Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc w wyborze 200 exc czy 250exc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wodkazimna




Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:32, 19 Sie 2017    Temat postu: Pomoc w wyborze 200 exc czy 250exc

Cześć. Zaczynam poszukiwania nowego enduro. Wcześniej jeździłem DRZ 400. Jakiś cas temu przejechałem dwusuwem i swierdziłem, że czas wrócić do eksploracji lasu. Myślałem nad exc-f 250 jednak wyczytałem , że koszty potencjalnego remontu mogą być ogromne. no i regulacja zaworów chyba co 10h a sam tego nie ogarnę. Myślę nad exc 200 bądź 250 2t ale nie jestem pewny czy 250 nie bedzie za mocna? narwana? Jeżdziłem wcześniej sporo w terenie, czytałem o zero jedynkowym oddawaniu mocy itd. 200Exc wyczytałem, że jest dużo poręczniejsze i wydaję sie lżejsze. Jak to jest z wytrzymałością i czasoprzeglądami w obu moto? Będę szukać moto od 2007 w górę. W jakkich latach zostały wrowadzane jakieś istotniejze zmiany? Kiedy wprowadzono zmienne mapy? bo wyczytałem, że były. elektryczne rozruszniki? Myślę, że będę chciał spróbować swoich sił rownież na torze gdyż zzdarzyło mi się okazyjnie jezdzić. Pozdro i czekam na odpowiedźi.

pozdro! #W


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 3:47, 20 Sie 2017    Temat postu:

200 exc a 250 exc to dwa inne motocykle. Od 2007 w niektórych wersjach szły rozruszniki a od 2008 szły już standardowo. 200 exc to tak na prawdę rozwiercone 125. W 200 exc szybciej trzeba zmienić tłok jak w 250, resztą tak samo. Ogólnie jak na początek 200 exc byłby idealnym strzałem w dziesiątkę. Następnie po czasie możesz śmiało wskoczyć na 300 exc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 6:57, 20 Sie 2017    Temat postu:

Drz nie jest słabym mocowo motocyklem więc ja bym brał przynajmniej 250.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:55, 20 Sie 2017    Temat postu:

10 godzin regulacja ? cos nie bardzom na tytanach mysle ze 50 godzin realnie i nie zawsze bedzie trzeba cos regulować. a sam skontrolować dałbys rade pewnie Smile

co do latania po lesie - jak dla mnie 2T to porażka na przeloty - nie wiem co masz na mysli eksploracje lasów, ale miałem 525 i zjeździłem okolice porzadnie i dało sie tym szybko jeździć bezproblemowo, potem kupiłem EXC 300 i tragedia, 5 km podjehać to troche była męczarnia

a koszta - jak nie masz kasy na utrzymanie 4T to tez nie masz na utrzymanie 2T.... ewentualne róznice nie są takie wielkie i tak czy siak furmanka kasy idzie w to...

co do wyboru - to 200tka jest swietna do technicznej jazdy jest lekka i przewidywalna, wydaje sie ze duzo lepiej hamuje i skreca niz 250/300, gorzej na przelotach bo wiadomo jest troche wolniejsza, na ostrych podjazdach też trzeba ładnie kręcic zeby szła ale da sie na niej duzo zrobic. amator jak ogarnie to moze byc na prawde szybki na takim sprzęcie. ale jak nie interesuje cie byc szybkim, a miec troche szybsze moto to 250/300 bedzie git, tutaj wg mnie 250tka lubi bardziej proste, 300tka jakoś mniej lubi pałowanie po prostej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wodkazimna




Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:00, 20 Sie 2017    Temat postu:

Dzięki za błyskawiczne odpowiedźi. O kosztach utrzymiania chodziło mi o serwis po zakupie jak bym przypadkiem nabył trupa. A latam generalnie wokół komina tzn do lasu mam ok 4 km polnymi drogami i przez las mogę się przebić na tor MX. Wcześniej jak jeździlismy ze znajomymi to nam tak wychodziło ok 20-40 km zzrobionych przez 2-3 a nawet 4h. Las na przełaj, strumyki, rowy, podjazdy no i troche toru MX. Myślę nad możliwie lekkim (chyba) moto bo mam zamiar potrenować tehnikę, kłody ostre podjazdy może jakieś większe hopki(bo na drz hopy srednio wychodziły przy lądowaniu). Czy waga pomiędzy 250 4t a 250 2t jest mocno odczuwalna na plus dla 2t? choć myśle że przy moim poprzednim moto bedzie każde jak piórko. Mmiałem okazje przejechać się też Yamaha 250 wrf 2016 i w terenie różnica w masię była mocno odczuwalna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:24, 20 Sie 2017    Temat postu:

waga na sucho to jedno nawetj ak nie jest duza róznica, to w jeździe jest całkiem co innego. 2T jeździ sie duzo lżej, moto wyczuwalnie lepiej skręca, sie pochyla itp itd. chodzi o masy wirowe itd....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wodkazimna




Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:07, 21 Sie 2017    Temat postu:

Dzięki będę szukać 200 no chyba, że trafi się blisko "zadbane" 250;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin