Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[P] KTM LC2 125
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 21:41, 04 Sie 2014    Temat postu: [P] KTM LC2 125

Witam wszystkich. Z góry przepraszam za zły dział, ale ni znalazłem tej odpowiadającej. Mam pytanie odnośnie KTM'a LC2 125. Jeżdżę na dt80 i znudziła mnie jazda, za mało mocy. Mam ofertę KTM'a za 1000zł. Motor pali, jest zarejestrowany, 2001 rok. Problemem jest brak kompresji i brak zaworu wydechowego, wiem z czym to się wiąże. Pytanie brzmi: Czy warto kupić ten motor? Wszystko oprócz tego działa idealnie. Proszę o szybkie odpowiedzi bo w tym tygodniu go pewnie zakupię, bo już kilku chętnych się zgłaszało.

Jeszcze raz przepraszam za zły dział, ale jestem nowy a nie znalazłem odpowiedniego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fander dnia Pon 21:53, 04 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:25, 04 Sie 2014    Temat postu:

za tysiaka setka z 01 to raczej niezła cena, ale licz że epewnie z 2koła trzeba wrzucić będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 22:44, 04 Sie 2014    Temat postu:

Właśnie liczę się z tym, dlatego chcę kupić i na spokojnie go zrobić na następny sezon, chyba że w tym się uda jeszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 8:21, 05 Sie 2014    Temat postu:

Za tysia jak na pewno z dobrym papierem i 2001 to ja bym bral, zrobisz kapitalke i bedziesz zadowolony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 20:51, 05 Sie 2014    Temat postu:

Taaa. Teraz się okazało że: jedna laga cieknie. Owiewka od lampy przedniej jest połamana, a tylna nie świeci. W przednim kole jest luz i nie ma 3 szprych i moto nie chce odpalić z kopa. Brak kierunków (w sumie mi nie potrzebne, to ma być moto w teren). Coś jest z tylnym hamulcem, oryginalna pompa się zepsuła i włożył od Yamaszki (pewnie od DT 125). Kierownica Renthal'a i nie wie czy krzywa czy trzeba ustawić (??). Moto jest zarejestrowane na poprzedniego właściciela, ten nie robił z nim i mówi że nie ma umowy kupna/sprzedaży. Ja z nim coś spiszę, gorzej z rejestracją bo wtedy lecą odsetki na mnie. Myślę że nadal opłaca się je zabrać bo przez sezon będę je robił z sam, jedyny koszt to części.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:07, 05 Sie 2014    Temat postu:

Lepiej sobie przekalkuluj po cenach części czy to się opłaci i ile czasu Ci to zajmie, bo sezon w pełni, czy może lepiej kupić coś pewniejszego gdzie nie trzeba nic robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 21:19, 05 Sie 2014    Temat postu:

Sam cylinder z tłokiem wyniesie mnie jakieś 1000zł. Do tego reszta mniejszych napraw, jak już pisał Kristof coś koło 2 tysięcy mnie wyjdzie naprawa. Myślę że mniej jak kupię gdzieś tańsze używane części które nie muszą być nowe. Mam po moto zaledwie 5 km. Nic ciekawego nie znalazłem do tej ceny w pobliżu, były ciekawe oferty ale koszt transportu wyniósł by mnie jakieś 500/600zł. Chyba pojadę po ten motor, daleko nie mam. Jak kupię to się okaże czy było warto czy nie.

Motocykl ma założony wydech DEP'a z tego co się dowiedziałem, a to zdjęcie:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fander dnia Wto 21:42, 05 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:09, 05 Sie 2014    Temat postu:

W sumie to nie exc, tańsze części, zrobisz i wiesz co masz Smile Ja jechałem po moto ponad 500 kilometrów, a że słabo się znałem to okazało się z czasem dalekie od ideału. Jak umiesz sam zrobić wszystko to warto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 22:29, 05 Sie 2014    Temat postu:

No właśnie jakby to powiedzieć, ale w mechanice jestem laikiem Razz Jednak tata i wujek mają pojęcie więc z ich pomocą motorek powoli będzie doprowadzany do ideału Smile Myślę że na następny sezon uda się go zrobić. Narazie wystarczy mi DT'ka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 0:16, 06 Sie 2014    Temat postu:

Jak moto jest zarejestrowane na poprzedniego wlasciciela a obecny nie ma umowy k-s to jest to obecnie motocykl bez prawa do rejestracji

Remont silnika, cylinder do szlifu raczej tam nicasilu nie ma. Powiedzmy 1600 zl. Lozyska w kolach 100, remont zawieszenia max 150, nowe szprychy i centrowanie z 350-400, plastiki z 400-500, jakies pierdoly pare stowek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 0:37, 06 Sie 2014    Temat postu:

Jest na Nicasilu. Z tego co patrzyłem mto tłok jakieś 300-400zl Wossnera. Cylinder jakieś 600zł. Trochę drogo te plastiki, ale i tak będę je miał za darmo, można tak powiedzieć. Wujek się tym zajmuje więc się z nim dogadam. Jak 400zł za szprychy i centrowanie to nie lepiej kupić nowe koło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 1:08, 06 Sie 2014    Temat postu:

Musisz zovaxzyc ile kosztuje komplet szprych

Na nikasilu to moze i byl 15 lat temu Smile

A tak z ciekawosci czym wujek sie zajmuje? Bo jak naprawia snopowiazalki albo samochody to tez za duzego ppjecia o takim moto nie ma


Sprawdz te papiery dokladnie bo jak tego nie ma to ja bym odpuacil temat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 1:26, 06 Sie 2014    Temat postu:

Sprzedający mówił że jest na Nicasilu.

Wujek, ślusarz, dokładnie spawacz Very Happy Miał w swoim życiu kilka motorów tak jak i ojciec. Takich motocykli akurat nie mieli, ale zawsze jest genialny internet, książki lub ew. mechanicy. Jak narazie to oni mi pomagają przy DT.

Tak swoją drogą to czemu niby nie może myć na Nicasilu?
I drugie pytanie, jeżeli jest na Nicasilu to nie można założyć innego cylindra? Chodzi mi o żeliwny cylinder.
I trzecie pytanie. Skoro moto nie ma kompresji to już na 100% wina cylindra?

Dopiero zobaczyłem o papierach. Wiem że moto jest zarejestrowane na poprzedniego właściciela i oni nic nie grzebali w papierach, on nie ma umowy kupna sprzedaży. Ma dowód rejestracyjny moto i tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fander dnia Śro 2:13, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 2:29, 06 Sie 2014    Temat postu:

Czyli tak jak mowilem, moto jest bez prawa rejestracji, jakis zyczliwy moglby nawet powiedziec ze kradziony Smile
Chyba ze znajdziesz poprzedniego wlasciciela i spiszesz umowe
Ja bym generalnie odpuscil bo kupilem kiedys beemke do driftu z dowodem zabranym przez policje i same problemy byly.

Cylinder orygunalnie moglvyc na nicasilu, lexz sadzac po stanie tej kupy huku to raczej nikt nie martwil sie o nowy cylinder tylko wstawili zeliwna tuleje.

Brak kompresji to moga byc tlok/pierscienie

Chyba ze dziwnym trafem rzeczywiscie jest nicasil ktory trzyma wymiary, wtedy wystarczy nowy tlok i honowanie. Ale zeby sie przekonac nalezy zdjac glowice i mierzyc.

Moj ojciec tez pol zycia motorami zjezdzil a do moich sie nie chce dotykac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fander




Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 3:13, 06 Sie 2014    Temat postu:

Na rejestracji akurat mi nie zależy bo szosami nie zamierzam nim jeździć. Zagadam z nim czy nie zrobi coś z tymi papierami i nie da rady ich ogarnąć żeby miał to ręce i nogi. Właśnie ciekaw jestem tej kompresji, bo może to jakiś mniejszy problem. Jak nic nie zrobi z papierami to najwyżej zaoferuje mu 900zł, ale ogólnie to odradzasz zakupu, tak? Teraz trochę mnie zniechęciłeś do kupna z tym BMW, bo szczerze mówiąc to nie chce mi się później użerać z urzędami etc.

Edit. Gościu mówi że tył jest lekko krzywy ale nie odczuwał tego podczas jazdy. Jak myślicie, cała rama krzywa czy tylko ten tył tam gdzie przykręca się tylny błotnik? Zadupek chyba się to nazywa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fander dnia Śro 22:11, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin