwsze 2t więc sie go ucze Smile

dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmxre




Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 18:36, 20 Lip 2017    Temat postu: A

A tak poza tematem jak się sprawuje ten xtrainer?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Platinum




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:07, 20 Lip 2017    Temat postu:

Wlasnie, wlasnie napisz prosze kilka slow o Xtrainerze.
Ktory masz rok?
Nowy egzemplarz czy uzywka?
Jakie wady i zalety?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:35, 21 Lip 2017    Temat postu:

powiem tak..... wszystko co o nim piszą to prawda

mega lekki ... jazda jak na rowerze

mocy wystarcza

chlopaki na excf zostaja w tyle na podjazdach

jakosc wykonania bardzo dobra

wady..... za wolny na prostych
trzeba sie przyzwyczaaic do skrzyni... 1 i 2 strasznie krótkie

mam rocznik 2015 kupilem go jak mial 30 mth.

napewno jest minimalnoe niższy niz excf ale po kilku jazdach nie ma to znaczenia...

jestem mega zadowolony.... gdybby nie to jest za wolny to byłby to motocykl idealny. da sie nim jechac 100 czy 120 ale widac ze sie wtedy męczy..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmxre




Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Pią 20:19, 21 Lip 2017    Temat postu:

A jakies podjazdy typu żwirownia nie braknie mu mocy? Bo u nas na żwirowni są takie sypkie podjazdy ze moim exc 300 musze brać na 3cim biegu i gaz na 3/4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13697
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:35, 21 Lip 2017    Temat postu:

Ztrainer jest lzejszy i mniej sie kopie. Silnik ma o charakterystyce trialowej mocmy dol slaba gora. Wiec duzo mocy nie ma na papierze realnie nadrabia momentem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:41, 23 Lip 2017    Temat postu:

mocy nigdy nie brakuje

moze dlatego ze jestem lekki 😁

co do rozlozenia momeentu to ma znacznie mocnieszy dół niz normalne 2t

jestem poczatkujacy ale mam wrazenie ze praktycznie w calym zakresie moc jest oddawana liniowo.... no moze poza naprawde niskimi obrprami.... jak pisalem 1 2 bardzo krotkie wiec wiekszosc podjazdow i tak robie na 3

mam zalozone tublisy i z cisnieniem 0.3 bara nie mam problemow z kopaniem czy brakiem przyczepnosci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin