Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy zakup
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 7:24, 25 Kwi 2020    Temat postu:

kiedys widziałem fure po kilkuNASTU godzinach pod zawodnikiem (juz nie "aktywnym" starszym duzym i ciezkim ) fura wydarta gorzej niz moja po 300 Very Happy osłony ramy prawie na wylot, podnózki tępe, pokrywy przytarte..
ale tez trzeba brac pod uwage ze licznik mógł byc odpinany - tak wiele osób robi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:44, 26 Kwi 2020    Temat postu:

Póki co wciąż czekam na ofertę zaproponowanej przez salon KTMa w Krakowie - Husqvarny.
Swoją drogą taką 350 4T na pierwsze enduro to nie rzucanie się na głęboką wodę ?
Czy taka 350 daje odczuć w terenie, że jest ciężka ?

Jeśli propozycja Husqvarny będzie kiepska to po majówce ruszam na poszukiwanie EXCF 250 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:23, 27 Kwi 2020    Temat postu:

i tak i nie, to nie jest słaby motocykl, bez problemu mozna sobie na nim zrobic krzywde
odczuwalnie nie bedzie duzo ciezszy od 250tki w 4T, bedzie odczuwalnie żwawszy, z kolei znacznie lzejszy w odczuciu niz np 450


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:44, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Wydaje mi się Panowie, że znalazłem coś interesującego. Mało tego - motocykl z mojego rodzinnego miasta. Myślę, że w majówkę podjadę obejrzeć.

[link widoczny dla zalogowanych]

Jakieś uwagi odnośnie motoru ? Na coś konkretnie zwrócić uwagę ?
Czy w związku z przebiegiem zbliżają się jakieś wymiany bądź remonty ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PCNPD dnia Pon 23:12, 27 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:13, 28 Kwi 2020    Temat postu:

uwag brak Wink konkretnie trzeba zwrócic uwage na stan motocykla.
przy tym przebiegu róznie bywa, zalezy jak dbany, powiedzmy ze taka 250tka robi bez zagladania 200-250 godzin przy amatorskiej spokojnej jeździe, pod zawodnikiem po 100 juz moze mieć silnik do inspekcji - wiec akurat moze wymagać przeglądu. sredni osie zaglada 150-200h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 135
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:51, 28 Kwi 2020    Temat postu:

Witam

Piękny, ale na legalu tym nie pojeździsz...

Pozdr rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:07, 30 Kwi 2020    Temat postu:

Cześć wszystkim,
W ślad poprzedniej wiadomości jadę jutro obejrzeć wspomnianego KTMa.
Dostałem dziś numer VIN sprzętu - VBKEXG404GM135195.

Czy może ktoś z Was potrafi albo ma możliwość sprawdzić historię ?
Ewentualnie jak to zrobić na własną rękę ? W pobliskim salonie KTMa ?

Będę zobowiązany Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:32, 30 Kwi 2020    Temat postu:

Czy motocykl z homologacją i możliwością homologacji jest sporo więcej wart niż bez tej możliwości ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:54, 30 Kwi 2020    Temat postu:

moge sprawdzic - 250 XCF-W <2016><US><F8175P3> taki model numer silnika 0677730104 sprzedany w czechach
i tyle z informacji dostepnych w ktmie o tym modelu
zalezy od rocznika, jak masz fure z 2000 roku to kwestia papierow jest niemalze pomijalna, jak fura jest roczna to jak mozna popatrzec po ogłsozeniach to 4-6 tysiecy tansze sa bez kwitów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:26, 01 Maj 2020    Temat postu:

Rozumiem zatem, że motocykl jest sprowadzony z Czech..
Przez telefon otrzymałem informację, że obecny właściciel jest drugim, a motocykl zakupiony w polskim salonie.

Wsrod dostępnych ofert z rocznika 2015 - 2016 to niezła cena w stosunku do przebiegu, brak jednak możliwości rejestracji, której i tak nie planuje gdyz nie posiadam prawka Madx
Dopytując Was, jako bardziej doświadczonych. Czy oferta jest godna rozważenia jeśli stan motocykla będzie ok?

Dzieki za pomoc!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:48, 01 Maj 2020    Temat postu:

Znalazłem jeszcze coś takiego i zaczynam się zastanawiać. Bardzo łatwo jednak wskoczyć powyżej 20 tys zł Sad

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 11:05, 01 Maj 2020    Temat postu:

PCNPD napisał:
Rozumiem zatem, że motocykl jest sprowadzony z Czech..
Przez telefon otrzymałem informację, że obecny właściciel jest drugim, a motocykl zakupiony w polskim salonie.

... brak jednak możliwości rejestracji, której i tak nie planuje gdyz nie posiadam prawka Madx
!


Pierwsze zdanie pokazuje jaka jest prawda w ogłoszeniach i informacjach.
Jak nie znasz właściciela to nie masz żadnej pewności co do tego co mówi/pisze.
Druga sprawa,że pojazd dziś sprawny jutro może zmienić swój stan bo to sprzęt używany i do wszystkiego nie wejdziesz.
Kwestia rejestracji,dokumentów/legalności.
Pomyśl,że przy sprzedaży przyjeżdża taki klient np. jak ja Wink i prosi o zweryfikowanie legalności pochodzenia motocykla na Policji.
Ty tego nigdy nie sprawdzałeś. Zaczniesz się zastanawiać ? Wink Bo jak na Komisariacie okaże się,że "coś nie tak" to masz po motocyklu a przynajmniej do wyjaśnienia.
No i może okazać się,że zechcesz z kolegami pojechać np. na Ukrainę(prawko Ci do tego nie potrzebne). Bez dokumentów nie ma takiej opcji. Osobiście enduro wolałbym z dokumentami. A i crossy sprawdzaliśmy przed zakupem j.w.
A więc ciut wyższa cena = większy spokój. I chyba jednak łatwiej sprzedać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:57, 01 Maj 2020    Temat postu:

No i chyba zaczynam przestawiać się na motocykl z możliwością rejestracji Smile
Nie spodobało mi sie to, iż przez telefon podawane są jedne informacje, a dzięki pomocy @henio12323 szybko wychodzi, że prawda nieco inna.

Jak wygląda sytuacja kiedy jadąc bez prawka zostaje złapany przez policję na sprzęcie zarejestrowanym i ubezpieczonym? Dobrze myślę, że jest to mandat w wysokości 500 zł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 135
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:36, 01 Maj 2020    Temat postu:

Brak prawka pewnie z 500. Motek nie zarejestrowany na publicznej drodze pewnie nie taniej. Brak OC kilka lat temu kosztowało 3500. Wszystkie wyczynowe zabawki maja w kwiatach jakieś 10 czy 12 kW. Na to prawko A1 wystarczy. Ewentualnie kup 125 - wystarczy B. Ostatnio skonstatowałem mijając po raz n-ty plac manewrowy ze polowa kursantów na 2oo to panny. Noże pora spróbować?

Pozdr rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PCNPD




Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:51, 01 Maj 2020    Temat postu:

Myślałem nad 125 cm3.

Z uwagi jednak na to, iż planuję pokonywać jakieś weekendowe krótki trasy to uznałem, że 250 w 4t będzie lepszym wyborem. Szczególnie, że jeśli brać 125 to 2T bo 4T jest ponoć słabe.

Kupując 250 w 4t może w jakimś stopniu się 'zabezpieczę', iż motocykl starczy mi na dłużej i za chwile nie okaże się, że mu brakuję.

Poprawcie mnie jeśli się mylę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PCNPD dnia Pią 17:53, 01 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin