Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy się wita ;-)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 20:32, 11 Maj 2013    Temat postu: Nowy się wita ;-)

Witam na forum.
Od niedawna jestem posiadaczem SX'a 450 '05
-wcześniej kilka lat asfalt a ostatnie lata różne enduraki.
Mam nadzieję,że obecny wybór był dobry chociaż na tor nie wjeżdżam Wink
Na tą chwilę sprzęt daje mi kupę radości ale pewnie też sporo czasu minie zanim wykorzystam chociaż częściowo jego możliwości Wink

No i na początek mam pytania oczywiście(albo źle szukałem albo nie było) Wink
Z jakiego powodu zrywają się łańcuchy napędowe w KTM'ach ?
Pękają na spinkach ?
Lepiej dać spinkę czy zakuć łańcuch ?
Zdarzyło się to ostatnio w 2 sprzętach- na szczęście bez strat.
Zakupiłem osłonę wysprzęglika - czy po odkręceniu celem zamontowania osłony wycieknie olej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 20:36, 11 Maj 2013    Temat postu:

Olej nie powinien wyciekać ale możesz przechylić moto dla pewności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 20:38, 11 Maj 2013    Temat postu:

Sobek1985 wita nowego:P
olej napewno nie bedzie sie lal wiec spokojnie
a co do zrywajacego sie lancucha to podejrzewam ze jakis lipny lancuch albo zle zapiety - nie slyszalem zeby komus sie zerwal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:41, 11 Maj 2013    Temat postu:

Co nie zmienia faktu, że seryjne łańcuchy w jakie KTM wyposaża swoje wynalazki, kończą swój żywot po 300 kilometrach jazdy i wymaga naciągania co 50.
Tak było w moim EXC 450 i identycznym w EXC 500 kolegi...
Cholera wie, czy taki badziew się nie zerwie...
Wiesz coś więcej kolego sobek w tym temacie ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 21:04, 11 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 20:44, 11 Maj 2013    Temat postu:

KNKS masz racje ja w swoim exc po 3mth lancuch o 2 ogniwka skracalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:50, 11 Maj 2013    Temat postu:

Ja się delikatnie wkoorwiłem, kiedy okazało się, że po 300 kilometrach i 6 naciąganiach musiałem wymienić zestaw napędowy...
Dla mnie to mega druciarstwo i totalne lekceważenie klientów przez KTM.
W TE450 zrobiłem 280 motogodzin na oryginalnym łańcuchu, a w WR450 całe 260 motogodzin (oba miałem od nowości tak więc nie ma mowy o pomyłce).
W zajebistym KTM całe 10 motogodzin. Patologia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 20:58, 11 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Sob 20:51, 11 Maj 2013    Temat postu:

Ja jak zmieniałem swojego starego DID'a zapiętego na spinkę to, żeby go rozpiąć musiałem użyć szlifierki do zapinki Very Happy
Aczkolwiek 2 lata temu widziałem jak koleś wygrał MotoGP i leciał już na prostej startowej nie dużo bo ze 180km/h i mu się napęd skończył Very Happy a łańcuch rozwinął na jezdni Very Happy
Ja na łańcuchy DID'a nie mogę powiedzieć złego słowa. Używałem w enduro 520 i teraz w ścigaczu używam. W dodatku sam łańcuch zapinam i potem go naciągam Smile a jakimś tam wielkim magikiem nie jestem. A na ścigaczu nie jeżdżę aż tak wolno, no i przyśpieszam znacznie szybciej niż na enduro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 20:55, 11 Maj 2013    Temat postu:

U kumpla któremu strzelił łańcuch to wzmacniany DID.
No i na forum wyczytałem,że osłony chronią wysprzęglik przed uszkodzeniem przy zerwaniu łańcucha-czyli to się jednak zdarza Wink
Sprzętem pochwalę się jutro bo musi minąć co najmniej 24h od rejestracji nowego użytkownika aby mógł publikować adresy www albo napisać min. 3 posty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 21:02, 11 Maj 2013    Temat postu:

Czesc Zapek, Smile

Co do lancucha to wydaje mi sie ze przy zlym naciagu i duzej sile kazdy moze sie zerwac.
Olej na pewno nie pocieknie, zwroc uwage przy dokrecaniu aby wszystkie srubki z taka sama sila dokrecic 10Nm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:03, 11 Maj 2013    Temat postu:

mentor napisał:
A na ścigaczu nie jeżdżę aż tak wolno, no i przyśpieszam znacznie szybciej niż na enduro.

Nie wiem jakiego masz "ścigacza" ale u mnie, w R1, takie super wzmacniany DID wytrzymał całe 5000 km...

Nie wydaje mi się żeby w KTM łańcuchy rwały się bardziej niż w innych sprzętach. To chyba wina niezbyt szczęśliwego umiejscowienia wysprzęglika.
@Zapek
Czyżbyś zmienił najlepsze na świecie DR-Z na KTM ??? Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 21:03, 11 Maj 2013    Temat postu:

najlepiej wymienic lancuch.teraz wogole KTM na taniosc idzie. lancuchy badziew opony maxxis na ktorych jezdzic sie nie da.zobaczymy co modele 14 przyniosa.a bede mial 350 excf 14;p oczywiscie 6D;p w razie czego nowy naped i kpl opon lezy na regale w garazu;p
a co do poprzednich KTM to w poprzednich modelach to chociaz drugi naped dawali a teraz beznadziejne katalizatory po 500zl dodaja.paranoja jakas.jak tak dalej pojdzie to na TE 310 trzeba sie przesiasc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:09, 11 Maj 2013    Temat postu:

Generalnie z KTM to powoli robi się taki endurowy Harley Davidson. Żeby jeżdzić trzeba od razu wymienić połowę motocykla Wink

Łańcuch oczywiście wymieniłem przy okazji montując zębatke "na bajerce" Wink
A na tych MAXXIS'ach da się jeżdzić, niemniej jednak do moich ulubionych 6Days Extreme trochę im brakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 21:10, 11 Maj 2013    Temat postu:

Widzę,że znajomi są wszędzie Wink
lukas_da - jutro jest plan na polatanie ale pogoda może popsuć plany :-/

KNKS - ano zamieniłem. I mam nadzieję,że nie będę żałował Wink
Chodzi mi głównie o koszty serwisu...
3 niedzielne wypady i wymiana oleju ... Wink
Ale z tym się liczyłem.
Narazie widzę,że SX przy DRZ to diabeł - dlatego też mam do niego dystans Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Sob 21:11, 11 Maj 2013    Temat postu:

KNKS - hehe widocznie R1 nie dla Ciebie Very Happy u mnie koledzy latają na 954, R1, Gxerach i to latają tak że ja mogę wyjechać 2h wcześniej bo latam 600 i dojadą wcześniej ode mnie.
Nie bede się sprzeczał, we wszystkim jest ukryta wada fabryczna. A też pamiętajmy o tym, że inżynierowie od materiału potrafią wyliczyć ile taki łańcuch wytrzyma i ile czasu polata.
Po prostu biznes to biznes Smile nie zrobią łańcucha na którym bedziesz latał 10 lat, bo to nie opłacalne.
Dany model ma swoją żywotność itd Smile wiem co mówię mimo, że pracuję w elektronice to wiem jak się teraz produkuje TV Smile W końcu z czegoś trzeba żyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 21:13, 11 Maj 2013    Temat postu:

Ja kupiłem Reginę z powerpartsów , 100mth wytrzymała więc całkiem spoko,
ale faktycznie , wczesniej założyłem ten co idzie z fabryki - wyciągnął sie jak mokra szmata - po 10mth i do wyrzucenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin