Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mapa zaplonu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:56, 01 Cze 2013    Temat postu: Mapa zaplonu

Jest ktos w stanie dokladnie wtlumacyzc o co chodzi z ta mapa zaplonu Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 19:58, 01 Cze 2013    Temat postu:

Możesz mieć w niektórych mapach zmienne mapy zapłony, czyli że zminia CI kąt wyprzedzenia zapłonu a przy tym innaczej jest oddawana moc i można w zależności od terenu dobrać sobie mapę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:35, 01 Cze 2013    Temat postu:

Jak ją dobrać i gdzie się to ustawia, czy jest to skomplikowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:37, 01 Cze 2013    Temat postu:

Oryginalnie motocykl ma 1 podstawową mapę zapłonu.
Czasem w nowszych jest wybór (tzn przełącznik) map zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:40, 01 Cze 2013    Temat postu:

a w moim exc 525 03 będzie cos takiego? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:42, 01 Cze 2013    Temat postu:

Chyba nie Razz
Przełącznik map zapłonu przy kierownicy się znajduje.
W 525 raczej go nie ma Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:42, 01 Cze 2013    Temat postu:

A to szkoda:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_83




Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Nie 20:40, 02 Cze 2013    Temat postu:

U mnie w SX 150 nie mam przełącznika, ale pod zbiornikiem są kabelki i można sobie je przepiąć i mapa się zmienia. Można założyć przełącznik na kierę ale ten pare złociszy kosztuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:03, 02 Cze 2013    Temat postu:

Pozostaje pytanie czy jest ci coś takiego potrzebne. Bawiłem się takim ustrojstwem w EXC 500 2013 i muszę przyznać, że nieszczególnie widzę celowość tego wynalazku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:21, 03 Cze 2013    Temat postu:

mapa to dosyc fajna sprawa. można sobie dostosowac " agresywność " silnika pod warunki. np na błoto wygładzasz charakterystyke i moto duzo lepiej tam sie zachowuje. to samo przy np technicznych przejazdach. zalezy jeszcze jaki rok itp. bo 525 nie miały takich map. 530stki ( mówie modelowo bo wiadomo że 450 itd wszystko to samo było ) miały 2 mapy do wyboru, jedna bardziej lajtowna druga mozna powiedziec sportowa. nowe z kolei maja wejscie pod kompa i mozna sobie dowolnie to programować i wtedy na prawde fajnie mozna dostroić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:04, 03 Cze 2013    Temat postu:

E tam. Potrzebne jak świni siodło Laughing
W motocyklu klasy 450 -500, który ma charakterystykę przebiegu momentu zbliżona do liniowej takie rozwiązanie jest gadżetem.
Nie znam nikogo kto by tego używał, ale pobawic sie trochę elektroniką można. Idealne na deszczowe weekendy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 17:09, 03 Cze 2013    Temat postu:

Zgadzam się- bardziej gadżet, ale kupując moto za 30-40k, to czemu go nie mieć Very Happy.
Amator zbytniej różnicy pewno nie odczuje, a zawodowiec, który jeździ latami raczej czegos takiego także nie miał by potrzeby używać, skoro uczył się jeździć na motocyklach, bez takiego gadżetu.
To tak jak w dzisiejszych czasach kontrola trakcji w autach. Osoba która cały czas z niej korzysta pomaga jej w skarjnych sytuacjach, a mi np osobiście przeszkadza Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:30, 04 Cze 2013    Temat postu:

Miałem takie ustrojstwo w GSX-R 1000 2009. Urządzenie w pełni programowalne. Nie użyłem ani razu, bo i po co... W mocnych motocyklach całkowicie zbędne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:38, 04 Cze 2013    Temat postu:

W 2t się przydaje i to bardzo.
Jak sie zmęczysz np na takiej 300 to po kamienistej sekcji jak go nie złagodzisz to będzie latał pod niebo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Nie 20:09, 20 Gru 2015    Temat postu:

Ktoś wie na jakiej zasadzie działa przełącznik map w 2t? Jest to zwykły przełącznik on/off, czy ma coś więcej w sobie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin