Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktorego Ktm'a Wybrać?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacper007a




Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:37, 01 Sie 2019    Temat postu: Ktorego Ktm'a Wybrać?

Cześć, chciałbym zmienić Moto na coś mocniejszego bo mój kat mi się troszkę znudził 2 lata ujeżdżałem lc4 620, i przyszedł czas na zmianę Twisted Evil i teraz moje pytanie zastanawiam się nad 525, 450, 300 2t, budżet do 12 tys. Chciałbym zakładać koła w teren i na ulicę, który z tych trzech jest najmocniejszy? Który będzie najmniej kłopotliwy w serwisie? Zupełnie zielony nie jestem, ale chętnie poczytam rady osób obeznanych , pozdrawiam 😇

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 14:53, 01 Sie 2019    Temat postu:

Hej
jak chcesz zakładać też koła SM to tyko 525, a i w hard terenie moto daje radę, no i jest nie do zajechania, prosta budowa silnika, tylko ciężko o dobrze utrzymany egzemplarz, ale szukaj bo czasem się zdarzają fajne sztuki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacper007a




Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:17, 01 Sie 2019    Temat postu:

Nigdy nie miałem przyjemności widzieć "na żywo" żadnego z ww modeli, czy 525 jest mocniejszy od 620? Z których roczników ten model najlepiej brać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 17:48, 01 Sie 2019    Temat postu:

ostatni wypust 525 to rocznik 2007 - i jest on najbardziej doracowany,
od 2008 szły 530 w lepszej ramie i innym silniku ale w tym budżecie może być ciężko znaleść 530.
mocowo mogą być zbliżone ale 525 napewno dużo żwawszy lżejszy i poręczniejszy niż 620,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13683
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:19, 01 Sie 2019    Temat postu:

czasem to chyba łatwiej znaleźć 530 niż ładne 525
525 jest "owiane" legendą, jest jszcze troche motocykli w obiegu na prawde ładnych, ale bardzo duzo to domęczone gnioty, a częsci zaczyna brakować.
sama moc na papierze to jedno a jak to jeździ to inny temat, 525 duuzo poręczniejsze jak kristof napisał po lc4 bedziesz sie czuł jak na rowerze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacper007a




Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:17, 03 Sie 2019    Temat postu:

To teraz jakbyście mogli powiedzieć czym 530 dużo różni się od 525? Czy nowszy silnik w 530 jest gorszą konstrukcją? I jeszcze jedno czo ił mth lub km robi się remont w takim silniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13683
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:47, 03 Sie 2019    Temat postu:

rózni sie wszystkim, srubki moze niektóre takie same Smile
nowsyz silnik nie jest gorszą konstrukcją - chociaż to zalezy od perspektywy, nowa konstrukcja jest DUZO lepsza jezeli chodzi o sama jazde, silnik znacznie elastyczniejszy, duzo fajniej jeździ, mniej klocowaty niz 525, wada nieco wieksze skomplikowanie ( odseparowane smarowanie silnika, delikatniejszy rozrząd ) ale przy normalnym serwisowaniu obie maszyny kosztują podobnie w utrzymaniu. robi sie jak jest potrzeba, w nowym silniku mozna powiedziec że po 200-300 godzinach trzeba zajrzec, w 10-15 letniej uzywce róznie bywa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sob 18:27, 03 Sie 2019    Temat postu:

Równie dobre będzie 450. Nie koniecznie musisz się ograniczać do 525/530.
Te starsze i te nowsze są w podobnych cenach.
Ja bym nie kupił już starego rfsa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacper007a




Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:56, 04 Sie 2019    Temat postu:

Dziękuję za pomoc Panowie! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin