Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nacinanie opon.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 4619
Przeczytał: 123 tematy

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DJE

PostWysłany: Pon 23:12, 04 Sty 2016    Temat postu:

major000 napisał:
Nowe opony właśnie nacinałem w pół kostki tak jak mówisz. Powiem szczerze że takie nacięcie jest lepsze niż ostrzenie samego rantu kostki bo to jest dodatkowa krawędź czyli lepsza trakcja. Ostrzenie samego rantu tak naprawdę starcza na jeden, dwa loty.


nacięcie w pionie tak żeby z tych szerokich zrobić dwie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8065
Przeczytał: 145 tematów

Pomógł: 151 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Pon 23:16, 04 Sty 2016    Temat postu:

tak, niektórzy tak robią - oponka wtedy lepiej sie gryzie i lepiek układa. samo przeciecie na 2 kawałki działa, niektórzy jeszcze robią szczelinke między nimi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2169
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:17, 04 Sty 2016    Temat postu:

i jak wyglada taka nowa guma po 1 zawodach np CC?
rwie sie to czy mozna jeszcze latac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2017
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:55, 04 Sty 2016    Temat postu:

Lata spokojnie. Oczywiście dużo zależy od rodzaju opony. Ja to robiłem na Mitas 946 czerwony pasek, przecinalem kostkę w pół, wycinając szczelinę. Nawet jak krawędzie się zaokrągliły to i tak super ciągneło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 744
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 11:27, 05 Sty 2016    Temat postu:

Robiłem taki patent z Metzeler'em 6DaysExtreme.
Celem było "zmiękczenie" opony celem zapewnienia lepszego kontaktu z podłożem na skałach/kamieniach (tubliss z ciśnieniem 0,3).
Opona działała bez zarzutu na twardym i bardzo twardym. Na piasku odczuwalne było lekkie "pływanie" i wyrażnie słabsza trakcja.
Trwałość pozostała na standardowym poziomie.

Jedna uwaga, Metzeler jest stosunkowo twardą oponą. Nie mam pojęcia jak taki patent sprawdzi się u oponach miękkich (np. EF-07 z zielonym paskiem).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin