Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowa tuleja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:55, 05 Maj 2014    Temat postu:

a jak wykręcisz świecę albo na deko też idzie ciężko przekopać ? robiłeś cały silnik czy tylko cylinder zrzucałeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:39, 05 Maj 2014    Temat postu:

na deko idzie normalnie gora byla robiona chyba bedzie trzeba rozebrac i ta tuleje sprawdzic ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:20, 05 Maj 2014    Temat postu:

Sprawdź ten automatyczny dekompresator.
Jak na ręcznym idzie dobrze to chyba nie wina tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 10:40, 05 Maj 2014    Temat postu:

Tuleja to ZŁY pomysł w 4T.
Przetestowane w SX 450 kumpla z którym latam.
Nie dała rady.
Skończyło się na podwójnych kosztach i nowym cylindrze i tłoku.
Teraz sprzęt jeździ (odpala) bez problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:27, 05 Maj 2014    Temat postu:

panowie 49 stopni goraczki ale temat meczy obdzwoniłem szlifierza który to robił i mowi ze jak była już tuleja jedna wkładana i bylo planowanie I ONI TERAZ drugi raz splanowali to jest za nisko i tłok maa duza kompresje na gorze dlatego tak kompresja mówi żeby dać grubsza uszczelkę jest gdzieś możliwość kupna takiej ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:05, 05 Maj 2014    Temat postu:

czy macie jakis patent na to??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 14:13, 05 Maj 2014    Temat postu:

czytałem że są różne grubości ale idą raczej w stronę cieńszych niż grubszych od nominalnej,zadzwoń może do olekmotocykle i zapytaj o najgrubszą uszczelkę, może coś będzie wiedział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:31, 05 Maj 2014    Temat postu:

Jakieś cuda zaczynasz pisać a mechanik tobie wciskać.

Głowicę miałeś planowaną czy tylko tylko zabielaną?
Jak planowaną to po co i o ile? Ile mm zdjęto z tej głowicy?

Jeżeli zrobili tobie tylko zabielania podczas którego zbiera się tyle materiału, że nawet tego byś nie zmierzył to nie ma opcji aby to wpłynęło na stopień sprężania.

Abyś tak odczuł pod kopytem wzrost kompresji musieliby Ci zdjąć minimum 0,8 mm z głowicy.
Przy zabielaniu zdejmuje się jakieś maks 0,05mm.
Więc zobacz ile takich operacji musiałbyś mieć przeprowadzonych abyś to odczuł.

A jeżeli ktoś Tobie zdjął z głowicy lub z cylindra prawie jeden milimetr materiału to musiałbyć jakiś kaleka.

Więc zamiast dybać sprawdź te najbardziej realne usterki czyli luz zaworowy i autodeko.
W tym celu nie musisz zdejmować głowicy więc koszt 0zł.

Napisz też czy będziesz robił to TY sam czy mechanik. Bo jak mechanik to bezsensu ta dyskusja, bo on do błędu się nie przyzna a Tobie będzie wciskał kity.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 15:33, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 16:13, 05 Maj 2014    Temat postu:

A może po prostu przyszedł czas na ułamanie kopki-ona jest z amelinium i potrafi się ułamać więc to zbieg okoliczności??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:01, 05 Maj 2014    Temat postu:

pekla na trzpieniu zeliwnym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:29, 06 Maj 2014    Temat postu:

powiedz mechanikowi niech ustawi zawory wydechowe na 1/6 obrotu, moim zdaniem to na 99% wina zle ustawionych zaworów wydechowych a silnik bedzie pracował poprawnie na luzach 0,05 i 0,020...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:57, 06 Maj 2014    Temat postu:

tylko sie wykuruje i od nastepnego tygodnia niech sprawdzi te zawory Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:30, 06 Maj 2014    Temat postu:

a jeszcze jedno pytanie czy motocykl po odpLEniu i zle ustawionych zaworach chodzil by inaczej ?? czy tylko problem z odpaleniem na zimnym jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:36, 06 Maj 2014    Temat postu:

jak ma za luzne to moze troszke głosniej pracowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:00, 06 Maj 2014    Temat postu:

podepne się na szybko, jeśli chodzi o poziom głośności, to czy przez zużyte ślizgi motor może tak cykać (szeleścić, nie wiem jak to nazwać) im wyższe obroty tym bardziej, moto po remoncie wszystkie łożyska w silniku wymieniane, łańcuszek, nawet napinacz wymieniłem bo wydawało mi się że to przez niego ale dalej bez zmian, zawory ustawione właśnie na 1/6 obrotu Very Happy czyli to nie to… wkurza mnie to trochę mimo to że na YT są takie egzemplarze które głośniej chodzą, ale są i ciuchutkie, wiem że mogłoby to byc problemem przy sprzedarzy moto, dlatego chciałbym to wyeliminować Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin