Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pomocy mega problemy z moto
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:51, 19 Lip 2016    Temat postu: pomocy mega problemy z moto

witam mam yamahe yzf 250. ostatio wymieniałem tłok nowe zawory rozrząd. wszystko ustawiane regulowane nawet z gaznikiem. jak motor zimny to pali od razu. jak polatam 30min gdy sie rozgrzeje to moto juz nie pali mozesz kopac i kopac motor nic. wtedy pchne go z 2 metry i odpali. co moze byc wina ze jak goracy to nie odpala. odpali jak odczekam az ostygnie chwile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:15, 20 Lip 2016    Temat postu:

1) gaźnik - za bogato
2) świeca - zła ciepłota
3) zły luz zaworowy - po remoncie trzeba ja jednak sprawdzić po kilku mth ponieważ wszystko się układa i dociera
4) jak masz tuleję - to się przegrzewa, puchnie i inne cuda nie widy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 14:49, 20 Lip 2016    Temat postu:

byłem u mechanika ustawił gaznik zawory swiece nowa wszystko zrobił jak sie da. a moto i tak nie pali jak goracy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:25, 20 Lip 2016    Temat postu:

Kiedy ta ostatnia wymiana tłoka? Tuleja czy nicasil, jak pasowanie tłok / cylinder? Sprawdź świece, a najlepiej daj nową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 15:49, 20 Lip 2016    Temat postu:

tłok wymieniałem z zaworami i świeca 5 moto godzin temu. na vertex selekcja D mowił ze ostatni i nowy cylinder i mowił ze głowica tak zgradowana była ze takiej nie widział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:48, 20 Lip 2016    Temat postu:

co to znaczy zgradowana głowica?

jak robił mechanik a nie ty to jak mamy Ci pomóc?
mechanik może mówić jedno a robić co innego
może mówić, że jeszcze pojeździ a nie pojeździ

może wkręcił złą świecę - zobacz jaką masz wkręconą i zobacz jaką zaleca manual
zobacz w ogóle jak wygląda świeca - jaki ma kolor, nalot itd.
zawory wymieniałeś wszystkie 5? tytanowe czy stalowe?

ciężko pomóc jeżeli to nie ty robisz tylko mechanik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:01, 20 Lip 2016    Temat postu:

ja tam nie mechanik to nie robie Smile tak wszystkie 5 na stalowe marki proxy. swiece to juz 3 wymieniałem zwykłe dwie i jedna irydowa i nic. jak zimny to pali polece 5min tez pali jak lekko ciepły odpala a po dłuższej jezdzie gowno Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:05, 20 Lip 2016    Temat postu:

jakie masz ssanie w gaźniku - zimne czy ciepłe i zimne?

przy odpalaniu gorącego nie kręcisz przypadkiem manetką celowo lub przypadkowo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:27, 20 Lip 2016    Temat postu:

w gazniku mam zimne ale przy kierownicy mam z lewej strony mała dzwignie nad sprzegłem. nie nie krece manetka. najgorsze jest ze jak kopne to motor jakby chciałzapalic bo zaszczeka przez sekunde ale nie odpali. i zas to kopanina do upadłego a czasem to kopiesz i nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 20:31, 20 Lip 2016    Temat postu:

wkręć śrube mieszanki na maxa i wykręć 1 obrót - zobacz czy będzie lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:00, 20 Lip 2016    Temat postu:

Na maxa ale w ktora strone?? A czy zakup swiecy na dedykowana NGK CR8E cos da czy bez roznicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:22, 20 Lip 2016    Temat postu:

Wkręca się w prawo. Świeca powinna być o parametrach jakie zaleca producent.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:03, 21 Lip 2016    Temat postu:

gajor28 napisał:
Na maxa ale w ktora strone?? A czy zakup swiecy na dedykowana NGK CR8E cos da czy bez roznicy


pisałem żebyś wymienił na taką jak każe manual (napisałeś że jest nowa) a teraz się pytasz czy wymienić na dedykowaną

masz mieć taką jak każe producent motocykla

co do gaźnika to wkręć śrubę o 1/4 obrotu i zobacz czy będzie lepiej

ta dźwigienka przy kierownicy to ssanie czy dekomprestaor?

Napisz może jak długo już masz ten motocykl?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 7:04, 21 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:50, 21 Lip 2016    Temat postu:

Ale to mechanicy jak robili remont to nie wiedzieli jaka swiece dac. Az tak by nie odpalal. To przy sprzegle to chyba ssanie bo jak pociagne to motor zwieksza obroty. A motor mam 8miesiecy. Kopka to juz wytarta od kopania w druga strone a but ma dziure od kopki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:29, 21 Lip 2016    Temat postu:

jeżeli przy kierownicy masz ciepłe ssanie to chyba problem rozwiązany
jak zgaśnie ci na gorącym to użyj ciepłego ssania i po odpaleniu je wyłącz

który masz rok tej YZty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin